Gå til innhold

Til mennene på KG: Hva slags klær foretrekker dere på kvinner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

image.jpeg.9afcf41842d6cf8da49fee6e5813c583.jpeg

Min mor gikk ofte med slike hæler. I dag må hun operere føttene fordi stortåen er blitt feilplassert på grunn av for mye press på leddet - fordi hun gikk med høye hæler...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge svarene som gis her, så burde spørsmålet fra ts være «hvilke dameklær gjør deg kåt?» 🤦‍♀️

Anonymkode: 75b6f...bf3

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann som sier noe annet enn "uten klær", lyver. 

Anonymkode: e9bc2...322

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er egentlig umulig å svare på. Man må se konteksten på kvinnen. Akkurat som menn. F.eks så er ikke en singlett så veldig pent på en veldig tynn mann, men kan være superhott på en muskuløs mann. 

Jeg er på generelt grunnlag overbegeistret for sportsklær. Det kan være tights, turklær, stretchklær, ullklær osv. 

I en dagligdags setting foretrekker jeg nok jeans, svart stretchbukse eller svart penbukse med en enkel, fin topp. 

Skjørt har jeg aldri vært noen fan av ettersom det er ikke alle som kler det. 

Anonymkode: 50085...848

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Btw. høye hæler synes jeg faktisk ikke er noe fint. Bedre at dem bruker andre, vanlige sko. Høye hæler minner meg om prippenhet, oppblåsthet og et forsøk på å overkompensere. For hvem pokker "liker" å gå med høye hæler liksom? Noen, men det er få.

Anonymkode: 50085...848

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Paramount
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

En mann som sier noe annet enn "uten klær", lyver. 

Anonymkode: e9bc2...322

Spørsmålet var hvilke klær menn foretrekker på kvinner. Underforstått i sosiale sammenhenger, vil jeg tro. Selvsagt er kvinner finest uten klær. Da er det ikke så merkelig at mange av oss liker best klær som gir oss hint om hvordan de ser ut helt uten klær, uten at det skal bli vulgært og kleint i hverdagslig sammenheng. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paramount skrev (På 15.1.2021 den 9.42):

Veldig vanskelig å si. Hva som er fint er jo avhengig av hva du holder på med; på jobb, fritid, trening, på tur osv. Enkelte kvinner har en utrolig god smak, og god stil. Det blir liksom oppsiktsvekkende og fint hver gang, uansett hva de gjør.

Da er det lettere å si hva jeg ikke liker, og det er store vesker som dominerer antrekket, store briller langt nede på nesen, kombinasjonen tynne lange ben og høye hæler. Slaskete topper uten fasong, korte topper og lange bukser, hullete bukser, sorte jeans, mobil i hånden, bukser som sagger. 

Som mann liker jeg at kvinner våger å vise fram noe fint ved kvinnekroppen. Det kan være så mye, og varierer en del fra person til person. En enkel kombinasjon som jeg liker godt er trange bukser og åpen kåpe/lang jakke. Elegant og sexy etter min smak. Men smaken er så ulik. Kunne lagt ved noen bilder, men det er vanskelig å finne, alltid noe feil. Det ville nok blitt bare en hel masse damer med runde fine lår, da jeg elsker damelår. Lite å underholde med her inne 😊

Du liker ikke sorte jeans, men du liker trange bukser? Skjønner ikke helt logikken.

Anonymkode: b4920...e8b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du liker ikke sorte jeans, men du liker trange bukser? Skjønner ikke helt logikken.

Anonymkode: b4920...e8b

Ditto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

I følge svarene som gis her, så burde spørsmålet fra ts være «hvilke dameklær gjør deg kåt?» 🤦‍♀️

Anonymkode: 75b6f...bf3

Ja, luer på om de klærne de beskriver er sånn som de ville likt at kona gikk kledd. Hadde det forresten vært greit om dattra deres gikk kledd sånn?

Anonymkode: b4920...e8b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker best at fruen har på seg bluser, hverdagskjoler som er strikket, ullskjørt og jumpsuits 😊

Anonymkode: 63e15...50f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags klær som er fint varierer med situasjon og hvordan dama ser ut. 

Generelt sett liker jeg best litt formell klesstil til daglig og mer uformelt i fritiden. Treningsklær er til trening, men ok innenfor hjemmets fire vegger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Ja, luer på om de klærne de beskriver er sånn som de ville likt at kona gikk kledd. Hadde det forresten vært greit om dattra deres gikk kledd sånn?

Anonymkode: b4920...e8b

Men det er vel det som er spørsmålet? Hva man liker at kvinner går med, som i hva man synes er fint eller digg? Ikke hva ønsker du at datteren din kler seg i. De færreste menn vil vel at andre menn skal synes at datteren deres ser digg ut? Det må gå an å skille de to for et sånt spørsmål som det her. 

Jeg er faktisk ikke helt sikker på hva mannen min synes jeg er finest i. Jeg får mer komplimenter når jeg pynter meg med kjole eller skjørt, men det er nok fordi det avviker fra hverdagsantrekket. 

Anonymkode: 3ab17...3e5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Ja, luer på om de klærne de beskriver er sånn som de ville likt at kona gikk kledd. Hadde det forresten vært greit om dattra deres gikk kledd sånn?

Anonymkode: b4920...e8b

Poeng! 

Anonymkode: 75b6f...bf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Men det er vel det som er spørsmålet? Hva man liker at kvinner går med, som i hva man synes er fint eller digg? Ikke hva ønsker du at datteren din kler seg i. De færreste menn vil vel at andre menn skal synes at datteren deres ser digg ut? Det må gå an å skille de to for et sånt spørsmål som det her. 

Jeg er faktisk ikke helt sikker på hva mannen min synes jeg er finest i. Jeg får mer komplimenter når jeg pynter meg med kjole eller skjørt, men det er nok fordi det avviker fra hverdagsantrekket. 

Anonymkode: 3ab17...3e5

Poeng! De fleste menn klarer å skille mellom kone og datter. Og i den grad menn er interessert i kvinneklær så forutsetter det faktisk at det er en ok kvinne inni. Jeg tviler på at mange normale menn går rundt i dameavdelingen hos HM og beundrer kvinneklær på kleshengere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Konservativt og stilfult. Hører til sjeldenhetene i Norge, de fleste går rundt i hva jeg vil kalle hytte-klær.

Anonymkode: 12b93...b30

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MortenMinstelønn skrev (1 time siden):

Sånn. Dette er fasit. Tråden kan stoppes. 

e3a84c952986908e6405de6139b30dac.jpg

Dette var veldig lite klær da. Skal hun bare gå med bh, eller er det en topp? Er det en kjole? 

Anonymkode: 3ab17...3e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Dette var veldig lite klær da. Skal hun bare gå med bh, eller er det en topp? Er det en kjole? 

Det er en kjole. Audrey Hepburn? Stilsikker som få. Hun kunne hatt en blazer, om du vil.

maxresdefault.jpg

JaumBkwe0cNl.jpg

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...