Gå til innhold

Dere som er single i slutten av 30-åra og eldre, føler dere at det ikke er muligheter for et forhold?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

OlsenHansen skrev (22 timer siden):

En dame på 34 begynner å bli for gammel for barn. Hun kan fremdeles være attraktiv. Og det burde ikke være noe problem å finne en skilt mann som også har barn fra før. Menn uten barn ville jeg holdt meg unna, med mindre du kunne tenkt deg flere barn selvsagt.

Hvorfor begynner en dame på 34 å bli for gammel til å få barn?

Hilsen Kvinne på 34.

Anonymkode: d9443...2ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Det var ikke noe hyggelig sagt. Trist at du kun syns kvinner har en verdi hvis de ikke er single, hvorfor mener du det egentlig? Så hvis man er i et dårlig forhold så skal man bare holde ut? Og hvis du hadde en datter som var singel og barnløs så hadde du bare kuttet henne ut? Regner med du er i et religiøst miljø med dine gammeldagse holdninger, evt er du fra et land med dårlig kvinnesyn. 

Anonymkode: 31aa1...290

Det virker som det er et stort avvik mellom det brukeren skriver og meningene du påstår denne har. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.1.2021 den 19.45):

Jeg er 37, uten barn. Jeg synes det høres lite troverdig ut når enkelte over her skriver at de drukner i tilbud. Jeg har ikke fått et eneste ett, så jeg tror faktisk ikke det er så vanlig å bli nedrent av menn når man har bikket 35. Er det sannsynlig å finne kjærligheten etter 35? Ja. Er det sannsynlig å kunne velge og vrake? Nei. 

Anonymkode: f2b03...961

Enig! 

Anonymkode: 75bdc...b32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.1.2021 den 15.31):

Nei, det synes jeg ikke. Men det et min oppfatning at man finner flere attraktive 38-årige kvinner med barn, enn uten. 

Anonymkode: 7e2ca...f06

Nope

Anonymkode: 75bdc...b32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.1.2021 den 19.24):

Selvfølgelig ikke. Men det er stort sett ikke «kremen» av 38-årige kvinner som er barnløse.

Anonymkode: 7e2ca...f06

Hva er «kremen»? Tinder-babes? De som ligger rundt? 
«Kremen» sitter hjemme og leser bøker. 

Anonymkode: 75bdc...b32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

I min omgangskrets er det par single kvinner og om dem sier stort sett samtlige «det er en grunn til at hun fortsatt er singel». Det handler ikke om utseende først og fremst, men personlighet, krav til fremtidig partner etc. Hun ene er 36 år, 1,50 m høy og drømmer fortsatt, etter 4 år som singel, om en høy, mørk mann på over 1,90 m. Vel, da blir det vanskelig! Det er ofte en grunn til at ting er som de er..!

Anonymkode: efe8b...1bd

«Sier stort sett samtlige»...
Triste mennesker disse «samtlige». 

Anonymkode: 75bdc...b32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

I min omgangskrets er det par single kvinner og om dem sier stort sett samtlige «det er en grunn til at hun fortsatt er singel». Det handler ikke om utseende først og fremst, men personlighet, krav til fremtidig partner etc. Hun ene er 36 år, 1,50 m høy og drømmer fortsatt, etter 4 år som singel, om en høy, mørk mann på over 1,90 m. Vel, da blir det vanskelig! Det er ofte en grunn til at ting er som de er..!

Anonymkode: efe8b...1bd

For noe piss! Hvis du er en lav kvinne får du kjæreste lett som bare det uansett alder. De høyeste og kjekkeste mennene velger de laveste damene. Det er fakta. 

Anonymkode: 7c35e...939

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hva er «kremen»? Tinder-babes? De som ligger rundt? 
«Kremen» sitter hjemme og leser bøker. 

Anonymkode: 75bdc...b32

Ja. Kremen leser bøker mens barna sover 🙂

Anonymkode: 7e2ca...f06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja. Kremen leser bøker mens barna sover 🙂

Anonymkode: 7e2ca...f06

Eller uten barn. 

Anonymkode: 75bdc...b32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

For noe piss! Hvis du er en lav kvinne får du kjæreste lett som bare det uansett alder. De høyeste og kjekkeste mennene velger de laveste damene. Det er fakta. 

Anonymkode: 7c35e...939

Lave....men ikke 150, kanskje. 160 ja. 

Anonymkode: 75bdc...b32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 39 og fant nåværende kjæreste da jeg var 37, nesten 38. Jeg har ett barn, som jeg har 98% av tiden. Føler ikke at det er vanskelig å finne kjæreste i 30åra..

Anonymkode: abc0f...f65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Lave....men ikke 150, kanskje. 160 ja. 

Anonymkode: 75bdc...b32

Nei nei. Mange menn vil ha en dame som er 150 høy. 

Anonymkode: 7c35e...939

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde mistet troen på at jeg skulle finne kjærligheten, men han dukket opp da jeg var 36😊 

Måtte gjennom maange frosker først, så hadde nok ikke helt mistet troen.

Anonymkode: d3d1a...f28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Nei nei. Mange menn vil ha en dame som er 150 høy. 

Anonymkode: 7c35e...939

Dream on. Jeg har ALDRI noensinne hørt menn ønske seg kortvokste kvinner. 

Anonymkode: 7e2ca...f06

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Dream on. Jeg har ALDRI noensinne hørt menn ønske seg kortvokste kvinner. 

Anonymkode: 7e2ca...f06

Dette har ingenting med tråden å gjøre, men menn flest foretrekker da lave kvinner. Men kvinner på KG virker av en eller anen grunn å bli veldig sinte for dette og benekte at det er slik :klo:

Jeg er mann forresten, jeg er rimelig sikker på at du ikke er det

Anonymkode: 10758...aa7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Dream on. Jeg har ALDRI noensinne hørt menn ønske seg kortvokste kvinner. 

Anonymkode: 7e2ca...f06

Ikke? Ene venninnen min er 152, og ekstremt omsvermet. Liten, spretten, slank, vakker liten dukke. Råsmart, tjener over en mill i året. Har virkelig aldri latt merke til at høyden hennes sees på som annet enn enten positivt eller spiller ingen rolle.

Jeg er 160 høy, og har aldri i mitt liv opplevd at det er en mann jeg vil ha son jeg ikke kan få. (bortsett fra en da jeg var ung, som riktignok ville ha meg, men ikke like mye som jeg ville ha ham). 

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Tror du misforstår litt, en del ser ut til å gjøre det. 

Vi snakker om å finne en mann for et fast varig og monogamt forhold.

At kvinner uansett alder sjelden  har noe problem med å finne en mann som ønsker å pule en gang eller to, vet de fleste. Men de fleste vet også at av de 100 som ønsker å pule deg/ ta deg på "date", så er det muligens 5 stykk som ønsker noe mer. 

Poenget er ikke at man ønsker stadig kortvarig oppmerksomhet fra FLERE menn, man ønsker EN mann i en langvarig relasjon. To vidt forskjellig ting. 

Anonymkode: ea395...6e1

Det er helt klart to vidt forskjellige ting, men jeg vet nå likevel at jeg ikke hadde hatt noe problem med å finne en ok mann som ville hatt meg resten av livet. 

Bestevenninnen min får dick picks, det gjør ikke jeg. 
 

Av de 100 som ønsker å pule er det etter min erfaring minst 80 som ønsker et forhold.

Anonymkode: 968db...3f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er 39,har tre barn i bhg og småskolen 100% og har funnet meg en flott kjæreste med voksne barn. Men Tinder er absolutt ikke plassen..

Anonymkode: 1452e...096

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Ikke? Ene venninnen min er 152, og ekstremt omsvermet. Liten, spretten, slank, vakker liten dukke. Råsmart, tjener over en mill i året. Har virkelig aldri latt merke til at høyden hennes sees på som annet enn enten positivt eller spiller ingen rolle.

Jeg er 160 høy, og har aldri i mitt liv opplevd at det er en mann jeg vil ha son jeg ikke kan få.

Anonymkode: 968db...3f0

Hahaha, om du hadde blitt avvist noensinne hadde du nok aldri vedgått det her uansett. Innerst inne vet du nok utmerket godt at det er menn som er utafor din liga. Bare litt sårt å innrømme det.

Anonymkode: 34ced...06d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lett å finne deg kjæreste selv om man er 35+, som dame, hvis man sorterer alle mulighetene riktig. Verre som mann, og jeg er 35+ og singel selv. Virker ikke som at jeg vil havne i et forhold med det første, hvis jeg noen gang får meg kjæreste igjen. Det er et brutalt marked. Jeg verken syter eller depper, men klarer meg fint som singel og har bare akseptert at sånn er det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

norw skrev (4 minutter siden):

Lett å finne deg kjæreste selv om man er 35+, som dame, hvis man sorterer alle mulighetene riktig. Verre som mann, og jeg er 35+ og singel selv. Virker ikke som at jeg vil havne i et forhold med det første, hvis jeg noen gang får meg kjæreste igjen. Det er et brutalt marked. Jeg verken syter eller depper, men klarer meg fint som singel og har bare akseptert at sånn er det.

Det er jo det du gjør. Syter og depper, i mange tråder. 

Anonymkode: 75bdc...b32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...