Gå til innhold

Kjøpe eller leie hus som er hjemsøkt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor i landet ønsker du å bosette deg da TS? Har ett hus jeg var i mye når jeg var yngre... Så det lå ute for salg nå. Fristet sykt å gå på visning bare for å kjenne om det er det «samme» nå som for 20 år siden😬 

Anonymkode: f01d5...208

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke på det overnaturlige selv, så jeg tenker også "det du søker finnes ikke". 

Likevel - jeg vet om et hus her i området som stadig blir lagt ut til salgs/leie fordi ingen klarer å bo der lenge. De forrige eierne, en liten familie, måtte rømme til nærmeste hotell midt på natten. Har hørt mange historier derfra, så selv om jeg ikke tror på spøkelser må det jo være noe som får folk til å flytte/rømme ganske kjapt.

Anonymkode: 67245...599

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hr. Aktiv skrev (På 12.1.2021 den 20.41):

 

Nei da hadde på en eller annen måte blitt oppdaget. Nå om dagen klarer du ikke å stikke av med noe uten at noen ser deg. Vipps er du på forsiden av VG e.l. 

Underholdningsverdien i åndenes makt ser jeg jo. 

Hvordan mener du? Jeg leide et sted det foregikk utrolig mye og jeg er en person som alltid prøver å forklare alt vitenskapelig. Tilslutt måtte jeg flytte, gikk ikke an å sove der. Hadde venner som var like trangsynte som deg (vil kalle det ignorant, da man utelukker et fenomen vi vet altfor lite om) som endret oppfatning. Jeg ville aldri gå ut i avisen med dette, har jobb og vil bli tatt seriøst.. Jobbet et sted det var mye uforklarlig også, og det var noe alle snakket om men ingen gikk jo ut med dette. Tror du folk flest ringer til avisen og vil ha oppmerksomhet om dette? 

Anonymkode: 6c990...94f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd rare ting et sted jeg jobbet på også. Jeg tok det opp under lunsjen, litt forsiktig, og det viste seg at vi var flere. Til og med sjefen ble med på en runde der det var mest aktivitet. Der følte jeg meg kvalm og svimmel og fikk hodepine. Vil ikke si hvor det var, tror - uhuhuuuu - stedet er hotell nå. Gled dere! 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg tror ikke på det overnaturlige selv, så jeg tenker også "det du søker finnes ikke". 

Likevel - jeg vet om et hus her i området som stadig blir lagt ut til salgs/leie fordi ingen klarer å bo der lenge. De forrige eierne, en liten familie, måtte rømme til nærmeste hotell midt på natten. Har hørt mange historier derfra, så selv om jeg ikke tror på spøkelser må det jo være noe som får folk til å flytte/rømme ganske kjapt.

Anonymkode: 67245...599

Hvor i landet?

Anonymkode: 8ebd3...a0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvor i landet?

Anonymkode: 8ebd3...a0c

Flekkefjord.

Anonymkode: 67245...599

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 14.1.2021 den 12.48):

Jeg er interessert i hvordan du definerer «vitenskapelig tvil om er ekte». 

Anonymkode: 8835e...04a

Noe ordentlig forskning 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...