Gå til innhold

Jeg testet for EL og den skulle i følge testen tydelig vært 7. september, men på OUl ble termin satt 3 dager før


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde positiv EL test fra fredag 4. september og de holdt seg positiv helt til 7. september. Men har vært på ultralyd flere ganger og termin blir hver gang satt slik at EL må ha vært 4. Hvorfor viste EL-testene positiv i så mange dager? 

Anonymkode: 7f232...88a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor henger du deg opp i det? Baby kommer ut når den er klar. 
Min UL termin var hele 12 dager senere en EL test. Og jeg vet at UL var feil siden mannen reiste bort 2 dage etter positiv EL 

Anonymkode: a11b2...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor henger du deg opp i det? Baby kommer ut når den er klar. 
Min UL termin var hele 12 dager senere en EL test. Og jeg vet at UL var feil siden mannen reiste bort 2 dage etter positiv EL 

Anonymkode: a11b2...be0

syns det er interessant.. Vi hadde ikke sex før 4 og hadde nesten ikke 4. så vi kunne jo tydeligvis gått glipp av el hvis vi hadde fulgt testene slavisk. Greit å vite til en annen gang. 

Anonymkode: 7f232...88a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så nøyaktig, og kan hende EL var litt senere til tross for ultralydterminene. Vi vet på klokkelslettet nøyaktig befruktningstidspunkt for det ene barnet vårt, som ble til med IVF. Med henne fikk vi termin 6 dager for tidlig ut i fra mål på tidlig ultralyd, og den ble satt 3 dager for tidlig ut i fra mål på OUL. 

Anonymkode: 22975...d81

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL-tester sier ikke nøyaktig når egget slipper, du vet ikke når egget ble befruktet eller når det festet seg, eller hvor fort det utviklet seg videre. 
 

IVF-barn her og, burde kunne anslå termindato på dagen. Men ungen lå «foran skjema» hele veien, mer og mer fram til ca uke 24. Så termin ble satt til en uke før IVF-termin. Han kom enda noen dager før det 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...