Gå til innhold

Dere som jobber i helsevesenet og IKKE skal ta vaksinen. Hva er grunnen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lana01
*luna* skrev (46 minutter siden):

Ja og det er riktig, de er endel av statistikken 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dame1989

Per nå skal jeg ikke ta den. Prøver å bli gravid og har prøvd i over 1 år. Følges opp av fertilitetsspesialister og tar diverse ekstra hormontilskudd nå. 

Vis man tar vaksinen må man vente 6 uker før man kan fortsette prøving. 

Vis smitten øker mye mye mer skal jeg selvfølgelig vurdere å ta vaksinen. 

Hadde jeg ikke prøvd å bli gravid hadde jeg tatt vaksinen pga jobben min. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MissFlower

Har man VALGT å jobbe med sårbare mennesker som de i helsevesenet gjør, bør man også ta vaksiner, som influensa vaksinen og nå vaksinen mot SARS-Covid.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Svartfugl
AnonymBruker skrev (På 9.1.2021 den 22.40):

Samfunnet vårt er fundert på demokrati og humanistiske verdier, det kan aldri bli et enten eller. Jo mer press og tvang, jo lengre bak i køen stiller jeg meg. Det er en prinsippsak. 

Og legitim grunn? Å ikke ha lyst er en legitim grunn i seg selv. Vi lever ikke i et diktatur. 

Anonymkode: 86224...d32

Ja,  vi har et demokrati. Det beskytter oss f.eks. mot fengsling, tortur eller annen ugrei behandling/straff når sier det vi mener, stemmer på partiet vi velger selv og tar frie, personlige valg i livet. Derimot betyr det ikke at vi er beskyttet mot eller fritatt for kritikk av de valgene vi tar. Det er heller ikke slik at man nødvendigvis gjør det som er etisk riktig, bare fordi man har lov til det. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
*Mocca*
Lana01 skrev (45 minutter siden):

Man har nok data til å vite at omfanget er stort, og flere må leve med ulike følger etter covid 19. ., men ellers er jeg enig at mye gjenstå og man ikke har det hele bildet

Jepp, det er mye gjenstående for å ha et godt nok bilde til å anbefale vaksinen til hele befolkningen omtrent.  Foreløpig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Klink
MissFlower skrev (46 minutter siden):

Har man VALGT å jobbe med sårbare mennesker som de i helsevesenet gjør, bør man også ta vaksiner, som influensa vaksinen og nå vaksinen mot SARS-Covid.

Selv om man forsøker å bli gravid? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Lana01
*Mocca* skrev (21 minutter siden):

Jepp, det er mye gjenstående for å ha et godt nok bilde til å anbefale vaksinen til hele befolkningen omtrent.  Foreløpig.

Jeg føler meg trygg på å ta vaksinen, og mener jeg har den informasjonen  jeg trenger

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

• Opprett ny...