Gå til innhold

Han vil ikke gifte seg igjen, jeg føler meg utenfor


miss_li

Anbefalte innlegg

Dævendøtte skrev (9 minutter siden):

Da er vi helt enige, er jo egentlig dette jeg har sagt hele tiden. I hvert fall ment. 

Med dagens system med kontoutskrifter osv, er det vel en smal sak å bevise hva man har før man gifter seg. Såfremt man ikke har madrassen full av cash ;) 

For min del handler det mest om arv til særkullsbarn, ikke nødvendigvis deling ved skilsmisse. 

 

Du sa at det man har med inn er særeie. Det er felleseie hvis man ikke avtaler særeie, og det synes jeg er en vesentlig forskjell.

Anonymkode: a2bf2...3e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, AnonymBruker said:

Du sa at det man har med inn er særeie. Det er felleseie hvis man ikke avtaler særeie, og det synes jeg er en vesentlig forskjell.

Anonymkode: a2bf2...3e1

Lag dere en egen tråd. Dette er avsporing. 

Anonymkode: 3274c...4c5

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.1.2021 den 16.49):

Min samboer sa det samme. Skulle aldri gifte seg igjen, det hadde han vært gjennom før, og det var i følge han et helvete. Så jeg jobba meg gjennom, og kom over det ønsket, det var andre ting som var viktigere for meg. Samt jeg har sikra meg med eierandeler, forsikring osv, og vi har fått 3 barn. Vel nå, etter at vi har vært sammen i 15 år, er det han som nå maser om at vi skal gifte oss. Jeg jobbet hardt for å komme over det ønske selv, og sliter med å hente det opp igjen nå.. han ødela på en måte mitt forhold til det å skulle gifte seg, jeg ville være en ung og pen brud, ikke en utslitt og oppbrukt 3-barnsmamma når jeg gifta meg..  lykke til, håper dere finner en god løsning ❤️

Anonymkode: b367f...02b

Han var nok bare usikker i starten av forholdet pga dårlige erfaringer med eks kona. Nå har forholdet vist at det er ekte og stabilt så nå stoler han på deg. Det er aldri for sent å gifte seg. Tenk hvor glade barna vil bli.

Anonymkode: 045da...c28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det finnes ikke noe annet enn felleseie og særeie. Hvis det ikke er særeie, er det felleseie. Og hvis du ikke kan bevise at du hadde midlene før dere giftet dere, må du dele i skiftet. Da blir det medregnet i din nettoformue, som din mann skal ha halvparten av. Du skal også ha halvparten av hans. Han trenger ikke tilgang til banken, for du vil bli bedt om å dele i skiftet.

Nå ser jeg jo at du har særeie på det. Men hadde du ikke hatt det, ville det vært felleseie og du måtte krevd skjevdeling. 

Anonymkode: a2bf2...3e1

Kan dere gå og diskutere dette en anna plass enn her. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Han var nok bare usikker i starten av forholdet pga dårlige erfaringer med eks kona. Nå har forholdet vist at det er ekte og stabilt så nå stoler han på deg. Det er aldri for sent å gifte seg. Tenk hvor glade barna vil bli.

Anonymkode: 045da...c28

Men nå vil hun ikke gifte seg lenger, så da er det jo for sent.

Anonymkode: 8d85f...e72

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men nå vil hun ikke gifte seg lenger, så da er det jo for sent.

Anonymkode: 8d85f...e72

Det går an å ombestemme seg når man er blitt trygg og glad i sin partner.

Anonymkode: 045da...c28

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det går an å ombestemme seg når man er blitt trygg og glad i sin partner.

Anonymkode: 045da...c28

Ja, selvfølgelig går det an. Men når begge gjør det, er man liksom like langt.

Anonymkode: 8d85f...e72

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, du er 35 år! Du kaster bort dine siste fertile år på denne mannen som ikke behandler deg bra nok!

Anonymkode: f45a6...ab9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten update:

Jeg snakket litt med han når han kom hjem å før ungene kom hjem at vi sko sette oss ned en dag i neste uke å at det er en del ting jeg vil ta opp med han som må bli litt endring på og som vi må finne løsninger på 😎

Så spurte han hva det gjelder å da sa jeg at det gjelder både det økonomiske, fremtiden våres å at jeg vil ha hund.

😒 jaaaada, blikken hans sa det meste - dette er ikke noe han gjerne vil snakke om å så begynte det;

"skjønner ikke hvorfor du føler deg utenfor, jeg gjør ju alt for deg og for at du skal føle deg som en del av familien vår", "hva tok du med deg inn i dette forholdet av møbler å penger?", "verken du eller jeg har tid for hund så som det er nå, og då kommer jeg få dårlig samvittighet ovenfor hunden når ingen har tid at gå ut med den å da ryker begge to ut eller bare hunden",  "jeg sa til deg i starten hvordan dette skulle bli, du fikk beskjed om at du har mulighet å trekke deg, det kan du fortsatt", "hadde du flyttet ut så kan det bare være, man er ikke først samboer å sen flytter især og fortsetter være sammen", "skal du bare stikke fra ungene som fått et bånd til deg nå", "jeg kan ikke si at vi aldri kommer forlove oss eller gifte oss fordi man skal aldri si aldri, men jeg vil ikke fordi det er tull å tøys å betyr ikke en dritt", "hva er det mer jeg kan gjør for at du skal føle deg som en del av familien unntatt de tre tingene der?" 

Det va litt av alt han svaret og sa når vi snakket litt raskt om det 😶 og jeg føler meg som en idiot fordi når vi snakker om det og jeg sier disse tingene høyt så føler jeg at jeg høres heilt dust ut, da kommer alle tvilende følelsene - at jeg klager når jeg egentlig har det bra å er sammen med en jeg elsker å som sier han elsker meg. Og det va jeg som valgte han, med all hans bagasje 😔

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss_li skrev (13 minutter siden):

Liten update:

Jeg snakket litt med han når han kom hjem å før ungene kom hjem at vi sko sette oss ned en dag i neste uke å at det er en del ting jeg vil ta opp med han som må bli litt endring på og som vi må finne løsninger på 😎

Så spurte han hva det gjelder å da sa jeg at det gjelder både det økonomiske, fremtiden våres å at jeg vil ha hund.

😒 jaaaada, blikken hans sa det meste - dette er ikke noe han gjerne vil snakke om å så begynte det;

"skjønner ikke hvorfor du føler deg utenfor, jeg gjør ju alt for deg og for at du skal føle deg som en del av familien vår", "hva tok du med deg inn i dette forholdet av møbler å penger?", "verken du eller jeg har tid for hund så som det er nå, og då kommer jeg få dårlig samvittighet ovenfor hunden når ingen har tid at gå ut med den å da ryker begge to ut eller bare hunden",  "jeg sa til deg i starten hvordan dette skulle bli, du fikk beskjed om at du har mulighet å trekke deg, det kan du fortsatt", "hadde du flyttet ut så kan det bare være, man er ikke først samboer å sen flytter især og fortsetter være sammen", "skal du bare stikke fra ungene som fått et bånd til deg nå", "jeg kan ikke si at vi aldri kommer forlove oss eller gifte oss fordi man skal aldri si aldri, men jeg vil ikke fordi det er tull å tøys å betyr ikke en dritt", "hva er det mer jeg kan gjør for at du skal føle deg som en del av familien unntatt de tre tingene der?" 

Det va litt av alt han svaret og sa når vi snakket litt raskt om det 😶 og jeg føler meg som en idiot fordi når vi snakker om det og jeg sier disse tingene høyt så føler jeg at jeg høres heilt dust ut, da kommer alle tvilende følelsene - at jeg klager når jeg egentlig har det bra å er sammen med en jeg elsker å som sier han elsker meg. Og det va jeg som valgte han, med all hans bagasje 😔

Han manipulerer deg . Hvis han går med på noen av dine krav, uansett blir ikke dette å fungere. Han samarbeider ikke, i fremtiden blir du nødt å sloss for alt som er viktig for deg og uvesentlig for han. Er det sånn du vil leve? 

Endret av ilga
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss_li skrev (5 minutter siden):

Liten update:

Jeg snakket litt med han når han kom hjem å før ungene kom hjem at vi sko sette oss ned en dag i neste uke å at det er en del ting jeg vil ta opp med han som må bli litt endring på og som vi må finne løsninger på 😎

Så spurte han hva det gjelder å da sa jeg at det gjelder både det økonomiske, fremtiden våres å at jeg vil ha hund.

😒 jaaaada, blikken hans sa det meste - dette er ikke noe han gjerne vil snakke om å så begynte det;

"skjønner ikke hvorfor du føler deg utenfor, jeg gjør ju alt for deg og for at du skal føle deg som en del av familien vår", "hva tok du med deg inn i dette forholdet av møbler å penger?", "verken du eller jeg har tid for hund så som det er nå, og då kommer jeg få dårlig samvittighet ovenfor hunden når ingen har tid at gå ut med den å da ryker begge to ut eller bare hunden",  "jeg sa til deg i starten hvordan dette skulle bli, du fikk beskjed om at du har mulighet å trekke deg, det kan du fortsatt", "hadde du flyttet ut så kan det bare være, man er ikke først samboer å sen flytter især og fortsetter være sammen", "skal du bare stikke fra ungene som fått et bånd til deg nå", "jeg kan ikke si at vi aldri kommer forlove oss eller gifte oss fordi man skal aldri si aldri, men jeg vil ikke fordi det er tull å tøys å betyr ikke en dritt", "hva er det mer jeg kan gjør for at du skal føle deg som en del av familien unntatt de tre tingene der?" 

Det va litt av alt han svaret og sa når vi snakket litt raskt om det 😶 og jeg føler meg som en idiot fordi når vi snakker om det og jeg sier disse tingene høyt så føler jeg at jeg høres heilt dust ut, da kommer alle tvilende følelsene - at jeg klager når jeg egentlig har det bra å er sammen med en jeg elsker å som sier han elsker meg. Og det va jeg som valgte han, med all hans bagasje 😔

Dette var jo veldig forventet, for oss som har fulgt med i tråden og sett hva slags type dette er. Det er helt klassisk at du nå sitter igjen og føler deg helt dust, for hva har du egentlig å klage på og dette visste du jo - det er fordi maktbalansen i forholdet deres er forskjøvet i hans favør, du er selvutslettende og ser hverken din egen verdi eller dine egne grenser og han er manipulerende og ser heller ikke din verdi. Han verdsetter ikke deg og dine ønsker, og når du forsøker å kommunisere disse blir du møtt med en mur av «nei, sånn er jeg», uten evne eller LYST til å myke opp, være fleksibel og komme deg i møte slik at dere BEGGE har det bra i forholdet. 
 

Er det virkelig slik du ønsker å ha det I mange år fremover? Å være leietaker hos en mann med tre barn som ikke på noen måte er i stand til å komme deg i møte på de tingene som er viktige for deg? Som krever deg for urimelig mye penger som igjen gjør det vanskelig for deg å stå på egne ben økonomisk, som avfeier ethvert ønske eller forsøk på samtale fra deg med «du burde være fornøyd, jeg valgte jo deg, er ikke det bra nok, du visste hva du gikk til», som opptrer både som pengeinnkrever og far overfor deg (du kan FÅ LOV til å passe en hund) og som totalt sett ikke viser NOEN tegn til at gang faktisk elsker deg?

Du kommer aldri til å bli lykkelig her. Gå nå. 

Anonymkode: 8407e...f82

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss_li skrev (20 minutter siden):

Liten update:

Jeg snakket litt med han når han kom hjem å før ungene kom hjem at vi sko sette oss ned en dag i neste uke å at det er en del ting jeg vil ta opp med han som må bli litt endring på og som vi må finne løsninger på 😎

Så spurte han hva det gjelder å da sa jeg at det gjelder både det økonomiske, fremtiden våres å at jeg vil ha hund.

😒 jaaaada, blikken hans sa det meste - dette er ikke noe han gjerne vil snakke om å så begynte det;

"skjønner ikke hvorfor du føler deg utenfor, jeg gjør ju alt for deg og for at du skal føle deg som en del av familien vår", "hva tok du med deg inn i dette forholdet av møbler å penger?", "verken du eller jeg har tid for hund så som det er nå, og då kommer jeg få dårlig samvittighet ovenfor hunden når ingen har tid at gå ut med den å da ryker begge to ut eller bare hunden",  "jeg sa til deg i starten hvordan dette skulle bli, du fikk beskjed om at du har mulighet å trekke deg, det kan du fortsatt", "hadde du flyttet ut så kan det bare være, man er ikke først samboer å sen flytter især og fortsetter være sammen", "skal du bare stikke fra ungene som fått et bånd til deg nå", "jeg kan ikke si at vi aldri kommer forlove oss eller gifte oss fordi man skal aldri si aldri, men jeg vil ikke fordi det er tull å tøys å betyr ikke en dritt", "hva er det mer jeg kan gjør for at du skal føle deg som en del av familien unntatt de tre tingene der?" 

Det va litt av alt han svaret og sa når vi snakket litt raskt om det 😶 og jeg føler meg som en idiot fordi når vi snakker om det og jeg sier disse tingene høyt så føler jeg at jeg høres heilt dust ut, da kommer alle tvilende følelsene - at jeg klager når jeg egentlig har det bra å er sammen med en jeg elsker å som sier han elsker meg. Og det va jeg som valgte han, med all hans bagasje 😔

Kjære deg, faen altså! Kjenner meg provosert og sint på dine vegne, han låser deg fast på så mange måter og han tar fullstendig fra all kompromiss og fleksibilitet! Han manipulerer og truer deg, han sier at man blir ikke samboer og så særboer så indirekte sier han at det er over om du flytter, og håper at du er såpass kontrollert at dette skremmer deg!

Anonymkode: 8c109...514

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss_li skrev (35 minutter siden):

"skal du bare stikke fra ungene som fått et bånd til deg nå",

Så slemt av han å bruke ungene mot deg sånn.

Anonymkode: f45a6...ab9

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Så slemt av han å bruke ungene mot deg sånn.

Anonymkode: f45a6...ab9

Det viser faen meg bare litt av hva slags mann han er...... han ser ikke mennesker rundt seg, han ser bare tjenere som er der for å gjøre livet hans best mulig!

Anonymkode: 8c109...514

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss_li skrev (57 minutter siden):

Liten update:

Jeg snakket litt med han når han kom hjem å før ungene kom hjem at vi sko sette oss ned en dag i neste uke å at det er en del ting jeg vil ta opp med han som må bli litt endring på og som vi må finne løsninger på 😎

Så spurte han hva det gjelder å da sa jeg at det gjelder både det økonomiske, fremtiden våres å at jeg vil ha hund.

😒 jaaaada, blikken hans sa det meste - dette er ikke noe han gjerne vil snakke om å så begynte det;

"skjønner ikke hvorfor du føler deg utenfor, jeg gjør ju alt for deg og for at du skal føle deg som en del av familien vår", "hva tok du med deg inn i dette forholdet av møbler å penger?", "verken du eller jeg har tid for hund så som det er nå, og då kommer jeg få dårlig samvittighet ovenfor hunden når ingen har tid at gå ut med den å da ryker begge to ut eller bare hunden",  "jeg sa til deg i starten hvordan dette skulle bli, du fikk beskjed om at du har mulighet å trekke deg, det kan du fortsatt", "hadde du flyttet ut så kan det bare være, man er ikke først samboer å sen flytter især og fortsetter være sammen", "skal du bare stikke fra ungene som fått et bånd til deg nå", "jeg kan ikke si at vi aldri kommer forlove oss eller gifte oss fordi man skal aldri si aldri, men jeg vil ikke fordi det er tull å tøys å betyr ikke en dritt", "hva er det mer jeg kan gjør for at du skal føle deg som en del av familien unntatt de tre tingene der?" 

Det va litt av alt han svaret og sa når vi snakket litt raskt om det 😶 og jeg føler meg som en idiot fordi når vi snakker om det og jeg sier disse tingene høyt så føler jeg at jeg høres heilt dust ut, da kommer alle tvilende følelsene - at jeg klager når jeg egentlig har det bra å er sammen med en jeg elsker å som sier han elsker meg. Og det va jeg som valgte han, med all hans bagasje 😔

Perfekt.

Nå vet du hvem du har med å gjøre.

Han manipulerer deg og bruker ALLE triksene i boka for å få deg til å bli:
- økonomi(for eks "hva tok du med inn i forholdet?")
- ungene(for eks "stikker du nå når de har fått et bånd til deg?")
- "jeg er offeret her"(for eks "jeg gjør alt for deg.....")

Og at du nå sitter igjen å føler deg dårlig for å ha tatt opp dette viser at det er AKKURAT det han holder på med her nå.

Jeg vet det er vanskelig for deg som sitter i det å se dette. Men tenk litt over dette. Hadde han faktisk vært glad i deg, burde boform ha noe å bety så lenge det er noe som kan gjøre at du har det bedre?

At man ikke kan gå i fra å bo sammen til å ikke bo i sammen, og fortsatt være i et forhold er jo helt feil. Det er ikke mange som snakker om det så det er nok heller ikke vanlig - men det betyr ikke at det ikke er mulig.

Som igjen gjør at jeg sirkler tilbake til at han bruker og manipulerer deg. Du er kjekk å ha fordi du bidrar til pass, oppdragelse og utgiftene til barn som ikke er dine - uten å få så mye i retur.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nomore82 skrev (1 minutt siden):

Perfekt.

Nå vet du hvem du har med å gjøre.

Han manipulerer deg og bruker ALLE triksene i boka for å få deg til å bli:
- økonomi(for eks "hva tok du med inn i forholdet?")
- ungene(for eks "stikker du nå når de har fått et bånd til deg?")
- "jeg er offeret her"(for eks "jeg gjør alt for deg.....")

Og at du nå sitter igjen å føler deg dårlig for å ha tatt opp dette viser at det er AKKURAT det han holder på med her nå.

Jeg vet det er vanskelig for deg som sitter i det å se dette. Men tenk litt over dette. Hadde han faktisk vært glad i deg, burde boform ha noe å bety så lenge det er noe som kan gjøre at du har det bedre?

At man ikke kan gå i fra å bo sammen til å ikke bo i sammen, og fortsatt være i et forhold er jo helt feil. Det er ikke mange som snakker om det så det er nok heller ikke vanlig - men det betyr ikke at det ikke er mulig.

Som igjen gjør at jeg sirkler tilbake til at han bruker og manipulerer deg. Du er kjekk å ha fordi du bidrar til pass, oppdragelse og utgiftene til barn som ikke er dine - uten å få så mye i retur.

Jeg likte godt den der "hva tok du med inn i forholdet" når ts tidligere har skrevet at hun måtte selge sine ting for 15.000 når hun flyttet inn til ham... rene prinsen dette her jo!

Anonymkode: 8c109...514

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

miss_li skrev (59 minutter siden):

"skjønner ikke hvorfor du føler deg utenfor, jeg gjør ju alt for deg og for at du skal føle deg som en del av familien vår", "

Det er nettopp fordi han ikke skjønner dette at du har invitert til en samtale slik at han kan bli mer opplyst om dine behov. Du har de behovene du har og det er ikke slik at det er han som vurderer om det er greit om du har de behovene. 

Så mitt forslag er at du står på ditt og krever at dere setter dere ned en dag og du forventer at han lytter til deg og er løsnings orientert.

Enig med de andre, han manipulerer deg! 

Anonymkode: 8f4a5...267

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss_li skrev (1 time siden):

Liten update:

 

Det va litt av alt han svaret og sa når vi snakket litt raskt om det 😶 og jeg føler meg som en idiot fordi når vi snakker om det og jeg sier disse tingene høyt så føler jeg at jeg høres heilt dust ut, da kommer alle tvilende følelsene - at jeg klager når jeg egentlig har det bra å er sammen med en jeg elsker å som sier han elsker meg. Og det va jeg som valgte han, med all hans bagasje 😔

Du kan velge han bort igjen. Han manipulerer deg, tvinner deg rundt lillefingeren sin.

Han bruker mot deg at du solgte alt ditt, han bruker mot deg at han eier bolig og han bruker ungene mot deg. Han sier indirkete til deg: vær glad du får være her. Synes det er litt truende.

Du vil gjøre smart i å i det minste være særboer. Du blir så til de grader misbrukt i det huset hans.

 

https://www.finn.no/realestate/lettings/search.html?sort=PUBLISHED_DESC

Anonymkode: cb536...249

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss_li skrev (1 time siden):

Liten update:

Jeg snakket litt med han når han kom hjem å før ungene kom hjem at vi sko sette oss ned en dag i neste uke å at det er en del ting jeg vil ta opp med han som må bli litt endring på og som vi må finne løsninger på 😎

Så spurte han hva det gjelder å da sa jeg at det gjelder både det økonomiske, fremtiden våres å at jeg vil ha hund.

😒 jaaaada, blikken hans sa det meste - dette er ikke noe han gjerne vil snakke om å så begynte det;

"skjønner ikke hvorfor du føler deg utenfor, jeg gjør ju alt for deg og for at du skal føle deg som en del av familien vår", "hva tok du med deg inn i dette forholdet av møbler å penger?", "verken du eller jeg har tid for hund så som det er nå, og då kommer jeg få dårlig samvittighet ovenfor hunden når ingen har tid at gå ut med den å da ryker begge to ut eller bare hunden",  "jeg sa til deg i starten hvordan dette skulle bli, du fikk beskjed om at du har mulighet å trekke deg, det kan du fortsatt", "hadde du flyttet ut så kan det bare være, man er ikke først samboer å sen flytter især og fortsetter være sammen", "skal du bare stikke fra ungene som fått et bånd til deg nå", "jeg kan ikke si at vi aldri kommer forlove oss eller gifte oss fordi man skal aldri si aldri, men jeg vil ikke fordi det er tull å tøys å betyr ikke en dritt", "hva er det mer jeg kan gjør for at du skal føle deg som en del av familien unntatt de tre tingene der?" 

Det va litt av alt han svaret og sa når vi snakket litt raskt om det 😶 og jeg føler meg som en idiot fordi når vi snakker om det og jeg sier disse tingene høyt så føler jeg at jeg høres heilt dust ut, da kommer alle tvilende følelsene - at jeg klager når jeg egentlig har det bra å er sammen med en jeg elsker å som sier han elsker meg. Og det va jeg som valgte han, med all hans bagasje 😔

KJære Miss-Li

Jeg tror dere har snakket om dette nok nå? Det var ikke første gangen du sitter igjen og føler at du er kravstor og han er jo så bra og lytter og støtter deg osv osv osv?

Det er spill. Han later som han bryr seg om deg og støtter deg. Han er ikke noe grei. Han er manipulerende. 

Det er slemt av han å si ting som "barna er så knyttet til deg" - det MÅ du bare ikke falle for. Det er slemt at han tar opp at du ikke eier noenting, han sier indirekte at du har ingenting og du er avhengig av han. Det er sånn han ville ha det.

 

Finn deg ditt eget lite krypinn der du kan ha hund og gjøre dine ting. Der du slipper å føle deg dust fordi du prøver å få noen til å skjønne at du også betyr noe. 

Jeg håper du tar tak i ei venninne eller to nå og snakker med dem, få mer støtte nå og si ifra til mannen at du har fått nok. Du gidder ikke være elskerinne og barnepasser og hushjelp for han. (Kan hende det kan være greit å ha et sted å bo inntil du finner deg noe eget) 

Jeg tror i hvert fall at dersom du velger å bli så må du leve med å utslette deg selv mer og mer. Og over tid blir jo barna enda mer knyttet til deg enn de er og da blir det vanskeligere. Tror tiden er inne nå, jeg. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ikke glem det @miss_li at manipulerende personer alltid er snille, gode og "verdens beste" innimellom. Det er sånn de manipulerer med å gi deg dårlig samvittighet.

Jeg vil kanskje til og med påstå at det som han gjør her grenser til gaslighting.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...