Gå til innhold

Føler jeg må spise HELE tiden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Vekta tar man på kjøkkenet, ikke ved hjelp av trening. 

Anonymkode: 2df0e...9e2

Det tror jeg alle er klar over, men å trene litt er bra enten man slanker seg eller ikke.  Ts sier også at det er lettere for henne å gå ned i vekt hvis hun trener, og jeg er litt av samme oppfatning. Det er inspirerende å merke fremgang både på formen og vekta 😊

Anonymkode: 8e92b...e70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 1/13/2021 at 4:42 PM, AnonymBruker said:

Hva kan jeg spise for å unngå dette?!

Det hjelper ikke på å være hjemme i permisjon, og særlig ikke i disse tider når det ikke er NOE å finne på. Altså, vi triller 1-2 turer hver dag, men å ikke kunne besøke noen, se noen eller noe.. det gjør det verre. Vi sitter her da, og jeg føler meg sulten hele tiden..

Er liksom igang med å skulle ned i vekt; men herregud som jeg sliter.. matinntaket må endres og reduseres, og jeg vil helst leve på «vanlig» mat, ettersom at 1-åringen spiser det samme som oss. 
 

Noen tips?

Anonymkode: 54078...bab

Bare å overse det. Er ikke vanskelig  når man går inn i det. Du er egentlig ikke sulten, du bare trur det. Selv om du ikke spiser på et par timer så dør du ikke av det. DU må venne kroppen til det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å være sulten en stund mellom hver gang du spiser i noen dager, plutselig så kjenner du ikke sulten like godt lenger fordi kroppen er vandt med å få mat sjeldnere og magesekken skrumper inn. 

Hvis du vil ha noe å gjøre, kjøp deg ski. Jeg gjorde det igår. Vet ikke hvor gammel barnet ditt er, men ta h*n evt i bæresele, gå tur fra en times tid etter lunch til middag. Ta husvask og sånt, rydd i skap osv etter middag. Bruk lang tid på å lage middag, så går det litt tid der å. Gjør noen styrke øvelser, lær deg å sminke deg bedre. Kjøp Just dance til playstation ect... hva enn som passer deg da. 

Anonymkode: fcf4b...364

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange gode tips og svar. Det går litt bedre for hver dag! Idag har vi gått tur 2x 60 min og det hjelper å komme seg ut.. 

Når jeg skrev at trening også er viktig for vektnedgangen min så mente jeg ikke at det er trening som gjør at jeg går ned, men den gjør noe med psyken. Jeg tar bedre valg i forhold til kosten, når jeg trener/ beveger meg i tillegg. 
 

Jeg har ikke godteri i hus og har holdt meg ganske greit denne uken. Mye grønnsaker og feks eple eller funsaft om jeg har blitt fysen. Jeg har gjort det før; og jeg vet at det blir lettere når jeg kommer skikkelig igang. Målet nå er å fortsette å spise faste måltider uten for mye spising i mellom, og å gå to turer om dagen. Neste uke skal jeg prøve på litt styrketrening hjemme i stua også😊

Anonymkode: 54078...bab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...