Gå til innhold

Er tilliten til myndighetene i ferd med å forsvinne?


Ukjent.

Anbefalte innlegg

Nysgjerrig78 skrev (3 minutter siden):

Kom igjen, denne er fin:

 

Jeg kan lagre den til en bedre dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

velociraptor skrev (3 timer siden):

Hvorfor tror du ikke det? En person som har vært stabil tidligere, men ikke takler stresset med arbeidsledighet, hjemmeskole etc, kan fort få kort lunte og begynne å f.eks. skrike til barna eller slå dem i frustrasjon.

Derimot er det lite sannsynlig at en tidligere stabil person begynner med seksuelle overgrep eller sadistisk tortur ala brenne med sigaretter etc fordi man blir stresset av dårlig økonomi, det er jeg enig i.

Ja, nå var det de mer ekstreme tilfellene som da blant annet seksuelle overgrep og mer alvorlig type vold jeg tenkte på altså, siden jeg fikk inntrykk av at personen jeg siterte mente det ved å nevne overgrep. Mente at i de tilfellene det kommer sterkere fram og blir oppdaget så er det positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har full tillit til myndighetene og jeg synes at de har taklet ting bra. Jeg (og alle jeg kjenner som familie og venner) vil følge de tiltakene som myndighetene setter. Myndighetene vil at alle vi skal komme oss igjennom denne krisen. Og vi gjør tydeligvis noe riktig, da vi ikke har det like ille som i mange land. Så blir tiltakene forlenget eller det blir litt strengere tiltak, så har ikke jeg noe i mot det. Jeg tar heller i mot strengere tiltak enn å la situasjonen bli verre enn den er. Vi må alle gjøre vår del og være på samme lag.... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...