Gå til innhold

Kan noen lese meg? ❤️


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei 😊 Du sier ikke noe, så da tar jeg tre kort, fortid, nåtid og fremtid. Om du synes det er noe i disse legger jeg ett kort til det spørsmålet. Jeg er nybegynner så ta det med en klype salt 😉

Seks staver: Seier, triumf, du har klart deg tross motstand.

Sverdenes ridder: Kortet viser til forandringer i livet ditt og strid, det kan komme utfordringer og ting som må tas tak i og overvinnes nå. 

Månen: Hun står for angst og forvirring. Du kan forvente en periode med usikkerhet, du kan bli lurt om du ikke passer deg for falske venner.

Anonymkode: 19748...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lov å slenge seg på?

Noen som kan lese meg? Er i en litt kjip situasjon med en kamerat.

Anonymkode: e3a30...4b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Lov å slenge seg på?

Noen som kan lese meg? Er i en litt kjip situasjon med en kamerat.

Anonymkode: e3a30...4b6

Hei 🙂 Jeg kan legge for deg åså 😊

Åtte sverd: Begrensninger. Dette er en tilsynelatende umulig situasjon, men husk at du har et valg.

Anonymkode: 19748...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hei 🙂 Jeg kan legge for deg åså 😊

Åtte sverd: Begrensninger. Dette er en tilsynelatende umulig situasjon, men husk at du har et valg.

Anonymkode: 19748...44f

Takk :) men hvordan kan man ta et valg når situasjon tilsynelatende er umulig? :) Står det noe om hvordan jeg kan løse det?

Anonymkode: e3a30...4b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, 

Kan du lese meg og? Jeg lurer på kjærlighet og karriere :) 

Anonymkode: fb085...744

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Takk :) men hvordan kan man ta et valg når situasjon tilsynelatende er umulig? :) Står det noe om hvordan jeg kan løse det?

Anonymkode: e3a30...4b6