AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #3341 Del Skrevet 6. desember 2021 hjema skrev (1 time siden): Disse er positive ja, gratulerer 😍 Jeg hadde også svak test med strimmel da jeg testet, men dristet meg til en digital som da var som din! Var vel 13 eller 14 dpo jeg og.. Åh, takk! Så betryggende å høre om dine erfaringer! Denne dagen ble virkelig noe helt annet enn jeg hadde turt å håpe på❤️ Anonymkode: 8411f...551 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #3342 Del Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tusen takk for svar! Og gratulasjon! Trodde jeg aldri skulle få oppleve dette. Blodprøve i morgen og jeg ber til høyere makter om at dette holder helt til mål❤️ Anonymkode: 8411f...551 Gratulerer så mye!!!! 🥰 Og GOOOOOD JUUUUUL! 🥰 Anonymkode: c78a7...a7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #3343 Del Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Gratulerer så mye!!!! 🥰 Og GOOOOOD JUUUUUL! 🥰 Anonymkode: c78a7...a7b Tusen, tusen takk❤️😭 Riktig god jul til deg også🎄🥰 Anonymkode: 8411f...551 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.bie Skrevet 6. desember 2021 #3344 Del Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kan dette misforstås? Blir så veldig usikker av babyplan-testen i midten, der er det bare (virkeliiiiig) svak antydning. Begge til CB gir meg jo både sjokk og håp! Alle er tatt på samme morgenurin. CB digital detekterer vel bare høyere nivåer hcg enn de to andre også( ?)…. Er på DPO 13, 11 dager siden innsett. Kaster snart opp av spenning😵💫❤️ Anonymkode: 8411f...551 😍 Gratulerer!! Og god jul ja 🥳💞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #3345 Del Skrevet 6. desember 2021 Usj, nye tiltak i morgen.. Føler det er på sin plass med såpass mye smitte i samfunnet, men er redd det påvirker behandlingen hos St. Olavs. Jeg skal ha innsett av fryst blasto rett før jul. Har St. Olavs noen gang stengt fertilitetsklinikken i fbm. korona og tiltak? Anonymkode: e9aae...173 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 6. desember 2021 #3346 Del Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Usj, nye tiltak i morgen.. Føler det er på sin plass med såpass mye smitte i samfunnet, men er redd det påvirker behandlingen hos St. Olavs. Jeg skal ha innsett av fryst blasto rett før jul. Har St. Olavs noen gang stengt fertilitetsklinikken i fbm. korona og tiltak? Anonymkode: e9aae...173 Ja, fikk selv avbrutt forsøk i mars 2020. De åpnet rett før sommeren igjen. Skal noe til at de stenger ned nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #3347 Del Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Usj, nye tiltak i morgen.. Føler det er på sin plass med såpass mye smitte i samfunnet, men er redd det påvirker behandlingen hos St. Olavs. Jeg skal ha innsett av fryst blasto rett før jul. Har St. Olavs noen gang stengt fertilitetsklinikken i fbm. korona og tiltak? Anonymkode: e9aae...173 Jeg skal også ha innsett på nyåret og er veldig stresset for de skal stenge - men tror eeeeegentlig ikke de stenger ned med mindre det blir smitte på selve klinikken? 😬 Anonymkode: 60546...2d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #3348 Del Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg skal også ha innsett på nyåret og er veldig stresset for de skal stenge - men tror eeeeegentlig ikke de stenger ned med mindre det blir smitte på selve klinikken? 😬 Anonymkode: 60546...2d7 Jeg gikk inn på FB-siden deres nå for å se om de har hatt stengt tidligere, og de stengte delvis ned i mars 2020, prioriterte kun egguthentinger. Vi har jo vært gjennom mange smittetopper siden den gang uten at de har stengt klinikken, så vi får bare krysse fingrene for at tiltakene i morgen gjør at det blir mindre press på helsetjenester fremover og at fertilitetsklikikken holder åpent 🤞 Anonymkode: e9aae...173 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #3349 Del Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg gikk inn på FB-siden deres nå for å se om de har hatt stengt tidligere, og de stengte delvis ned i mars 2020, prioriterte kun egguthentinger. Vi har jo vært gjennom mange smittetopper siden den gang uten at de har stengt klinikken, så vi får bare krysse fingrene for at tiltakene i morgen gjør at det blir mindre press på helsetjenester fremover og at fertilitetsklikikken holder åpent 🤞 Anonymkode: e9aae...173 Krysser alt 🤞🏼 Er ikke allverden med smitte i Trondheim heldigvis… men man blir jo redd/stresset for ting skal ta enda lengre tid😔 Krysser alt!!! Virkelig! Også krysser jeg fingrene for at de skal starte med helgeåpent snart 🤞🏼🤞🏼🤞🏼🙈 Anonymkode: 60546...2d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #3350 Del Skrevet 7. desember 2021 Når man setter inn et 5 dagers fryst egg, hvordan beregner men svangerskapslengde da? Er det første dag i siste mens, eller går man etter EL eller dato for innsett? Skjønner ikke helt.. Anonymkode: 48b1d...773 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #3351 Del Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Når man setter inn et 5 dagers fryst egg, hvordan beregner men svangerskapslengde da? Er det første dag i siste mens, eller går man etter EL eller dato for innsett? Skjønner ikke helt.. Anonymkode: 48b1d... Fra to uker før eggløsning. Anonymkode: f004b...ab9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly_ Skrevet 7. desember 2021 #3352 Del Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Når man setter inn et 5 dagers fryst egg, hvordan beregner men svangerskapslengde da? Er det første dag i siste mens, eller går man etter EL eller dato for innsett? Skjønner ikke helt.. Anonymkode: 48b1d...773 Porsgrunn tar første mensdato hvertfall 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #3353 Del Skrevet 7. desember 2021 Molly_ skrev (58 minutter siden): Porsgrunn tar første mensdato hvertfall 😊 Men ofte med ivf har man jo ikke mensen liksom på lang protokoll. Anonymkode: f004b...ab9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjema Skrevet 8. desember 2021 Forfatter #3354 Del Skrevet 8. desember 2021 Regner dagen for befruktning som dag 14 sånn jeg har forstått det, sånn at du er 2+5 allerede når 5dagers settes inn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aishaaa Skrevet 8. desember 2021 #3355 Del Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Når man setter inn et 5 dagers fryst egg, hvordan beregner men svangerskapslengde da? Er det første dag i siste mens, eller går man etter EL eller dato for innsett? Skjønner ikke helt.. Anonymkode: 48b1d...773 Da beregner de to uker + alderen på egget. Ved blasto er du da 2 uker + 5 dager den dagen du setter inn. Dersom du har testdato 2 uker etter innsett er du da 4+5 ved testdato☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly_ Skrevet 8. desember 2021 #3356 Del Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Men ofte med ivf har man jo ikke mensen liksom på lang protokoll. Anonymkode: f004b...ab9 Ved innsett av fryst i naturlig syklus brukte de mensdato på meg. Og det var vel det som ble spurt om, med mindre jeg missforstod😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #3357 Del Skrevet 9. desember 2021 Etter 7-8 uker skulle jeg på tidlig UL igår.....Alle prøver har vært fine frem til igår.. Der var d ingen tegn til liv... En såkalt Missed abortion...Har ikke hatt smerter eller blødninger og var dermed ikke forberedt på den beskjeden.... Noen andre som har opplevd det ? Anonymkode: eb85e...eef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solo2020 Skrevet 9. desember 2021 #3358 Del Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Etter 7-8 uker skulle jeg på tidlig UL igår.....Alle prøver har vært fine frem til igår.. Der var d ingen tegn til liv... En såkalt Missed abortion...Har ikke hatt smerter eller blødninger og var dermed ikke forberedt på den beskjeden.... Noen andre som har opplevd det ? Anonymkode: eb85e...eef Så trist å høre. Jeg har dessverre vært gjennom det to ganger. Sender deg en kjempestor klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #3359 Del Skrevet 9. desember 2021 Takk for det ❤ Anonymkode: eb85e...eef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #3360 Del Skrevet 11. desember 2021 Hei alle fine! Jeg lurer på noe, som jeg tror jeg vet svaret på. Men spør her siden dere har erfaring med dette Jeg skal i gang med ivf. Har ikke fått dato ennå, men kan hende jeg begynner når jeg får første mens. Mensen skal komme rundt nyttår. Hvis jeg henter ut medisinene før nyttår, da går vel dette under 2021 når det kommer til egenandel og refusjon fra Helfo. Jeg vet jo ikke når mensen kommer. Det beste er vel da om jeg faktisk får mensen i januar, og at jeg får hentet ut medisiner i januar? Anonymkode: 03ecf...396 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå