Gå til innhold

Kan noen lese meg? ❤️


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei 😊 Du sier ikke noe, så da tar jeg tre kort, fortid, nåtid og fremtid. Om du synes det er noe i disse legger jeg ett kort til det spørsmålet. Jeg er nybegynner så ta det med en klype salt 😉

Seks staver: Seier, triumf, du har klart deg tross motstand.

Sverdenes ridder: Kortet viser til forandringer i livet ditt og strid, det kan komme utfordringer og ting som må tas tak i og overvinnes nå. 

Månen: Hun står for angst og forvirring. Du kan forvente en periode med usikkerhet, du kan bli lurt om du ikke passer deg for falske venner.

Anonymkode: 19748...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lov å slenge seg på?

Noen som kan lese meg? Er i en litt kjip situasjon med en kamerat.

Anonymkode: e3a30...4b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Lov å slenge seg på?

Noen som kan lese meg? Er i en litt kjip situasjon med en kamerat.

Anonymkode: e3a30...4b6

Hei 🙂 Jeg kan legge for deg åså 😊

Åtte sverd: Begrensninger. Dette er en tilsynelatende umulig situasjon, men husk at du har et valg.

Anonymkode: 19748...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hei 🙂 Jeg kan legge for deg åså 😊

Åtte sverd: Begrensninger. Dette er en tilsynelatende umulig situasjon, men husk at du har et valg.

Anonymkode: 19748...44f

Takk :) men hvordan kan man ta et valg når situasjon tilsynelatende er umulig? :) Står det noe om hvordan jeg kan løse det?

Anonymkode: e3a30...4b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, 

Kan du lese meg og? Jeg lurer på kjærlighet og karriere :) 

Anonymkode: fb085...744

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Takk :) men hvordan kan man ta et valg når situasjon tilsynelatende er umulig? :) Står det noe om hvordan jeg kan løse det?

Anonymkode: e3a30...4b6

Nei, men tilsynelatende betyr jo at du ikke ser løsningen, ikke at det ikke finnes en løsning, kanskje du tror du ikke klarer utfordringen? Du lar noe stoppe deg. Kanskje synes du at det ikke er verdt det å ta en upopulært valg? Men kortet sier åså at du har et valg her. 

Anonymkode: 19748...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hei, 

Kan du lese meg og? Jeg lurer på kjærlighet og karriere :)

Anonymkode: fb085...744

Begrenes ridder: Han er en sensetiv mann, romantisk og følsom. Kortet tyder på kjærlighet. Det ser ut til å være like rundt hjørnet, men det er forsiktige tilnærmelser. Kortet står åså for gode allianse og følelser.

Myntenes dronning: Kortet står for generøsitet, økonomi og omtanke. Det ser ut som du er ansvarsfull med penger og økonomi og bruker evnen til å hjelpe andre. 

Anonymkode: 19748...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Nei, men tilsynelatende betyr jo at du ikke ser løsningen, ikke at det ikke finnes en løsning, kanskje du tror du ikke klarer utfordringen? Du lar noe stoppe deg. Kanskje synes du at det ikke er verdt det å ta en upopulært valg? Men kortet sier åså at du har et valg her. 

Anonymkode: 19748...44f

Kjenner meg faktisk igjen, ble litt sjokkert nå 🤯

Men er det mulig at det ikke er jeg som må ta et valg, men at det er kameraten min som må ta et upopulært valg.

Isåfall sier kortene noe om han tørr å ta valget?

Anonymkode: e3a30...4b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Kjenner meg faktisk igjen, ble litt sjokkert nå 🤯

Men er det mulig at det ikke er jeg som må ta et valg, men at det er kameraten min som må ta et upopulært valg.

Isåfall sier kortene noe om han tørr å ta valget?

Anonymkode: e3a30...4b6

Jeg legger tarot, men er ikke synsk,  Jeg er heller ikke så erfaren med kort så jeg kan ikke legge for kompisen men jeg la på situasjonen. 😊

De elskende: kortet indikerer et valg, vanligvis i kjærlighet (men ikke nødvendigvis) Det er et tøft moralsk valg du må gjøre selv. Dersom det dreier seg om kjærlighet er det ofte en tredje person inne i bildet. 

Anonymkode: 19748...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...