Gå til innhold

Sover mme barn bedre en mm barn?

Anbefalte innlegg

Fiffig

Er det noe som er sikkert - også ettertrykkelig understreket av denne tråden - så er det at alle barn reagerer forskjellig. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg tror kanskje det er høyre terskel for foreldrene som bruker MME, å våkne på natta for å gi mat. De er derfor mer motiverte å avvene barna fra nattspising tidligere. Det er også mye enklere å dosere med MME. Kl 23 f.eks kan du bare finne ei flaske med MmE og få det inn i ungen, og ungen sover fornøyd.

Med amming kan det være mer uforutsigbart, kanskje hadde du urolig unge siden kl 8-9 allerede, og ammet av og på i 2-3 timer nå. Det er ikke lett å plutselig finne frem en full pupp til, til kveldsmat. 😅

Så fra 4 mnd ca, fant jeg frem en flaske med veldig tynn «nattgrøt» ( fra Nestle) kl 23 til kvelds, og det tror jeg hjalp noe på sovinga. 

Anonymkode: a25b8...bb6

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Har ammet to barn, og de har sovet natten gjennom fra dag en. Mulig vi har vært heldige. De har spist i søvne på natta og sovet videre 👍 Spist hver tredje time, kanskje. De har også vært sånn at de våknet mellom 09 og 11...Jeg tror vi har vært heldige.

Anonymkode: 11a82...acd

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det er også mye enklere å dosere med MME. Kl 23 f.eks kan du bare finne ei flaske med MmE og få det inn i ungen, og ungen sover fornøyd.

Det er barn, ikke roboter.

Anonymkode: 3b2cc...7b4

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

• Opprett ny...