Gå til innhold

Dere som er single i slutten av 30-åra og eldre, føler dere at det ikke er muligheter for et forhold?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Druknet i tilbud om selskap og oppmerksomhet ja☺️ Menn er ikke alltid så lette å lese når de er ordentlige interessere i ei dame som partner. Menn flest kaster seg over alt som kryper og går for oppmerksomhet og selskap. De kompisene dine var nok bare litt desperate etter selskap og kos. Og det med at du ble sjekket opp på gata er fordi du oser billig og easy. Menn tør ikke å sjekke opp damer de forguder.

Anonymkode: 69411...ca4

Jo føler da det. Damer jeg forguder kommer vel senere etter jeg har funnet ut at de er gode og har gode hensikter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg er mann, så håper at det er greit at jeg også svarer. 

Har dessverre nylig blitt ufør pga redusert fysisk kapasitet, men ellers så tror jeg faktisk at jeg aldri har sett bedre ut enn det jeg gjør nå midt i 30-åra. Har fokusert veldig på kropp og helse siste årene for å kjempe meg tilbake i jobb. Sitter godt i det økonomisk, har utdannelse og har det bra selv om jeg er ufør. Har vært i to lengre forhold, og har aldri hatt problemer rundt dating. Ønsker ikke barn selv, men greit om kvinnen har fra før av (med mindre barna er veldig små/under 4 år).

Men slik situasjonen har blitt så har jeg ingenting å stille opp med ettersom jeg har den yrkesstatusen jeg har. Har ikke nubbsjanse i det hele tatt. Det er ingen som ser forbi uføreknaggen siden jeg er mann når jeg presenterer meg, selv ikke uføre kvinner jeg kommer i kontakt med. Så håpet for god og solid kjærlighet igjen har forsvunnet hen. 

Når det er sagt så gir jeg ikke opp. Jeg skal både tilbake i jobb, og jeg skal gjøre mitt for å finne kjærligheten. Vi alle er jo unge enda, og har knapt levd halve livet. Jeg skal gi opp den dagen jeg blir pensjonist, men før den tid har jeg alle luker og dører åpne. Og det anbefaler jeg alle å ha. Ikke havn bak en følelse om at all håp er ute. Det finnes håp i bøtter og spann, hvis man er tålmodige. Alle får sine sjanser i løpet av et langt liv, og da gjelder det å se dem. Imellomtiden så får man gjøre det beste utav det. Singellivet er jo ikke akkurat forferdelig, selv om det er ensomt. 

Dessuten så er det tull at ikke "middelaldrende" kvinner ser bra ut. Dem har aldri sett bedre ut enn nå. Du vet, 40 er det nye 30. Jeg for min del ser ekstremt mange kvinner på samme alder som meg som holder seg godt både fysisk og psykisk, selv om livet enkelte plasser har satt sine spor. Dere må ikke tro at det eneste dere kan "brukes" til er sex. Det er langt ifra sannheten. Verden av full av menn som vil oppleve kjærligheten med akkurat deg. Slik du er. Det er bare om å gjøre å finne dem. :) 

Anonymkode: 3d29e...e69

Dette viser hvor overfladiske enkelte damer er. De må ha rikdom ellers blir det ikke noe. Drypper det mye på dem så kommer de med en gang. 

Men noen ser jo forbi dette. Desverre er de stort sett kapret av andre gode menn selvfølgelig noe jeg også kan forstå. Så det er liksom "slummen" som er ledig på markedet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hr. Aktiv skrev (7 minutter siden):

Dette viser hvor overfladiske enkelte damer er. De må ha rikdom ellers blir det ikke noe. Drypper det mye på dem så kommer de med en gang. 

Men noen ser jo forbi dette. Desverre er de stort sett kapret av andre gode menn selvfølgelig noe jeg også kan forstå. Så det er liksom "slummen" som er ledig på markedet. 

Uføre menn må da kunne ha sjans hos uføre kvinner?

Anonymkode: 2d112...5e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Uføre menn må da kunne ha sjans hos uføre kvinner?

Anonymkode: 2d112...5e0

Så du mener at uføre kvinner ser på seg selv som noe dårligere enn de som ikke er det? Nei de jager rikdom de også på lik linje som andre damer. Jo lavere inntekt jo mere kynisk i sin jakt på lettjente penger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hr. Aktiv skrev (24 minutter siden):

Dette viser hvor overfladiske enkelte damer er. De må ha rikdom ellers blir det ikke noe. Drypper det mye på dem så kommer de med en gang. 

Men noen ser jo forbi dette. Desverre er de stort sett kapret av andre gode menn selvfølgelig noe jeg også kan forstå. Så det er liksom "slummen" som er ledig på markedet. 

Javel? Slummen av kvinner er ledig, og kremen av menn? Er det det du sier? 

Anonymkode: 7e2ca...f06

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Javel? Slummen av kvinner er ledig, og kremen av menn? Er det det du sier? 

Anonymkode: 7e2ca...f06

Slik jeg ser det så går en del flere gode menn ledige ja fordi de blir oppfattet som kjedelige i kvinners øyne. 

De damer som er veldig gode blir raskt opptatte da mange menn kjemper for hennes gunst. Dette er enkel mattematikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hr. Aktiv skrev (1 time siden):

Slik jeg ser det så går en del flere gode menn ledige ja fordi de blir oppfattet som kjedelige i kvinners øyne. 

De damer som er veldig gode blir raskt opptatte da mange menn kjemper for hennes gunst. Dette er enkel mattematikk.

Så det du sier er at kvinner skal bli sammen med menn de synes er kjedelige da? Fordi disse mennene etter din definisjon er «gode»?

Dette har null og niks med matematikk å gjøre. Kun fri synsing fra din side. 

Anonymkode: 7e2ca...f06

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så det du sier er at kvinner skal bli sammen med menn de synes er kjedelige da? Fordi disse mennene etter din definisjon er «gode»?

Dette har null og niks med matematikk å gjøre. Kun fri synsing fra din side. 

Anonymkode: 7e2ca...f06

Det er du som mener de er kjedelige. Det skrives side opp og side ned her om menn som gjør ditt og menn som gjør datt og dere sliter med å finne en stabil mann. Den "kjedelige" mannen trenger ikke å være kjedelig han, men dere tror han er det basert på førsteinntrykk. Dere faller for drittsekkene istedet og blir såret deretter. 

Dere velger jo selv selvfølgelig. Det som er snedig er at har den "kjedelige" mannen penger så løper dere buksa av dere for ham. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

De mest attraktive av oss har barn i den alderen 🙂

Åj, her har vi høye tanker om oss selv, ja😂

Anonymkode: 996ab...6c6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hr. Aktiv skrev (1 time siden):

Dette viser hvor overfladiske enkelte damer er. De må ha rikdom ellers blir det ikke noe. Drypper det mye på dem så kommer de med en gang. 

Men noen ser jo forbi dette. Desverre er de stort sett kapret av andre gode menn selvfølgelig noe jeg også kan forstå. Så det er liksom "slummen" som er ledig på markedet. 

Jeg for min del trenger absolutt ikke rikdom, men jeg trenger ordnet økonomi. Jeg trenger at mannen klarer å forvalte de pengene han har på en god måte, at han får betalt alle regningene sine og at han sammen med meg klarer å spare til felles prosjekter. Økonomisk stabilitet, ikke økonomisk rikdom, altså. Det er skremmende hvor mange menn det er der ute som ikke har styring på økonomien sin..

Anonymkode: 996ab...6c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hr. Aktiv skrev (6 minutter siden):

Det er du som mener de er kjedelige. Det skrives side opp og side ned her om menn som gjør ditt og menn som gjør datt og dere sliter med å finne en stabil mann. Den "kjedelige" mannen trenger ikke å være kjedelig han, men dere tror han er det basert på førsteinntrykk. Dere faller for drittsekkene istedet og blir såret deretter. 

Dere velger jo selv selvfølgelig. Det som er snedig er at har den "kjedelige" mannen penger så løper dere buksa av dere for ham. 

Det var du som skrev at slik du ser det, går mange gode menn single fordi de oppfattes som kjedelige av kvinner.  
Og da var altså spørsmålet mitt til deg hvorfor du mener at kvinner skal bli sammen med menn de oppfatter som kjedelige.

Jeg har ikke skrevet noe om mine egne preferanser. Jeg er forresten heller ikke singel.

Anonymkode: 7e2ca...f06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Så synd at du ikke ønsker barn. Hvorfor ikke?
Jeg var i et langvarig forhold med en mann som var ufør. Verdens snilleste, klokeste, søteste mann. Det han ikke hadde av materielle verdier hadde han overflod av i moralske verdier. At han var ufør brydde meg ingenting! Desverre ønsket han ikke barn, og da ble det vanskelig å være sammen.
Barn er så viktig for oss kvinner.

Anonymkode: d9443...2ac

Vennligst ikke snakk for alle kvinner, barn er langt i fra så enormt viktig for alle oss kvinner, vi er mange mange kvinner som stortrives som barnløse, og som aldri kunne tenkt oss barn. 

Jeg synes det er direkte frekt å si at det er synd i noen, bare fordi dem ikke har samme ønske om avkom som det du personlig har! Jeg ønsker meg ikke barn, og det er IKKE synd på meg av den grunn... 

Anonymkode: d2fba...73f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.1.2021 den 9.03):

Jada, de har fått kjærester, men spørs hva slags menn det er...

Anonymkode: 75bdc...b32

Veldig bra menn. Gjennomsnittlig utseendene stort sett, men smarte, snille og oppegående. Hvor i all verden har mange på KG det fra at folk (damer) ikke innleder forhold etter midten av 30-årene? Det skjer da hele tiden. 

 

Anonymkode: f6f72...acd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vennligst ikke snakk for alle kvinner, barn er langt i fra så enormt viktig for alle oss kvinner, vi er mange mange kvinner som stortrives som barnløse, og som aldri kunne tenkt oss barn. 

Jeg synes det er direkte frekt å si at det er synd i noen, bare fordi dem ikke har samme ønske om avkom som det du personlig har! Jeg ønsker meg ikke barn, og det er IKKE synd på meg av den grunn... 

Anonymkode: d2fba...73f

Helt enig, jeg syns barn er ekle, slitsomme skrikende drittunger.. Skjønner ikke hva man skal bruke de til. At andre tenker må man regne med. Unngår menn med barn og. 

Anonymkode: 31aa1...290

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Helt enig, jeg syns barn er ekle, slitsomme skrikende drittunger.. Skjønner ikke hva man skal bruke de til. At andre tenker må man regne med. Unngår menn med barn og. 

Anonymkode: 31aa1...290

At andre tenker annerledes må man regne med* 

Glemte et ord. 

Anonymkode: 31aa1...290

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg har til gode å møte en attraktiv, barnløs dame på 38. De mest attraktive av oss har barn i den alderen 🙂 Selvfølgelig er det også mange uattraktive med barn, men de fleste single, barnløse kvinner på 38 er heller ikke attraktive. Hadde de vært attraktive hadde de vært gift med/uten barn 😀

Anonymkode: 7e2ca...f06

Hyggelig menneske/kvinnesyn du har.. Så du syns alle damer på 38 + er søppel som bare kan avlives? 

Anonymkode: 31aa1...290

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hyggelig menneske/kvinnesyn du har.. Så du syns alle damer på 38 + er søppel som bare kan avlives? 

Anonymkode: 31aa1...290

Nei, det synes jeg ikke. Men det et min oppfatning at man finner flere attraktive 38-årige kvinner med barn, enn uten. 

Anonymkode: 7e2ca...f06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummel34

Når en kvinne blir enslig, blir en mann enslig også. Så er vel en matematisk logikk i dette? 
 

selv tror jeg det er lettere å møte igjen noen når begge er voksne og har lagt bak seg småbarnsliv osv. slippe å tenke på etablering med små barn osv. møtes mer på de voksnes premisser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei, det synes jeg ikke. Men det et min oppfatning at man finner flere attraktive 38-årige kvinner med barn, enn uten. 

Anonymkode: 7e2ca...f06

Men hva legger du i attraktiv? Tenker du da på utseendet? Jeg kjenner mange damer som er 35 og eldre som er single. Ikke noe uattraktivt med de, syns bare de har vært uheldige. Kanskje de ikke er Ex on the beach babes (som det virker som norske menn vil ha), men pene damer som holder seg godt og er trivelige og være rundt. Ikke bare jeg som har sagt det om de. 

Selv om jeg personlig ikke liker barn, så dømmer jeg ikke de som velger å få det, og oppfører meg høflig mot barna. Man må forstå at folk er forskjellig og ikke være så dømmende. 

Anonymkode: 31aa1...290

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Men hva legger du i attraktiv? Tenker du da på utseendet? Jeg kjenner mange damer som er 35 og eldre som er single. Ikke noe uattraktivt med de, syns bare de har vært uheldige. Kanskje de ikke er Ex on the beach babes (som det virker som norske menn vil ha), men pene damer som holder seg godt og er trivelige og være rundt. Ikke bare jeg som har sagt det om de. 

Selv om jeg personlig ikke liker barn, så dømmer jeg ikke de som velger å få det, og oppfører meg høflig mot barna. Man må forstå at folk er forskjellig og ikke være så dømmende. 

Anonymkode: 31aa1...290

Tenkte egentlig mest på personlighet. Kvinner med barn er ofte rausere, mer ydmyke og mindre selvopptatte, er min oppfatning. 
På utseende tror jeg ikke det skiller så mye. Men nå bor jeg i Oslo da, mulig kvinner med barn forfaller mer på mindre steder rundt om. Her i Oslo (sentrum/vest) holder kvinner med barn seg utrolig bra.

Anonymkode: 7e2ca...f06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...