Gå til innhold

Melodi grand Prix 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for brukerdebatt, avpsoringer og svar til dette.

Kragebein, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sjokkert over å se at det finnes så mange folk her inne med med så masse stygge og nedlatende kommentarer om Tix. Kan ikke skjønne at vi har sett på det samme programmet. Voksne mennesker som klarer å lire ut av seg så masse stygt. Dette er bare trist...

Anonymkode: 3e855...b40

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner fortsatt at det stikker i hjertet når jeg hører "Monument". Klarer bare ikke fatte at vi ikke skal sende den! Den er mange divisjoner over "Fallen angel" !!

Anonymkode: c89d7...ad9

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timeplan
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg kjenner fortsatt at det stikker i hjertet når jeg hører "Monument". Klarer bare ikke fatte at vi ikke skal sende den! Den er mange divisjoner over "Fallen angel" !!

Anonymkode: c89d7...ad9

Keiino ble for selvsikre, og det er bare deres egen feil. De burde ha kommet med noe mer originalt fremfor å prøve å gjenskape tidligere suksesser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Timeplan skrev (21 minutter siden):

Keiino ble for selvsikre, og det er bare deres egen feil. De burde ha kommet med noe mer originalt fremfor å prøve å gjenskape tidligere suksesser.

Helt enig.  De begynte å samle stemmer i utlandet  og glemte folk hjemme.  

Anonymkode: 90360...0ab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tix virker som en ålreit fyr.

 

Men sangen føles litt som en parodi. Jeg tenker på Boyzvoice hver gang.

Anonymkode: 534fc...cd2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Tix virker som en ålreit fyr.

 

Men sangen føles litt som en parodi. Jeg tenker på Boyzvoice hver gang.

Anonymkode: 534fc...cd2

Tix er flinkere å synge enn Espen Eckbo da, det skal han ha.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
AnonymBruker skrev (På 11.2.2021 den 20.35):

Raylee var jo bare en ripoff fra flashdance? Blir ikke imponert av en dirty dancing imitasjon heller :P raylee er blant de dårligste. Helt klart 😂

Anonymkode: 99e55...abd

Jeg er imponert over den høye panna

Anonymkode: 3ebef...9ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tix virker som en helt grei kar etter at han la fra seg det russe tullet han hadde for seg. Men vi har ikke sjans....og kanskje det bare er like greit, det koster jo ikke akkurat lite å arrangere det.

Anonymkode: 35b7d...f1c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (På 24.2.2021 den 23.30):

Fokus på psykisk helse er utrolig viktig. Enig i det. Men denne låta handler da ikke om det? For meg og sikkert veldig mange andre som hørte den, var det en platt, kjedelig og klisjéfylt sang om kjærlighetssorg.  Som vi har hørt tusen ganger før. 

Hvilken sang snakker du om?

Anonymkode: de30f...81b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måneskinn skrev (12 timer siden):

 Bare så dere vet det, Tix stiger på oddsen nå. :) 

https://eurovisionworld.com/odds/eurovision

Han ligger på 9.plass og har gjort det lenge. Overraskende høyt, men oddsen forandrer seg nok en del når de begynner med prøvene. Tror topp 10 er veldig urealistisk, først skal han jo kvalifisere seg til finalen også, og vi er i en utrolig sterk semifinale, vi kan komme med som nr 9 el 10, men også bli nr 11-16. Tror dette kommer til å bli en av våre dårligste plasseringer de siste årene, men hey det er ESC og alt kan skje! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobbermedbarn skrev (14 minutter siden):

https://eurovisionworld.com/odds/eurovision

Han ligger på 9.plass og har gjort det lenge. Overraskende høyt, men oddsen forandrer seg nok en del når de begynner med prøvene. Tror topp 10 er veldig urealistisk, først skal han jo kvalifisere seg til finalen også, og vi er i en utrolig sterk semifinale, vi kan komme med som nr 9 el 10, men også bli nr 11-16. Tror dette kommer til å bli en av våre dårligste plasseringer de siste årene, men hey det er ESC og alt kan skje! 

ja og noen steder ligger vi på 8.plass.  Det jeg vet er at det er flere og flere som får opp ørene for Tix sin  låt nå, og mange mener han er en Dark Horse og det syns jeg er en fin ting. Dessuten kommer Tix snart med musikkvideo og  flere ting i oppløpet mot Eurovision, så her er ingenting avgjort enda :)   Jeg tror vi kommer oss til finalen - mot manges odds,og da blir det moro!   Tix var ikke min favoritt i årets norske finale, men jeg har trua :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måneskinn skrev (15 timer siden):

 Bare så dere vet det, Tix stiger på oddsen nå. :) 

Det er så rart. "Ingen" liker låten men den bare stiger på oddsen. Jeg syns ikke eurovision er det samme uten Norge i finalen, så jeg håper vi kommer oss videre, men er fortsatt i tvil.

Anonymkode: 864aa...c6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måneskinn skrev (8 timer siden):

ja og noen steder ligger vi på 8.plass.  Det jeg vet er at det er flere og flere som får opp ørene for Tix sin  låt nå, og mange mener han er en Dark Horse og det syns jeg er en fin ting. Dessuten kommer Tix snart med musikkvideo og  flere ting i oppløpet mot Eurovision, så her er ingenting avgjort enda :)   Jeg tror vi kommer oss til finalen - mot manges odds,og da blir det moro!   Tix var ikke min favoritt i årets norske finale, men jeg har trua :)

Hadde vært fint om TIX valgte å synge halve låta på norsk 🙃😍

Anonymkode: 216c6...089

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...