Gå til innhold

Hva liker dere best, å bli sugd eller å ha samleie?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 hours ago, Paramount said:

Et samleie og en bj bringer deg til samme sted, men veien dit er så mye mer intens og innholdsrik når du blir sugd av en lidenskapelig kvinne, proppet med empati og omsorgsfølelse, basert på kunnskap om hva menn trenger. Subtile nyanser av elektriske ilinger som stikker i alle retninger, og gir deg rykninger, ufrivillige dype sukk, avbrutt av korte pustestans.
Ingen ting overgår å kjenne lette fingre, myke lepper, og en deilig bløt tunge, som kjæler mykt med kuken når den er knallhard og på sitt mest følsomme.
Hadde vært gøy å kunne vært i stand til å skrive ned alt en tenker og føler i løpet av en lengre blowjob. Jeg tror hun som holdt på ville blitt ganske stolt. Navnet hennes ville vært innhyllet av en stjernehimmel.

Dersom det fremdeles er tvil: jeg velger blowjobben ;)

 

12 hours ago, Hr. Aktiv said:

Hvis ei dame liker å suge og i tillegg hører på hva mannen ønsker så er suging i en egen liga.

Paramount er inne på noe her og jeg elsker også bli sugd, men desverre så er majoriteten damer ikke der. Det er merkbart liten eller ingen interesse annet enn å bli fortest mulig ferdig og dette opphører jo naturligvis etter kort tid. Skal det bli suging så må man begynne å mase. 

Samleie gjør jeg mest for damas del. Jeg får orgasme og sånn, men ikke på langt nær så god en som ved andre sexrelaterte øvelser som en skikkelig blowjob. 

Hmm dette overrasker meg. Har alltid tenkt at de fleste foretrekker samleie over BJ, hvis man må velge. Interessant lesing! Litt undervurdert (som del av foreplay), disse BJsene altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minesveiper

Å bli sugd akkurat på den måten jeg liker det trumfer samleie for min del. Det har nok med at det er lettere for damen å finne perfekt trykk mot penis med tungen, enn med kjeden. Det det føles veldig godt, og intenst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NysgjerrigPiken skrev (40 minutter siden):

 

Hmm dette overrasker meg. Har alltid tenkt at de fleste foretrekker samleie over BJ, hvis man må velge. Interessant lesing! Litt undervurdert (som del av foreplay), disse BJsene altså

Tja vil ikke si de er undervurdert, de blir bare ikke prioritert. Altså ikke så viktig for kvinnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg tror ikke de damene du ligger med er tilfredsstilte. 😂😂😂😂😂

Anonymkode: 62871...5fe

Det tror jo ikke jeg heller, når de ikke kommer. Dama kommer ikke, det betyr i min verden at det man gjør er bortkastet, enten det er slikking, fingring eller knulling. Og da er det definitivt ikke noe poeng for meg å komme heller. Så statistikken er vel sånn ca 60-70 % utilfredsstillende sex, for min del også. Om f.eks. dama kun kommer med vibrator,  så er det jo lite poeng med noe annet, ikke sant?

Endret av Resignert
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, Kåte Anders said:

Mann 39. Sex uten tvil

Så BJ er ikke sex? Er du kanskje Bill Clinton?  😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resignert skrev (1 minutt siden):

Så BJ er ikke sex? Er du kanskje Bill Clinton?  😁

Joda. Samleie foran BJ

Anonymkode: 40541...220

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samleie 😉 ingenting slår det å komme inn i en god varm fitte 😉

Anonymkode: 201e7...a57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En blow er ikke noe jeg forlanger, men den er aller best når jeg sier det er lenge siden sist... da blir hun litt mere ivrig for å vise sine kunster at jeg skal kjenne en deilig blow😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.1.2021 den 20.20):

Min mann synes det er mye bedre med samleie. Han har aldri spurt om å bli sugd. Vil heller knulle. Jeg synes det er litt rart. Trodde menn elsket å bli sugd? 
 

Anonymkode: 94810...4eb

Jeg svarte at jeg helt klart foretrekker samleie hvis jeg må velge én ting, men jeg liker jo begge deler veldig godt. Ville vært trist å aldri få bj.

Er du sikker på at han ikke liker det? Det at han klart foretrekker samleie betyr ikke at han ikke liker å bli sugd? Variasjon er nøkkelordet. 

Uansett håper jeg ikke det er et problem for deg. Folk er forskjellige. 

Anonymkode: f8858...059

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja takk, begge deler! 

Forresten inkluderer BJ også orgasme for mannen, eller regnes også ytterst, lite og forsiktig slikking/suging uten å være i nærheten av orgasme som BJ. 

Voksen mann

Anonymkode: b220f...0ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, Hr. Aktiv said:

Tja vil ikke si de er undervurdert, de blir bare ikke prioritert. Altså ikke så viktig for kvinnen.

Det spørs nok litt. Mange kvinner er glad i å suge. Jeg er en av dem, og det er sjeldent sex ikke inkluderer en BJ, men det blir ofte ikke «høydepunktet», at det fungerer mer som foreplay før samleie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NysgjerrigPiken skrev (16 minutter siden):

Det spørs nok litt. Mange kvinner er glad i å suge. Jeg er en av dem, og det er sjeldent sex ikke inkluderer en BJ, men det blir ofte ikke «høydepunktet», at det fungerer mer som foreplay før samleie.

Vil ikke si mange er glade i å suge. De fleste suger, men mange gjør det bare på sitt vis og hører ikke på hva jeg som mann ønsker. Det sier meg at de egentlig ikke liker dette og vil bli fortest mulig ferdig. 

De som liker det de gjør som jeg sier. 

Høydepunktet for dama virker til å være samleie ja selv om noen liker å bli slikket like godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

41 minutter siden, Hr. Aktiv said:

Vil ikke si mange er glade i å suge. De fleste suger, men mange gjør det bare på sitt vis og hører ikke på hva jeg som mann ønsker. Det sier meg at de egentlig ikke liker dette og vil bli fortest mulig ferdig. 

De som liker det de gjør som jeg sier. 

Høydepunktet for dama virker til å være samleie ja selv om noen liker å bli slikket like godt. 

Jeg tror nok flere er sånn som du sier, ja, som gjør det som en «tjeneste» eller lignende. Men poenget mitt er at det eksisterer en del som er glad i det også, så det er ikke umulig å finne en sånn en. Jeg tror kanskje også at mange er usikre på egne ferdigheter, så kanskje tilbakemeldinger oppleves som kritikk? Jeg har aldri opplevd at noen sier hva de ønsker under en BJ, så her er jeg litt usikker. 
For min del så er slikking det som føles best og gjør at jeg kommer hardest, men jeg ville nok valgt samleie over slikking likevel, om jeg måtte velge en. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NysgjerrigPiken skrev (12 minutter siden):

Jeg tror nok flere er sånn som du sier, ja, som gjør det som en «tjeneste» eller lignende. Men poenget mitt er at det eksisterer en del som er glad i det også, så det er ikke umulig å finne en sånn en. Jeg tror kanskje også at mange er usikre på egne ferdigheter, så kanskje tilbakemeldinger oppleves som kritikk? Jeg har aldri opplevd at noen sier hva de ønsker under en BJ, så her er jeg litt usikker. 
For min del så er slikking det som føles best og gjør at jeg kommer hardest, men jeg ville nok valgt samleie over slikking likevel, om jeg måtte velge en. 

Det er veldig utfordrende å finne ei ja. Er du usikker bør du si fra om det. Bedre det enn å late som. Opplever du tilbakemeldinger som kritikk så bør man gå litt i seg selv. 

Jeg gir tilbakemeldinger ja. Der ja og sånn ja f.eks. Blir det negativt oppfattet ja da har vi ingenting å fortsette med. 

Men om mannen hadde likt suging best hadde du da gjort det som hovedattraksjon for ham innimellom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Hr. Aktiv said:

Det er veldig utfordrende å finne ei ja. Er du usikker bør du si fra om det. Bedre det enn å late som. Opplever du tilbakemeldinger som kritikk så bør man gå litt i seg selv. 

Jeg gir tilbakemeldinger ja. Der ja og sånn ja f.eks. Blir det negativt oppfattet ja da har vi ingenting å fortsette med. 

Men om mannen hadde likt suging best hadde du da gjort det som hovedattraksjon for ham innimellom?

Enig i dette. Jeg tror det er lurt med sånn type «positiv forsterkning» på hva som er bra. 
 

Ja, det hadde jeg absolutt. Den eneste utfordringen er jo at jeg blir tent av det og vil ha mer etterpå, men det er jo bra å variere aktivitetene litt. Jeg kan for eksempel ofte vekke partner med BJ, men da hender det jo at han sovner igjen etterpå, og da får ikke jeg sove😉 Jeg kan se for meg at det hadde blitt en del kun BJs om jeg var i forhold og vi var samboere, ja. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...