Gå til innhold

Hva liker dere best, å bli sugd eller å ha samleie?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min mann synes det er mye bedre med samleie. Han har aldri spurt om å bli sugd. Vil heller knulle. Jeg synes det er litt rart. Trodde menn elsket å bli sugd? 
 

Anonymkode: 94810...4eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja takk, begge deler 😃

Et godt sug er mye bedre enn et dårlig ligg vice versa! 

Anonymkode: bc9a6...b6d

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lite som slår en ordentlig god blowjob. Men liker litt variasjon, bli onanert. Onanert med vibrator eller flesshlight og lignende, hun rir meg eller vanlig sex. 

Anonymkode: 70186...5a2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooo. Det må bli samleie, ikke bare er det skikkelig digg i seg selv men det gir en ekstra piff at det er gjensidig, dessuten er det mer intimt, kan kysse, lettere å kjærtegne hverandre osv. :)

Men jeg tar gjerne en blowjob også, fint med litt variasjon, eller som oppvarming. :P

 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Min mann synes det er mye bedre med samleie. Han har aldri spurt om å bli sugd. Vil heller knulle. Jeg synes det er litt rart. Trodde menn elsket å bli sugd? 
 

Anonymkode: 94810...4eb

Suging er forspill, og knulling er selve greia! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Bj uten kondom. 

Anonymkode: 5b7b9...b5a

Enig, BJ med gummi er helt uaktuelt, da runker jeg like gjerne! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo an på mange faktorer. BJ ferdigheter er ulik fra kvinne til kvinne, og opplevelsen av å knulle er like variert. For at jeg skal oppleve knulling som vellykket, må kvinnen være våt, kåt, og ha evnen til å komme underveis, helst flere ganger. Og hun bør heller ikke være "avhengig" av stillinger som gjør det hele vanskelig. Som å klemme lårene hardt sammen, f.eks 

Om nå dama evner å tenne meg 100%, så gir faktisk en godt utført håndjobb mere nytelse enn både BJ og knulling, i 9 av 10 tilfeller. Godt utført betyr masse glidemiddel og perfekt håndlag. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Et samleie og en bj bringer deg til samme sted, men veien dit er så mye mer intens og innholdsrik når du blir sugd av en lidenskapelig kvinne, proppet med empati og omsorgsfølelse, basert på kunnskap om hva menn trenger. Subtile nyanser av elektriske ilinger som stikker i alle retninger, og gir deg rykninger, ufrivillige dype sukk, avbrutt av korte pustestans.
Ingen ting overgår å kjenne lette fingre, myke lepper, og en deilig bløt tunge, som kjæler mykt med kuken når den er knallhard og på sitt mest følsomme.
Hadde vært gøy å kunne vært i stand til å skrive ned alt en tenker og føler i løpet av en lengre blowjob. Jeg tror hun som holdt på ville blitt ganske stolt. Navnet hennes ville vært innhyllet av en stjernehimmel.

Dersom det fremdeles er tvil: jeg velger blowjobben ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Min mann synes det er mye bedre med samleie. Han har aldri spurt om å bli sugd. Vil heller knulle. Jeg synes det er litt rart. Trodde menn elsket å bli sugd? 
 

Anonymkode: 94810...4eb

Hvis ei dame liker å suge og i tillegg hører på hva mannen ønsker så er suging i en egen liga.

Paramount er inne på noe her og jeg elsker også bli sugd, men desverre så er majoriteten damer ikke der. Det er merkbart liten eller ingen interesse annet enn å bli fortest mulig ferdig og dette opphører jo naturligvis etter kort tid. Skal det bli suging så må man begynne å mase. 

Samleie gjør jeg mest for damas del. Jeg får orgasme og sånn, men ikke på langt nær så god en som ved andre sexrelaterte øvelser som en skikkelig blowjob. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samleie uten tvil.

Eneste måten å bli helt fornøyd for min del. Det handler om å virkelig "få henne" og nyte en hele kvinnekroppen hvis dere skjønner. Det handler om mer enn hva som er den mest effektive måte å bli stimulert på. Det mest effektive er å gjøre det selv, men det gjør man omtrent bare for å overleve.

Anonymkode: f8858...059

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker nok en god blowjob aller best. Da kan jeg bare lene meg tilbake og nyte uten å tenke på at jeg skal yte noe som helst. Deilig å være litt egoistisk iblant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å bli sugd gir meg svært lite, kan jo ha sammenheng med at hun ikke "kan" det riktig.
Har aldri hatt noen stor gled av at hun suger meg, men elsker å varme henne opp med å gi henne oralsex før jeg får "premie" med samleie.

Så for meg blir det samleie som er det beste.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bli sugd når det gjøres riktig, for min del er det ømt, og forsiktig er helt magisk. Mens en dårlig utført suging ikke er noe særlig. Så det er både det beste, men kan også være intetsigende. 

Anonymkode: 1830b...67a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resignert skrev (21 timer siden):

Det kommer jo an på mange faktorer. BJ ferdigheter er ulik fra kvinne til kvinne, og opplevelsen av å knulle er like variert. For at jeg skal oppleve knulling som vellykket, må kvinnen være våt, kåt, og ha evnen til å komme underveis, helst flere ganger. Og hun bør heller ikke være "avhengig" av stillinger som gjør det hele vanskelig. Som å klemme lårene hardt sammen, f.eks 

Om nå dama evner å tenne meg 100%, så gir faktisk en godt utført håndjobb mere nytelse enn både BJ og knulling, i 9 av 10 tilfeller. Godt utført betyr masse glidemiddel og perfekt håndlag. 

Jeg tror ikke de damene du ligger med er tilfredsstilte. 😂😂😂😂😂

Anonymkode: 62871...5fe

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt utført suging er helt nydelig forspill men kun det, gitt at det utføres korrekt, i den forstand at det er sånn jeg liker det. Ikke egoistisk ment, heller det at jeg er konstruert slik at det skal mye til før jeg virkelig nyter. For meg må suging (stort sett) utføres laaaaangsomt og ganske så ømt/forsiktig, det kan være krevende når dama blir ivrig, tempo og kraft øker. Da går jeg videre med andre "øvelser", som slikking, klining, tafsing etc. før vi knuller på.

Konklusjon: samleie trumfer suging. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...