Gå til innhold

Hva gjør dere?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Etter mange anbefalinger her fra, så kjøpte jeg meg Kanebo sin mascara (38*) Men hva gjør dere når dere skal få den av?? Greit nok at en skal skylle den av med vann som er mer enn 38*, men den glir jo ikke lett av akkurat. Det blir masse klumper som som regel havner på øyet mitt etter å ha sloss for å få den av. Hva gjør dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er en av de som synes Kanebo38° er helt genial. Jeg slet også litt med å få den av til å begynne med. Men den gikk av ved å vete øyenvippene skikkelig med massevis av vann på en papirbit. Når det hadde "virket" litt "dro" jeg mascaraen av vippene. Men siden dette var litt klinete, har jeg begynt å følge et tips jeg fikk av 08juni02 her inne og det er midt i blinken.

Jeg sover med mascaren også tar jeg den av i dusjen om morgenen. Da væter jeg øyenvippene godt med dusjstrålen med litt ekstra varmt vann, venter litt før jeg drar av mascaren. Det er meningen at den skal klumpe seg sånn når den blir våt, og det gjør at den er lettere å få av synes jeg.

Du kan jo prøve noe av dette, det virker iallfall på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var faktisk en av de negative sidene ved kaneboen.   :cry:  Nå har jeg kjøpt meg et annet merke. :wink:

Men har du prøvd de tingene som jeg nevnte care? Synes først den var helt håpløs jeg også, men nå kan jeg ikke leve uten. Kjøpte meg en "vanlig" mascara her om dagen, men synes faktisk at de er vanskelige å fjerne jeg nå, og mye mer styr. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har prøvd de tingen du snakket om. Og som en annen nevner liker jeg ikke å sove med sminke. Men jeg var også litt misfornøyd med kosten til kanobos maskara. Den er litt for liten for mine øyenvipper, slik at jeg ikke fikk maximal utnyttelse av den. Men ellers er den ok. Kommer helt sikkert til å kjøpe den igjen. Jeg liker å bytte på merker en gang i blandt. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sov med mascara og du er garantert rask elding rundt øynene - for der er huden tynn og mascara er tungt) og tynne dradde øyevipper (fordi mascaraen gjør vippene stive og de knekker lett når du sover og vrir deg rundt i sengen etc.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men etter hvor lang tid skjer det Tusenfryd? Har brukt mascaren og sovet med den i noen måneder nå, og vippene er fortsatt like fine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...