Gå til innhold

Til mennene på KG: Hva slags klær foretrekker dere på kvinner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

What!! Komboen vid singlet, som kamuflerer en stor mage, og sykkelbukse er skikkelig hot!

Anonymkode: dbdba...023

🤢

Anonymkode: 75b6f...bf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 16.1.2021 den 11.26):

Det er egentlig umulig å svare på. Man må se konteksten på kvinnen. Akkurat som menn. F.eks så er ikke en singlett så veldig pent på en veldig tynn mann, men kan være superhott på en muskuløs mann. 

Jeg er på generelt grunnlag overbegeistret for sportsklær. Det kan være tights, turklær, stretchklær, ullklær osv. 

I en dagligdags setting foretrekker jeg nok jeans, svart stretchbukse eller svart penbukse med en enkel, fin topp. 

Skjørt har jeg aldri vært noen fan av ettersom det er ikke alle som kler det. 

Anonymkode: 50085...848

Singlet er ikke hot uanfaensett! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dei fleste norske kvinner kan ikke klæ seg.

 

Anonymkode: 33075...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.1.2021 den 8.57):

Mange kvinner i Norge som kler seg som et dass. Tenker kun praktisk og comfy. 
Ekte kvinner bør kle seg classy, chic, sexy og trendy som denne stilen akkurat nå:

 

B5C93C8E-4BA1-4412-863E-810D4DD90960.png

Anonymkode: 257d3...d2a

Jeg ser ikke helt for meg å gå 15 minutter til jobb hver vei på holke og snøføyk i -10 grader i det antrekket der. Da blir det varmedress og vinterboots. Ingen ting i veien for å være pent kledd under, selvfølgelig :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fnuggolina
AnonymBruker skrev (På 17.1.2021 den 17.06):

Små feminine joggesko, feks:

images?q=tbn:ANd9GcQSfw9nCcRKxVukpllOHHx

Anonymkode: 182b3...0d9

 

frogger skrev (På 17.1.2021 den 17.06):

Sneakers er også fint

Fashion-Jackson-Wearing-Black-Wool-Coat-Levis-Jeans-Veja-Sneakers-Camel-Scarf-Chanel-Urban-Spirit-Backpack-Winter-Outfit-Street-Style.jpg

ENDELIG noen som viser sko jeg har :ler:

Det, og skoletter med litt lavere hæl.

Prøv å hente i barnehagen med den pene ullkåpa og pene skoletter - når det kommer en liten unge dekket i blaut gjørme mot deg og vil ha klem/bæres og man må gjennom 5 gigantiske sølepytter fulle av skittent vann og is:P (har prøvd 🙈)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.1.2021 den 17.10):

Ekte kvinner bør kle seg som en mann? Skjorte med grå høyhalset genser og en blazer over? Nei takk 🤣 Skal ikke kommentere det som er nedentil en gang..og hva for en mann bryr seg om hva som er trendy? 

Jeg ville aldri bli sett levende i noe slikt.. (kler meg ikke som en dass, men bruker skjørt/kjoler hver dag, Strømper, kåpe, bluse eller topper etc..)

Anonymkode: 5ee37...21b

Det var jo dritsexy. Tenk å ha gutsen og pengene til så sexy klesstil. 😭

Anonymkode: 7045b...fb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fnuggolina
Paramount skrev (På 20.1.2021 den 17.42):

Ekte kvinner trenger ikke anstrenge seg. Det meste blir WOW! av seg selv. Det skal gjøres mye rart for å spolere en ekte kvinne. Hun trenger ikke være den aller peneste, men hun går alltid inn i de riktige klærne, til den riktige anledningen. Ikke bruker hun mye tid på det heller.

Er man ikke ekte kvinne om du ikke tenker WOW uten anstrengelse?

Inviterer deg herved til å bevitne hva som faktisk ligger bak å komme feminin og flott til fest, også klar for å se tilsvarende heit ut avkledd.

Det er faktisk ikke rent lite uansett hvor deilig man i utgangspunktet er. 

Jeg mener - kikk på tutorials for sminke/pene negler/hår/klær osv og du tar litt av tegninga. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fnuggolina skrev (2 timer siden):

Er man ikke ekte kvinne om du ikke tenker WOW uten anstrengelse?

Inviterer deg herved til å bevitne hva som faktisk ligger bak å komme feminin og flott til fest, også klar for å se tilsvarende heit ut avkledd.

Det er faktisk ikke rent lite uansett hvor deilig man i utgangspunktet er. 

Jeg mener - kikk på tutorials for sminke/pene negler/hår/klær osv og du tar litt av tegninga. 

 

Denne tråden er hva menn liker. Ikke hvordan kvinner liker å kle seg for seg selv eller for andre kvinner. Få menn som liker sminkedukker som har lært ting av tutorials på YouTube om hvordan man skal sminke seg og lage duckface, lange ekle negler osv. Menn liker sexy og feminint kledd. De er heterofile og enkle. Fremheve pupper, rumper legger, føtter og lår på en feminin måte som er apetittelig og sexy. 

Anonymkode: d5236...435

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal altså 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Denne tråden er hva menn liker. Ikke hvordan kvinner liker å kle seg for seg selv eller for andre kvinner. Få menn som liker sminkedukker som har lært ting av tutorials på YouTube om hvordan man skal sminke seg og lage duckface, lange ekle negler osv. Menn liker sexy og feminint kledd. De er heterofile og enkle. Fremheve pupper, rumper legger, føtter og lår på en feminin måte som er apetittelig og sexy. 

Anonymkode: d5236...435

En smule sexistiske også vel. 

Anonymkode: 75b6f...bf3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Menn liker sexy og feminint kledd. De er heterofile og enkle. Fremheve pupper, rumper legger, føtter og lår på en feminin måte som er apetittelig og sexy. 

Vi er faktisk så enkle at vi våger ikke si rett ut hvordan vi egentlig ønsker at kvinner skal gå kledd. Du over er på sporet av noe. Men glemte et par ting.

Anonymkode: dbdba...023

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fnuggolina
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Denne tråden er hva menn liker. Ikke hvordan kvinner liker å kle seg for seg selv eller for andre kvinner. Få menn som liker sminkedukker som har lært ting av tutorials på YouTube om hvordan man skal sminke seg og lage duckface, lange ekle negler osv. Menn liker sexy og feminint kledd. De er heterofile og enkle. Fremheve pupper, rumper legger, føtter og lår på en feminin måte som er apetittelig og sexy. 

Anonymkode: d5236...435

Jeg snakker om alt arbeidet som ligger bak å se «naturlig vakker» ut. Uten at det tilsynelatende krevde noe innsats. Tilsynelatende. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NærNok skrev (22 timer siden):

Singlet er ikke hot uanfaensett! 

Har du mistet fortennene?

Anonymkode: dbdba...023

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fnuggolina skrev (3 timer siden):

Jeg snakker om alt arbeidet som ligger bak å se «naturlig vakker» ut. Uten at det tilsynelatende krevde noe innsats. Tilsynelatende. 

 

Men da snakker du altså ikke om ekte kvinner likevel? bare tilsynelatende ekte kvinner.

Anonymkode: dbdba...023

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fnuggolina
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men da snakker du altså ikke om ekte kvinner likevel? bare tilsynelatende ekte kvinner.

Anonymkode: dbdba...023

Jeg tror nok de har samme kjønnshormoner, jo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...