Gå til innhold

Til mennene på KG: Hva slags klær foretrekker dere på kvinner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 15.1.2021 den 10.22):

Typen min er veldig streng på dette, og det han synes er fint er :

-trenningsklær spesielt thights

-svart "bukse" thights

-flate sko

-kjoler uten tynne stropper, som er inntilsittende på toppen og går litt ut nede. 

-kose klær som pysj som gir rompa en puff

-kose gensere

-klær som får jenta til å se veldig pusete og komfertabel ut. 

Tar jeg på meg noe annet så får jeg høre veldig fort "det der var ikke pent.." 🙄😂 

Anonymkode: ceab2...8f8

Off topic, men jeg får helt vondt av alle skrivefeilene. Tror det kun er én setning som er helt riktig skrevet her.. Au.

Anonymkode: c81df...962

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Off topic, men jeg får helt vondt av alle skrivefeilene. Tror det kun er én setning som er helt riktig skrevet her.. Au.

Anonymkode: c81df...962

Va mener du? Er du en norsk lærer? Stakkars folk kan ike noe før at dem har noe skrive feiler. :) 

Anonymkode: 50085...848

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shorts og singlet, veldig casual. Liker ikke overpyntet med masse blogg bling og dilldall.

 

Anonymkode: 6986a...b13

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MortenMinstelønn skrev (10 timer siden):

Det er en kjole. Audrey Hepburn? Stilsikker som få. Hun kunne hatt en blazer, om du vil.

maxresdefault.jpg

JaumBkwe0cNl.jpg

Enig i at Audrey Helburn var en stilig dame, men å bare henvise til ansiktet hennes og ikke hva hun går kledd i er vel litt misvisende. Tråden heter jo «hva slags klær foretrekker dere på» kvinner, og ikke «hva slags kvinner liker dere».

45F4CFBF-2713-49A1-AEB5-E36A809C2FBA.thumb.jpeg.a3861b0cedb7bf4de911f91ce98da3d9.jpeg

Dette er også Audrey Hepburn, og jeg vil tro de færreste menn vil synes den typen røde jakke med en påsydd puddel er lekkert. 

 

Anonymkode: 3ab17...3e5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange kvinner i Norge som kler seg som et dass. Tenker kun praktisk og comfy. 
Ekte kvinner bør kle seg classy, chic, sexy og trendy som denne stilen akkurat nå:

 

B5C93C8E-4BA1-4412-863E-810D4DD90960.png

Anonymkode: 257d3...d2a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feminint og kreativt. Det er min personlige smak. Gjerne skjørt og kjoler.

Også bukser hvis de er feminine.

Ikke  jålete typ influenser. Trenger ikke trippe rundt på høye heler til hverdags.

Håper dette gir mening.  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Dette er også Audrey Hepburn, og jeg vil tro de færreste menn vil synes den typen røde jakke med en påsydd puddel er lekkert. 

Point taken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/15/2021 at 7:44 PM, AnonymBruker said:

Jeg synes forsåvidt det er fint, men bilder av vinterjakker og høye hæler som det er LITT upraktisk.

Forævrig må endel kvinner som bruker mye høye hæler operere føttene, de får føtter som ser grusomme og og gir smerter. 

Anonymkode: f5516...345

Sneakers er også fint

Fashion-Jackson-Wearing-Black-Wool-Coat-Levis-Jeans-Veja-Sneakers-Camel-Scarf-Chanel-Urban-Spirit-Backpack-Winter-Outfit-Street-Style.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Mange kvinner i Norge som kler seg som et dass. Tenker kun praktisk og comfy. 
Ekte kvinner bør kle seg classy, chic, sexy og trendy som denne stilen akkurat nå:

 

B5C93C8E-4BA1-4412-863E-810D4DD90960.png

Anonymkode: 257d3...d2a

Ekte kvinner bør kle seg som en mann? Skjorte med grå høyhalset genser og en blazer over? Nei takk 🤣 Skal ikke kommentere det som er nedentil en gang..og hva for en mann bryr seg om hva som er trendy? 

Jeg ville aldri bli sett levende i noe slikt.. (kler meg ikke som en dass, men bruker skjørt/kjoler hver dag, Strømper, kåpe, bluse eller topper etc..)

Anonymkode: 5ee37...21b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Ekte kvinner bør kle seg som en mann? Skjorte med grå høyhalset genser og en blazer over? Nei takk 🤣 Skal ikke kommentere det som er nedentil en gang..og hva for en mann bryr seg om hva som er trendy? 

Jeg ville aldri bli sett levende i noe slikt.. (kler meg ikke som en dass, men bruker skjørt/kjoler hver dag, Strømper, kåpe, bluse eller topper etc..)

Anonymkode: 5ee37...21b

Nå handler vel tråden om hva slags klær menn liker å se kvinner i, ikke hva slags klær kvinner liker å ha på. Og noen synes det antrekket over var stilig, og det er vel greit at de synes det.

Av det jeg selv har hørt fra menn, er kjoler, skjørt og velsittende jeans noe av det de liker best. Feminin eleganse, uten at det blir overlesset og kunstig. Viktig at hun kan bevege seg fint, at klær og sko ikke hindrer dette.

Anonymkode: cd872...22f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Nå handler vel tråden om hva slags klær menn liker å se kvinner i, ikke hva slags klær kvinner liker å ha på. Og noen synes det antrekket over var stilig, og det er vel greit at de synes det.

Anonymkode: cd872...22f

Greit nok det, men nå startet han med å si at norske kvinner kler seg som en dass. Han kan ha hvilken smak han vil ha, men han tåler nok at noen gjør narr av hans valg når han han gjør narr selv.

For min del var antrekket han liker aaalt for maskulint, og for så å bruke utrykk som trendy og chic, så ble det hele veldig komisk. 

Anonymkode: 5ee37...21b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Enig i at Audrey Helburn var en stilig dame, men å bare henvise til ansiktet hennes og ikke hva hun går kledd i er vel litt misvisende. Tråden heter jo «hva slags klær foretrekker dere på» kvinner, og ikke «hva slags kvinner liker dere».

Anonymkode: 3ab17...3e5

I tillegg så er det noe i "alt kler den smukke" Lettere å se velkledd ut når man er pen. 

 

Anonymkode: 462f2...83a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 16.1.2021 den 11.17):

En mann som sier noe annet enn "uten klær", lyver. 

Anonymkode: e9bc2...322

På ingen måte. Jeg har et tonn av fetisher, og det er derfor rimelig mye klær jeg heller vil se damer i enn at de bare går nakne.

Anonymkode: 7e093...46e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.1.2021 den 11.26):

Akkurat som menn. F.eks så er ikke en singlett så veldig pent på en veldig tynn mann, men kan være superhott på en muskuløs mann. 

Singlett er ikke pent på noen mann!

Anonymkode: 6d6f1...a62

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.1.2021 den 22.23):

Va mener du? Er du en norsk lærer? Stakkars folk kan ike noe før at dem har noe skrive feiler. :) 

Anonymkode: 50085...848

Herre gud. veldig godt eksempel dette. eller er det spøk?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest TheCatLady
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Singlett er ikke pent på noen mann!

Anonymkode: 6d6f1...a62

Enig. Det får meg bare til å tenke på enkelte typer menn og det er ikke positivt. Stiller seg i samme kategori som speedo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheCatLady skrev (16 timer siden):

Enig. Det får meg bare til å tenke på enkelte typer menn og det er ikke positivt. Stiller seg i samme kategori som speedo. 

What!! Komboen vid singlet, som kamuflerer en stor mage, og sykkelbukse er skikkelig hot!

Anonymkode: dbdba...023

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

What!! Komboen vid singlet, som kamuflerer en stor mage, og sykkelbukse er skikkelig hot!

Anonymkode: dbdba...023

Ja, veldig hot. Det er sånn man drar damer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
AnonymBruker skrev (På 17.1.2021 den 8.57):

Mange kvinner i Norge som kler seg som et dass. Tenker kun praktisk og comfy. 
Ekte kvinner bør kle seg classy, chic, sexy og trendy som denne stilen akkurat nå:

Anonymkode: 257d3...d2a

Ekte kvinner trenger ikke anstrenge seg. Det meste blir WOW! av seg selv. Det skal gjøres mye rart for å spolere en ekte kvinne. Hun trenger ikke være den aller peneste, men hun går alltid inn i de riktige klærne, til den riktige anledningen. Ikke bruker hun mye tid på det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...