Gå til innhold

Prøverør 2021

hjema

Anbefalte innlegg

Saschi skrev (På 28.11.2021 den 21.31):

Jeg og satte inn på fryseforsøk (overstimulert 😬) 😅 Skal du ringe inn? Jeg fikk beskjed om å komme inn for en blodprøve da det er det mest sikreste pga det kan vær jeg produserer for lite hcg…

Usikkert, sist gang gikk jeg svar på dagen (var negativt), men regner med det at jeg får svar samme dagen (håper iallfall det 😅)

krysser fingrene for at de kommer snart 🤞

Har du fått svar på blodprøven? Jeg skal ta ny i morgen, er så spent.. nå har trøttheten tatt meg, er så ubrukelig på jobb nå, øyelokkene kjennes ut som bly😅

Anonymkode: 2e7e3...01b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har du fått svar på blodprøven? Jeg skal ta ny i morgen, er så spent.. nå har trøttheten tatt meg, er så ubrukelig på jobb nå, øyelokkene kjennes ut som bly😅

Ikke så bra, gikk ned i kjelleren. Ble målt til 19, så må inn for å ta en ny imorgen for å se om det er blitt høyere eller ikke 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saschi skrev (2 timer siden):

Ikke så bra, gikk ned i kjelleren. Ble målt til 19, så må inn for å ta en ny imorgen for å se om det er blitt høyere eller ikke 🤷‍♀️

Fader.. krysser fingrene for deg❤️🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Fader.. krysser fingrene for deg❤️🤞🏼

Takk, krysser fingrene for deg og ❤️🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

❤️ Lov og ta en pause, krysser fingrene for denne gangen! Lykke til på ultralyd 🙂

Jeg tok en pause (noe halvveis tvunget med frys) etter ett uttak, og kjenner på at det var veldig riktig for meg. Er glad jeg stoppet opp, kjente etter og klarte og ta det valget. Føler meg så mye mer ovenpå med både formen og mentalt. Forhåpentligvis innsett i naturlig syklus fra januar 🤞🏻 

Anonymkode: ee55d...7bc

Masse lykke til ❤️ håper det går bra for deg nå på neste forsøk.  Det blir mye å gå på flere innsett på kort tid, kroppen ble veldig sliten. Klar for ny giv nå. 
Går på 10 mg progynova, har gått overraskende fint. Det var akkurat som kroppen fikk restartet litt med to sykluser uten hormoner. Kos deg med julen, lad batteriene og vipps så er det din tur igjen 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,

har dere fått en blødning noen dager etter egginnsetting men før testedag? jeg har begynt å blø og er litt bekymret nå. Hadde egginnsett 24.11 og skal teste 10.12 men det har kommet en blødning igår, først noen rosa dråper, i dag er det litt mer, det gikk gjennom senga for å si det sånn (beklager too much info) 

kjennes som mensensmerte vil komme snart, føler meg litt slapp og. har noen erfart det samme?

Anonymkode: 83eaf...19d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

hei,

har dere fått en blødning noen dager etter egginnsetting men før testedag? jeg har begynt å blø og er litt bekymret nå. Hadde egginnsett 24.11 og skal teste 10.12 men det har kommet en blødning igår, først noen rosa dråper, i dag er det litt mer, det gikk gjennom senga for å si det sånn (beklager too much info) 

kjennes som mensensmerte vil komme snart, føler meg litt slapp og. har noen erfart det samme?

Har ikke opplevd blødning etter egginnsett på noen av mine forsøk. Men, mange opplever en festeblødning, så det kan være det også. 
Høres også ut som om dette er litt tidlig ifht at det kan være mens? 
Har du tatt en graviditetstest? Dersom du hadde innsett for én uke siden (av blastocyst) så er det stor sannsynlighet for at du får utslag på test nå. Var det 2/3 dagers kan det være litt tidlig å teste enda. 
Lykke til❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Har ikke opplevd blødning etter egginnsett på noen av mine forsøk. Men, mange opplever en festeblødning, så det kan være det også. 
Høres også ut som om dette er litt tidlig ifht at det kan være mens? 
Har du tatt en graviditetstest? Dersom du hadde innsett for én uke siden (av blastocyst) så er det stor sannsynlighet for at du får utslag på test nå. Var det 2/3 dagers kan det være litt tidlig å teste enda. 
Lykke til❤️

Det kommer nå veldig frisk blod og klumper. Det var en 5dagers blastocyt. De sa at jeg måtte vente til 10 des, det kan ikke være festeblødning når det er så rød blod? Jeg er skikkelig lei meg akkurat nå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det kommer nå veldig frisk blod og klumper. Det var en 5dagers blastocyt. De sa at jeg måtte vente til 10 des, det kan ikke være festeblødning når det er så rød blod? Jeg er skikkelig lei meg akkurat nå :(

Hmm.. det er vanskelig å si. Ofte er jo en festeblødning en liten blødning, eller spotting. Går du på noen form for progesteronsstøtte?

Hadde jeg vært deg hadde jeg nok tatt en blodprøve av hcg nivået ditt i dag, det er ganske så bankers selv om det er tidlig. Jeg tok selv blodprøve 8 dager etter innsett av blasto. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hmm.. det er vanskelig å si. Ofte er jo en festeblødning en liten blødning, eller spotting. Går du på noen form for progesteronsstøtte?

Hadde jeg vært deg hadde jeg nok tatt en blodprøve av hcg nivået ditt i dag, det er ganske så bankers selv om det er tidlig. Jeg tok selv blodprøve 8 dager etter innsett av blasto. 

Jeg går med lutinus 3xdagen. De informerte meg at noen ganger kommer det blødning på grunn av irritasjon i livmorhalsen men at det ikke er farlig. Men det som jeg reagerer på nå er at jeg hadde sensitive bryster frem til søndag. Så stoppet det og kjente jeg ikke noe mer. Det pleier jeg å ha i vanlig syklus: først eggløsning så 2 ukers ventetid og i den venting har jeg veldig sensitive bryster for å så stoppe en dag før mensen kommer. Det er sånn jeg visste hele tiden at jeg ikke var gravid de gangene vi prøvde. Men nå ble jeg veldig redd når igår kjente jeg ikke noe smerte i bryster, ingenting. Så kom først en røsa dråpe i går, håpet virkelig at det var festeblod. Men i dag er det mer blod og nå klumper, veldig frisk blød. Sykehuset mener at jeg må vente til i morgen. Jeg vet ikke om jeg vil teste, kanskje jeg blir mer skuffet hvis den er positivt, eller kan de gjøre noe for å stoppe blødningen? Jeg er veldig lei meg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

hei,

Var det blasto du satte inn? I så fall 12 dpo i dag og innafot normalen å få mensen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg går med lutinus 3xdagen. De informerte meg at noen ganger kommer det blødning på grunn av irritasjon i livmorhalsen men at det ikke er farlig. Men det som jeg reagerer på nå er at jeg hadde sensitive bryster frem til søndag. Så stoppet det og kjente jeg ikke noe mer. Det pleier jeg å ha i vanlig syklus: først eggløsning så 2 ukers ventetid og i den venting har jeg veldig sensitive bryster for å så stoppe en dag før mensen kommer. Det er sånn jeg visste hele tiden at jeg ikke var gravid de gangene vi prøvde. Men nå ble jeg veldig redd når igår kjente jeg ikke noe smerte i bryster, ingenting. Så kom først en røsa dråpe i går, håpet virkelig at det var festeblod. Men i dag er det mer blod og nå klumper, veldig frisk blød. Sykehuset mener at jeg må vente til i morgen. Jeg vet ikke om jeg vil teste, kanskje jeg blir mer skuffet hvis den er positivt, eller kan de gjøre noe for å stoppe blødningen? Jeg er veldig lei meg :(

Jeg antar du har fått litt for svak støttebehandling. Om du har til vanlig får mens på 12dpo så er det jo godt mulig det faktisk er en mens, for min del er det alt for tidlig å få mens på 12dpo. Jeg hadde varslet sykehuset/klinikken om dette, for som regel skal lutinus utsette mens (det skjer i allefall ofte), og om du fikk mens så tidlig - og samtidig som du har gått på lutinus hadde jeg stilt spørsmål ifht. Om du burde ha hatt en sterkere progesteronsstøtte. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg antar du har fått litt for svak støttebehandling. Om du har til vanlig får mens på 12dpo så er det jo godt mulig det faktisk er en mens, for min del er det alt for tidlig å få mens på 12dpo. Jeg hadde varslet sykehuset/klinikken om dette, for som regel skal lutinus utsette mens (det skjer i allefall ofte), og om du fikk mens så tidlig - og samtidig som du har gått på lutinus hadde jeg stilt spørsmål ifht. Om du burde ha hatt en sterkere progesteronsstøtte. 

Hei, Takk for din svar, det du sier gir jo mening. Plutselig stoppet den blødningen. Men uansett skal jeg få høre mer fra sykehuset i morgen. Jeg vet ikke om det er "normalt" (tror ikke det) at det kommer blødning med klump som det gjorde i dag tidlig, nå kommer det ikke noe mer blod og jeg fortsetter med lutinus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da kan jeg endelig dele dette med dere, jeg er endelig gravid ❤️ Tok en blodprøve av hcg i går, og den var på ca 800, 14 dager etter innsett. Nå er det bare å 🤞🏼 for at spira klamrer seg fast i 8 mnd til, så kan det hende det blir en aldri så liten sommerbaby i 2022. 

Det tok «bare» 2,5 år, 6 uttak og 2 innsett, og nå sitter vi her med positiv test. Vi er så heldige på mange måter, men frykten og redselen er forferdelig. Håper jeg klarer å senke skuldrene litt fremover.

Masse lykke til, alle sammen. Ikke gi opp! 
❤️

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, aishaaa said:

Da kan jeg endelig dele dette med dere, jeg er endelig gravid ❤️ Tok en blodprøve av hcg i går, og den var på ca 800, 14 dager etter innsett. Nå er det bare å 🤞🏼 for at spira klamrer seg fast i 8 mnd til, så kan det hende det blir en aldri så liten sommerbaby i 2022. 

Det tok «bare» 2,5 år, 6 uttak og 2 innsett, og nå sitter vi her med positiv test. Vi er så heldige på mange måter, men frykten og redselen er forferdelig. Håper jeg klarer å senke skuldrene litt fremover.

❤️

gratulerer så mye!! ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aishaaa skrev (25 minutter siden):

❤️

Gratulerer 💞 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
aishaaa skrev (42 minutter siden):

❤️

Gratulerer så mye ❤️🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aishaaa skrev (57 minutter siden):

❤️

Gratulerer så mye, for en følelse det må være etter en så lang "kamp" 🧡. Skal krysse alt jeg har for dere 🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, aishaaa said:

❤️

Gratulerer! Det er ikke enkelt å slappe av når man har vent seg til så mange nedturer, men tenk på at det sannsynligvis går bra ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aishaaa skrev (13 timer siden):

❤️

😭😭😭😭😭😭😭❤❤❤❤❤❤❤❤

Gratulerer så mye!!! 🥰

Anonymkode: c78a7...a7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...