Gå til innhold

Beauty hacks for gustne småbarnsforeldre- tipstråd (barnløse også velkomne)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Noen som har tips til en veldig bra tørrsjampoo? Ekstra pluss hvis den er allergivennlig. Gir blaffen i hva den koster, bare den er superbra. 

Anonymkode: 0082d...1d8

Lush sin er veldig bra!

Anonymkode: f6fe5...e45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fnuggolina
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg bruker også en lys skimrende/metallic øyeskygge i tillegg til eyeliner og mascara på øvre vippekant for å åpne blikket.  Har små og litt innsunkne øyne.  Men øyeskyggen har gått ut av produksjon og jeg finner ikke en som ligner. 😫 Finner den bare som her til ville priser.   Noen som vet om en som ligner??

https://www.ninthavenue.no/products/loreal-paris-infallible-24hr-eye-shadow-iced-latte-888-012-oz-pack-of-2?gclid=Cj0KCQiA0fr_BRDaARIsAABw4EtKj4bUJu71JEmSA-CYv7snpEkauperqrMjcxvolyP7_fZj-4fo5e0aAmXaEALw_wcB

 

 

Anonymkode: 34d18...433

Mener at flere merker har liknende i singles:

Urban Decay, MAC har iallefall i løs skygge, muligens Anastasia og Colourpop.

Inglot selger fortsatt fra egne nettsider, bestilte der selv og fikk pakken raskt nettopp :) 

Den tonen kommer og i skyggepinner tror jeg ganske sikkert (Bobbi Brown mener jeg det er).  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær forsiktig med tørrshampo. Tørrshampo tørker ut håret og gjør at det brekker lettere. Har også hørt at batiste tørrshampo til lyst hår inneholder bleking. 
 

Jeg bruker daglig foundation med faktor 50 og kremrouge. Om kvelden bruker jeg vitamin c-serum. 

Anonymkode: 6cfc2...c56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Lush sin er veldig bra!

Anonymkode: f6fe5...e45

Kevin Murphy er den beste jeg har prøvd.

Anonymkode: 6cfc2...c56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil unngå sinnarynken men ikke vil ta botox anbefaler jeg Frownies facial patches. Brukes om natten. Funker veldig bra for meg siden jeg oppdaget at jeg rynker brynene i søvne 👍🏼

Anonymkode: 6cfc2...c56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvis du vil unngå sinnarynken men ikke vil ta botox anbefaler jeg Frownies facial patches. Brukes om natten. Funker veldig bra for meg siden jeg oppdaget at jeg rynker brynene i søvne 👍🏼

Anonymkode: 6cfc2...c56

Hvor kjøper du det? 😊

Anonymkode: 3cb2e...447

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er avhengig av benefit Brown gel for å fikse brynene. Farger dem også hjemme. Bruker vippeserum og får utført permanent vippeløft en gang i blant. Blir superfint! Bruker alltid Rouge og tar da også bittelitt Rouge på øyelokkene,neseryggen og i panna. Da blir ansiktet litt mer "levende" igjen hvis jeg har på foundation. Kaffescrubb fra frank body er også veldig god og gjør huden supermyk. 

Anonymkode: 3cb2e...447

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Hvor kjøper du det? 😊

Anonymkode: 3cb2e...447

Er litt vanskelig å få tak i. Alle har begynt med botox nå så det er sikkert ingen etterspørsel etter dette produktet lenger.

Men kjøpte det nettopp her:

https://no.cosme-de.com/product-page?pdid=7935&src=googlefeed

Anonymkode: 6cfc2...c56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...