Gå til innhold

Dere som er single i slutten av 30-åra og eldre, føler dere at det ikke er muligheter for et forhold?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenker spesielt hvis man er dame på denne alderen. Jeg er i samme alder selv og er skilt, har to barn 50% og skal ikke ha flere barn selvsagt.

Jeg har ikke så mye håp om å finne en ny partner. Leser stadig at vi kvinner ikke er attraktive lenger etter 33/ 34 år. Da er vi middelaldrende sånn jeg har forstått det. Hva tenker dere andre single damer i slutten av 30-årene og eldre. Er de eneste mulighetene man har sex istedet for et forhold? 

Anonymkode: 7c35e...939

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje. Samtidig mener jeg at det er stor forskjell på ei dame på 38 med barn og ei på 38 uten barn. 

Anonymkode: 75bdc...b32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier at du leser at dere ikke lenger er attraktive, men er det ikke mer relevant hva du ser rundt deg? Jeg regner med at vennene dine er på samme alder?

Hvorfor velger du å legge mer vekt på hva du leser fra fremmede på nett med ukjent motivasjon enn det du erfarer?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 52 og ja det er fortsatt muligheter men kanskje lengre i mellom mulighetene men absolutt mulig men må ha litt tålmodighet og regne med noen smeller på turen dit. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg TS er 36, men føler mye på det at man som kvinne mister «verdi» når man er i 30-årene. Nå er det bare 3,5 år til jeg er 40. 
 

Det går sikkert bra å leve alene også, men da må jeg treffe noen av og til for å dekke behovet mitt for nærhet og sex. 

Anonymkode: 7c35e...939

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg TS er 36, men føler mye på det at man som kvinne mister «verdi» når man er i 30-årene. Nå er det bare 3,5 år til jeg er 40. 
 

Det går sikkert bra å leve alene også, men da må jeg treffe noen av og til for å dekke behovet mitt for nærhet og sex. 

Anonymkode: 7c35e...939

Verdi for hvem? Jevnaldrende, yngre eller eldre menn? Har du perspektivet fra din alder og oppover, ligger markedet åpent for deg, selv med barn «på slep», så lenge du har de 50/50. Du har 50% kjærestetid som er mer enn kjernefamilien normalt har. Modenhet, livserfaring og selvsikkerhet teller også, så «verdien» holder seg absolutt.

M43

Anonymkode: d9ab6...f72

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra det jeg leser på KG så nærmest drukner middelaldrende kvinner i tilbud og kan velge og vrake, så det der stemmer vel ikke

Anonymkode: 10758...aa7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fra det jeg leser på KG så nærmest drukner middelaldrende kvinner i tilbud og kan velge og vrake, så det der stemmer vel ikke

Anonymkode: 10758...aa7

Tviler på at det er sånn i virkeligheten 

Anonymkode: 75bdc...b32

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På KG er det ikke mulig å finne kjæreste etter man er 34. I virkeligheten har jeg mange venninner og kvinnelige kolleger (de fleste med helt vanlig utseende) som har fått kjærester både i slutten av 30-årene og i 40-årene. Så joda, det er fullt mulig både med og uten barn. 

Anonymkode: f6f72...acd

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tullball, jeg ble singel som 35/36 og da druknet jeg i tilbud, alt fra kompiser jeg hadde kjent i 10 år til fremmende jeg møtte på gata. Er 39 nå og lykkelig gift med mannen som kapret meg foran alle andre 😄 Har valgt å ikke få barn da, så kanskje det har noe med saken og gjøre.

Anonymkode: 73072...f73

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

På KG er det ikke mulig å finne kjæreste etter man er 34. I virkeligheten har jeg mange venninner og kvinnelige kolleger (de fleste med helt vanlig utseende) som har fått kjærester både i slutten av 30-årene og i 40-årene. Så joda, det er fullt mulig både med og uten barn. 

Anonymkode: f6f72...acd

Jada, de har fått kjærester, men spørs hva slags menn det er...

Anonymkode: 75bdc...b32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tullball, jeg ble singel som 35/36 og da druknet jeg i tilbud, alt fra kompiser jeg hadde kjent i 10 år til fremmende jeg møtte på gata. Er 39 nå og lykkelig gift med mannen som kapret meg foran alle andre 😄 Har valgt å ikke få barn da, så kanskje det har noe med saken og gjøre.

Anonymkode: 73072...f73

«Druknet i tilbud»? Er det litt ønsketenkning her eller? 

Anonymkode: 75bdc...b32

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Fra det jeg leser på KG så nærmest drukner middelaldrende kvinner i tilbud og kan velge og vrake, så det der stemmer vel ikke

Anonymkode: 10758...aa7

Hvis du leser KG slik som en viss mann leser bibelen, så finner du bekreftelse på absolutt alt. I følge KG så snur jo alt seg, slik at det er vi middelaldrende menn som blir nedrent.

Skjønner forresten ikke hvorfor du drar middelaldrende inn i en tråd som handler om en kvinne på 36?  Det må da minst 10 år til hun kommer i nærheten av den kategorien.

Anonymkode: 3cee4...490

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan gjerne kjennes sånn ut, at "jeg kommer aldri til å treffe noen", "det er altfor sent for meg" osv, men så skjer det plutselig likevel, selv om man trodde det var mer sannsynlig at julenissen plutselig står på døra.

 Det verste man kan gjøre er vel de to ytterkantene:  bli desperat og se på absolutt alle som potensielle partnere eller andre veien:  gi opp og tenke at "det er ingen som vil ha meg likevel, så jeg kan bare gå rundt og være sur og se ut som et takras".

Tror at det beste man kan gjøre er å slappe av, få det bra med seg selv som singel, ha fine opplevelser alene eller med andre og ta vare på kropp og sjel. Da får man faktisk noe ut av livet, dessuten er det  mer sannsynlig at en hyggelig person faller for en som har det ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer vel an på om kvinnen ønsker seg barn da?

Anonymkode: 2d112...5e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jada, de har fått kjærester, men spørs hva slags menn det er...

Anonymkode: 75bdc...b32

Nå fikk vi jo ikke vite hva slags kvinner det er heller,  bortsett fra at de har "vanlig" utseende.  Det finnes mye rar oppførsel, holdinger, og tankegods hos begge kjønn, og jeg synes det er utidig å legge til grunn, at kvinnen er mer høyverdig.  

Anonymkode: 3cee4...490

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tenker spesielt hvis man er dame på denne alderen. Jeg er i samme alder selv og er skilt, har to barn 50% og skal ikke ha flere barn selvsagt.

Jeg har ikke så mye håp om å finne en ny partner. Leser stadig at vi kvinner ikke er attraktive lenger etter 33/ 34 år. Da er vi middelaldrende sånn jeg har forstått det. Hva tenker dere andre single damer i slutten av 30-årene og eldre. Er de eneste mulighetene man har sex istedet for et forhold? 

Anonymkode: 7c35e...939

Det er like lett som tidligere ;)

Anonymkode: 0abf8...f28

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker said:

Skjønner forresten ikke hvorfor du drar middelaldrende inn i en tråd som handler om en kvinne på 36?  Det må da minst 10 år til hun kommer i nærheten av den kategorien.

Joda, men siden det er så lett for middelaldrende damer skulle man jo tro det er lett for en dame på 36 og? Eller er det slik at det det er lettere jo eldre en dame blir?

Anonymkode: 10758...aa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Joda, men siden det er så lett for middelaldrende damer skulle man jo tro det er lett for en dame på 36 og? Eller er det slik at det det er lettere jo eldre en dame blir?

Anonymkode: 10758...aa7

Jeg bare lurer på hvor du får det fra, at det er så lett for middelaldrende kvinner. Jeg tror ikke det er lett noensinne.  I alle grupper vil det bestandig være noen som skaffer seg kjæreste veldig lett, men er det skills, lavere standarder, eller pur flaks? 

Husk at vi snakker om noen å være i et  likeverdig forhold med her, og ikke bare et lettvint nummer. M50

Anonymkode: 3cee4...490

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...