Gå til innhold

Hva var deres favorittleker/aktiviteter som barn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Mine var boksen går og slåball. Noen andre?

Anonymkode: db294...72b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

«Hoppe egg», gjemsel og hoppetau med regler

Anonymkode: d7524...9c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tegne eller lese. Aller best å bli lest til mens jeg tegna. 

Huske. 

Gjemsel.

Lage demninger og elver i sand når det regna. 

Grave hull til Kina. 

Bygge snøhule. 

Lage pil-og-bue, dele inn nabolaget indianerstammer og erklære krig. 

Flytte meg rundt i hagen, men bakken er farlig, kan bare trå på steiner/trestammer o.l.  

Anonymkode: 60a2f...17c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detektiv/spion.

Teater/kle seg ut.

Arkeologiske og zoologiske ekspedisjoner.

Lego.

Ludo.

Gå tur med hunder.

Huske.

Bade.

Spise snø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AthenaRavenLuna

Fotball, Lese, tegne, perle, gjemsel, paradis, slåball, huske, sykle,  politi og røver og cowboy og indianer. 

Endret av AthenaRavenLuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TV-spill, håndball, slåball, snowboard, lage radioprogram, fremføre skuespill, dans, lage klubber, leke detektiver, ake, og på setra lekte vi alltid geit eller huleboere på jakt eller øde øy. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Playmobil, Barbie, klinkekuler, boksen går, stiv heks, klatre i trær og opp på store steiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Var veldig glad i noe familien min kalte bollebobler. Da hadde vi zalo og varmt vann i en bakebolle og blåste i såpevannet med sugerør. De såpeboblene ble gigantiske!

Var også glad i å plaske i vann. Forsvant jeg for mamma og pappa var det bare å se etter nærmeste bekk, myr eller vanndam. En høst hadde vi en gigantisk vanndam (såpass dyp at man kunne stå på knærne og ha vann til brystet) i nærheten som jeg pleide å leke i. Et byggefirma hadde dumpet noen tjukke isopor-plater der som jeg brukte til å surfe på.

Insekter og ekle kryp var dritkult. Å fange frosker og salamandere var det beste i verden. Det var ikke sjeldent at mamma og pappa fant mark og froskeegg i lommene mine ved leggetid. Jeg var også skyldig i å forårsake en maurinvasjon på barneskolen min på grunn av fascinasjonen for kryp. Var nysgjerrig på hvor fort maur kunne finne veien inn på skolen, så jeg gjemte epler rundt omkring på et grupperom som sjeldent var i bruk. Kan bekrefte at maurene fant veien inn rimelig fort og at det kom mange. :rolleyes:

Anonymkode: d8fea...705

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt som innebar snø og vann, klatring, dødball, hoppe tau. 

Anonymkode: fd87e...87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine foreldre drev med hobbyspann (hund). Så det aller morsomste jeg visste var å kjøre det 😃 Og det å få være med å trene og gå på tur med de, mate hundene, rengjøre båsene og husene deres og kose masse med de hver dag ❤️ 

Anonymkode: 922c5...f53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...