AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #1 Skrevet 12. januar 2021 Sliter med å finne en god deodorant! Har tidligere brukt dove stick, enten powder soft eller mineral touch. Begge fungerer godt på meg, men er ikke spesielt giret på lukten. (eller innholdet egentlig) Har prøvd sterilan I samme type men reagerer på parfymen på disse. Prøvd å slutte med aleminiumsdeo i en måned nå. Det har blitt bedre med lukt og svettemengde, men langt fra optimalt. Har prøvd "life" deoen men det er som om det utvikler seg en spesiell lukt med den på meg. Ikke svettelukt, men ingen god lukt heller. De fleste roll-on deoene har fungert dårlig på meg så hvorfor jeg håpte den skulle funke vet jeg ikke. Hva har du prøvd, og som funker? Villig til å betale litt om det er god kvalitet. Ønsker ikke bruke stopp24 og lignende. Anonymkode: 1374d...a4a
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #2 Skrevet 12. januar 2021 Jeg bruker Vichy Beauty Antiperspirant, roll on, det er den beste jeg har funnet (sliter med svettelukt). Om du ønsker noe mer naturlig så er «The ohm collection lavender» også bra, men den er i pulverform så litt uvant å bruke dersom du aldri har brukt det før. Anonymkode: 6658e...221 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #3 Skrevet 12. januar 2021 Denne er det beste jeg har brukt 👍🧡 Anonymkode: 89e78...81b 4
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #4 Skrevet 12. januar 2021 Cosmica på apoteket! Finnes i forskjellige varianter, antiperspirant og deodorant. Med og uten parfyme. Sensitiv etc. Anonymkode: 6fd39...858 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #5 Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Denne er det beste jeg har brukt 👍🧡 Anonymkode: 89e78...81b Helt enig! 🥥💦 Anonymkode: d2378...ed5
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #6 Skrevet 12. januar 2021 Biotherm sin er kjent for å være den aller beste. Mannen min var skeptisk (alt over 20 kr for deo er dyrt), men måtte innrømme herreversjonen også var verdt pengene. Anonymkode: 773e0...3ad 2
Newgirll Skrevet 12. januar 2021 #7 Skrevet 12. januar 2021 Jeg bruker dr. Greve, den som heter «pleiende» (aloe vera er grusom). Jeg har prøvd mange, men etter jeg prøvde denne så har jeg ikke trengt å ofre kroppslukt en tanke😍
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #8 Skrevet 12. januar 2021 Bruker Vichy, husker ikke fullt navn, eneste som fungerer mot svettelukt for min del. Anonymkode: ae344...001 2
Ullvott Skrevet 12. januar 2021 #9 Skrevet 12. januar 2021 Jeg er fornøyd med Rituals Happy Buddha. Jeg har prøvd den både som stick og spray, og begge har god virkning på meg. Jeg er også en av de som ikke har særlig gode erfaringer med roll on-deodoranter. Det er mange deodoranter som ikke funker på meg. Biotherm, blant annet, har begrenset virkning. Selv om disse deodorantene er fra Rituals lukter de ikke sterkt så fort de er kommet på huden. Sprayen lukter jo litt mens man sprayer, men man oser ikke parfyme om man bruker den.
Djungelvrål Skrevet 12. januar 2021 #10 Skrevet 12. januar 2021 Tåler ikke aluminiumklorid så jeg kan bare bruke stick som har et midere svettehemmende stoff, favorittene får jeg på Normal. er den orginale blå og en med pære/aloe vera. Koster ingenting.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #12 Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Biotherm sin er kjent for å være den aller beste. Mannen min var skeptisk (alt over 20 kr for deo er dyrt), men måtte innrømme herreversjonen også var verdt pengene. Anonymkode: 773e0...3ad Enig! Her bruker vi begge Biotherm. Jeg prøver alltid andre innimellom for å prøve finne en rimeligere favoritt, men nei. Ingen over, ingen ved siden av! Anonymkode: 5d5df...027
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #13 Skrevet 12. januar 2021 Jeg anbefaler denne aluminiumsfrie deodoranten fra La Roche Posay Den har en mild duft og fungerer bra. Anonymkode: d465e...b33
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #16 Skrevet 12. januar 2021 Jeg sverger til Cosmica sin, type "invisible". Det er den eneste deoen jeg har funnet som både lukter godt og som hindrer svettelukt. Jeg tenkte ikke over det med svettelukt før jeg prøvde å finne annen type deo for å sjekke om jeg reagerer på Cosmica (har fått verre eksem i vinter). Plutselig kjente jeg min egen svettelukt, noe jeg ikke har gjort på sikkert 15-20 år. Dessuten synes jeg det er mange sorter som lukter skikkelig stygt. Eller så lukter de godt i seg selv, men ender opp med å lukte høgg på meg. Så jeg ga opp dette prosjektet og har fortsatt å bruke Cosmica. Men vet at Cosmica inneholder aluminium, så da er det kanskje ikke riktig produkt for deg. Anonymkode: 5be97...5e6
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #17 Skrevet 12. januar 2021 Jeg bruker Count on me fra Löwengrip. Jeg har lett etter den perfekte deodoranten i flere tiår, og dette er den beste jeg har prøvd noengang. Den har en mild duft, gir ingen flekker og ikke minst - den er veldig effektiv. Jeg har prøvd andre produkter fra samme merke, og de har bare vært ok, knapt det. Men deodoranten er etter mitt syn helt suveren. Anonymkode: 3e617...4be
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #18 Skrevet 12. januar 2021 Dere er fantastiske! Takk for mange gode forslag! Jeg tror jeg skal ta en titt på apoteket og se på biotherm eller cosmica I første omgang. Count on me virker også veldig interessant. Kommer helt sikkert til å gi opp prosjektet om å bli aluminiumsfri merker jeg. Ts Anonymkode: 1374d...a4a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå