AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #1 Del Skrevet 9. januar 2021 Mine var boksen går og slåball. Noen andre? Anonymkode: db294...72b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hennika Skrevet 9. januar 2021 #2 Del Skrevet 9. januar 2021 Dødball og slåball. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #3 Del Skrevet 9. januar 2021 «Hoppe egg», gjemsel og hoppetau med regler Anonymkode: d7524...9c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 9. januar 2021 #4 Del Skrevet 9. januar 2021 Paradis, strikk og hoppetau. Husker var også veldig gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #5 Del Skrevet 9. januar 2021 Tegne eller lese. Aller best å bli lest til mens jeg tegna. Huske. Gjemsel. Lage demninger og elver i sand når det regna. Grave hull til Kina. Bygge snøhule. Lage pil-og-bue, dele inn nabolaget indianerstammer og erklære krig. Flytte meg rundt i hagen, men bakken er farlig, kan bare trå på steiner/trestammer o.l. Anonymkode: 60a2f...17c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 9. januar 2021 #6 Del Skrevet 9. januar 2021 Detektiv/spion. Teater/kle seg ut. Arkeologiske og zoologiske ekspedisjoner. Lego. Ludo. Gå tur med hunder. Huske. Bade. Spise snø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 9. januar 2021 #7 Del Skrevet 9. januar 2021 (endret) Fotball, Lese, tegne, perle, gjemsel, paradis, slåball, huske, sykle, politi og røver og cowboy og indianer. Endret 9. januar 2021 av AthenaRavenLuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Saph Skrevet 9. januar 2021 #8 Del Skrevet 9. januar 2021 TV-spill, håndball, slåball, snowboard, lage radioprogram, fremføre skuespill, dans, lage klubber, leke detektiver, ake, og på setra lekte vi alltid geit eller huleboere på jakt eller øde øy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ville91 Skrevet 9. januar 2021 #9 Del Skrevet 9. januar 2021 Playmobil, Barbie, klinkekuler, boksen går, stiv heks, klatre i trær og opp på store steiner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #10 Del Skrevet 9. januar 2021 Var veldig glad i noe familien min kalte bollebobler. Da hadde vi zalo og varmt vann i en bakebolle og blåste i såpevannet med sugerør. De såpeboblene ble gigantiske! Var også glad i å plaske i vann. Forsvant jeg for mamma og pappa var det bare å se etter nærmeste bekk, myr eller vanndam. En høst hadde vi en gigantisk vanndam (såpass dyp at man kunne stå på knærne og ha vann til brystet) i nærheten som jeg pleide å leke i. Et byggefirma hadde dumpet noen tjukke isopor-plater der som jeg brukte til å surfe på. Insekter og ekle kryp var dritkult. Å fange frosker og salamandere var det beste i verden. Det var ikke sjeldent at mamma og pappa fant mark og froskeegg i lommene mine ved leggetid. Jeg var også skyldig i å forårsake en maurinvasjon på barneskolen min på grunn av fascinasjonen for kryp. Var nysgjerrig på hvor fort maur kunne finne veien inn på skolen, så jeg gjemte epler rundt omkring på et grupperom som sjeldent var i bruk. Kan bekrefte at maurene fant veien inn rimelig fort og at det kom mange. Anonymkode: d8fea...705 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #11 Del Skrevet 10. januar 2021 Alt som innebar snø og vann, klatring, dødball, hoppe tau. Anonymkode: fd87e...87a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frekkulf Skrevet 10. januar 2021 #12 Del Skrevet 10. januar 2021 Lekte doktor med nabojenta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #13 Del Skrevet 10. januar 2021 Mine foreldre drev med hobbyspann (hund). Så det aller morsomste jeg visste var å kjøre det 😃 Og det å få være med å trene og gå på tur med de, mate hundene, rengjøre båsene og husene deres og kose masse med de hver dag ❤️ Anonymkode: 922c5...f53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 10. januar 2021 #14 Del Skrevet 10. januar 2021 Jepping, strikk, hoppetau, paradis, ball-leken, sangleker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå