Gå til innhold

Hva liker dere best, å bli sugd eller å ha samleie?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

NysgjerrigPiken
14 minutter siden, Hr. Aktiv said:

Det er veldig utfordrende å finne ei ja. Er du usikker bør du si fra om det. Bedre det enn å late som. Opplever du tilbakemeldinger som kritikk så bør man gå litt i seg selv. 

Jeg gir tilbakemeldinger ja. Der ja og sånn ja f.eks. Blir det negativt oppfattet ja da har vi ingenting å fortsette med. 

Men om mannen hadde likt suging best hadde du da gjort det som hovedattraksjon for ham innimellom?

Enig i dette. Jeg tror det er lurt med sånn type «positiv forsterkning» på hva som er bra. 

Ja, det hadde jeg absolutt. Den eneste utfordringen er jo at jeg blir tent av det og vil ha mer etterpå, men det er jo bra å variere aktivitetene litt. Jeg kan for eksempel ofte vekke partner med BJ, men da hender det jo at han sovner igjen etterpå, og da får ikke jeg sove😉 Jeg kan se for meg at det hadde blitt en del kun BJs om jeg var i forhold og vi var samboere, ja. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hr. Aktiv
NysgjerrigPiken skrev (5 timer siden):

Enig i dette. Jeg tror det er lurt med sånn type «positiv forsterkning» på hva som er bra. 

Ja, det hadde jeg absolutt. Den eneste utfordringen er jo at jeg blir tent av det og vil ha mer etterpå, men det er jo bra å variere aktivitetene litt. Jeg kan for eksempel ofte vekke partner med BJ, men da hender det jo at han sovner igjen etterpå, og da får ikke jeg sove😉 Jeg kan se for meg at det hadde blitt en del kun BJs om jeg var i forhold og vi var samboere, ja. 

Heldig han som får deg. 😄

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 13.1.2021 den 20.20):

Min mann synes det er mye bedre med samleie. Han har aldri spurt om å bli sugd. Vil heller knulle. Jeg synes det er litt rart. Trodde menn elsket å bli sugd? 

Anonymkode: 94810...4eb

Jeg liker ikke å bli sugd, og elsker sex, så valget mitt faller naturligvis på sex. Herav tar jeg aldri initiativ til å bli sugd. Har ikke behov for det, og liker det som sagt ikke. Kanskje fordi jeg aldri har opplevd det på en skikkelig god måte, men det kan være det samme for jeg trenger ikke det når jeg får sex, som jeg da igjen elsker å få. 

Anonymkode: ab4b1...4f8

Lenke til innlegg
Del på andre sider
lsklars

Begge deler er jo digg ..

Men har hatt et par jenter som har sugd som gudinner, og det er en nytelse ut av en annen verden,  og orgasmen blir da superfantastisk nydelig 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
Smeltemann skrev (10 timer siden):

Å bli sugd etter samleie er det beste 🙂

Hvorfor? Blir du klar for runde nr 2 da? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg liker ikke å bli sugd, og elsker sex, så valget mitt faller naturligvis på sex. Herav tar jeg aldri initiativ til å bli sugd. Har ikke behov for det, og liker det som sagt ikke. Kanskje fordi jeg aldri har opplevd det på en skikkelig god måte, men det kan være det samme for jeg trenger ikke det når jeg får sex, som jeg da igjen elsker å få. 

Anonymkode: ab4b1...4f8

Hvorfor liker du det ikke? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
Doolittle skrev (På 14.1.2021 den 14.09):

Jeg liker nok en god blowjob aller best. Da kan jeg bare lene meg tilbake og nyte uten å tenke på at jeg skal yte noe som helst. Deilig å være litt egoistisk iblant.

Enig. Bj uten å måtte fokusere på å gi noe tilbake til dama, eller bruke evigheter for å gi henne orgasme. Høres egoistisk ut, men ja er sånn jeg liker det.

Anonymkode: 65c12...92b

Lenke til innlegg
Del på andre sider
HarryDotter

Å velge mellom de alternativene er som å spørre hvem av barna sine man liker mest.

Gå'kke an å velge!

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
On 1/13/2021 at 8:20 PM, AnonymBruker said:

Min mann synes det er mye bedre med samleie. Han har aldri spurt om å bli sugd. Vil heller knulle. Jeg synes det er litt rart. Trodde menn elsket å bli sugd? 

Vil heller ha samleie. Er ikke som om jeg protesterer voldsomt på å bli sugd, men synes generelt oralsex er ekstremt oppskrytt.

Anonymkode: 6db27...b9b

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Bj

Anonymkode: ba10c...b5e

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Sameie stort sett, men noen ganger er det veldig godt med en BJ også 🤷‍♂️

Anonymkode: 8be68...ee1

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

For ca. 20 år siden hadde jeg et ONS med en mørk jente fra Kenya. 
Jeg hadde droppet alle samleier inkludert hennes for en så fantastisk BJ. Den var en 20/10. Får rykninger i kølla bare av tanken. 

Anonymkode: 0c59e...cdd

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Med dei fleste damer er samleie best, men med dei damene som kan suge er blowjob det aller beste. Omg så godt det er når dei køyrer på, gløymer alt anna i denne verd då.

Anonymkode: 7edd5...8f8

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Å bli sugd, mindre søl og kan utføres over alt og til alle tider. Under kontorpulten på hjemmekontoret, bak rattet til vanns og til lands, i sofaen, på flyet, ute på byen osv.

Anonymkode: ba10c...b5e

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hillbill

Hvis jeg måtte velge en av dem ville det blitt samleie.

Det gir en nærhet og intimitet jeg ikke får ved en blowjob. Men en god blowjob er veldig deilig det også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
lsklars

Mannen til en ex av meg likte ikke oral sex, hverken å bli sugd eller å sleike..

Rar fyr 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

• Opprett ny...