Gå til innhold

Har du en (u)vane INGEN må få vite om?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sover naken og hater tanken på at skitten rumpe skal besudle senga. Så både jeg og kjæresten må dusje rett før vi legger oss. Siste jeg gjør før jeg legger meg er alltid å gå i dusjen for å spyle rumpa/skrittet. 
Må jeg på do ila natten, går jeg bare direkte i dusjen og tisser/vasker meg der - så slipper jeg å gå på do først for så å gå i dusjen å vaske meg.

Jeg sliter med at rumpehullet sprekker opp og gjør vondt når jeg bæsjer. Ofte blør det en stund. Jeg tror det skyldes uttørking pga all dusjingen. Jeg pleier bruke salve for småbarn i rumpa.

Jeg piller nese og spiser det

Jeg er avhengig av nesespray

Jeg drømmer om å bli slått ned slik at nesa knuses slik at jeg kan få en "gratis" neseoperasjon og en unnskyldning som er sosialt akseptert for å fixe den store ekle nesa mi.

Jeg har slutta å fjerne kroppshår. Før fjerna jeg under armer, på legger, i skrittet og på overleppa. Nå orker jeg bare ikke lenger. Det er så mye styr og jeg er bare feit og ekkel uansett

Jeg har prøvd flere ganger å slutte å spise for å gå ned i vekt, men knekker alltid og ender opp med å spise junk. 
 

Jeg drømmer fortsatt om å bli skuespiller i Hollywood men har verken mot eller talent til å prøve. Dessuten er jeg for gammel. 

Anonymkode: 5ec24...939

  • Liker 10
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg er i det rette humøret, setter jeg på de verste emo/kliss-sangene og synger med som bare det.

I dag er jeg i det humøret, og nå får jeg sikkert snart kjeft fra naboen fordi jeg skråler til Meat Loafs "I'd do anything for love".

Og ja, jeg er mann, jeg er pappa, jeg er partner, og jeg er 40. Uffamei!

Anonymkode: bc389...c65

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

En ting til! Jeg starter hèlt automatisk en samtale om jeg møter en katt langs veien. "Hei, hvordan går det?" som om jeg forventer svar :ler:

Anonymkode: 260c2...9ea

Hahahaha det gjør jeg å! «Men er du ute å går deg en tur du da?» 😂 

Anonymkode: 9a21e...1ed

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er et kjedelig menneske her. Men jeg kan ha tvangshandlinger. At alt må skje fire ganger fks. Eller fem. Kommer an på 😆 er i stressa perioder, så vet godt hva det handler om. Venner vet om det. De hever ikke et øyebryn. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du som må bla opp for å se om du har fått likes, jeg ga deg en 😊 

Tihi, takk ❤️ 

Og ja, dette er en av de bedre trådene på lenge!

Anonymkode: bc389...c65

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg også røyka under svangerskapet, sa til alle at jeg hadde sluttet. 

Da jeg fødte, sa de at det var helt tydelig at jeg hadde sluttet å røyke for de kunne se det på både morkake og fostervann at jeg var røykfri. 

Uten at jeg anbefaler dette til noen!! 

Anonymkode: 412d8...91f

Opplevde faktisk noe av det samme, og kjente fargen i ansiktet mitt endret seg til mørkerødt 😆

Anonymkode: 059e3...ffa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Føler jeg har verdens teiteste uvane... Når jeg skal sove MÅ jeg holde i en tanntråd. Må være sånn 3-in-1 tanntråd. Så jeg har den i hånda mi mens jeg sover, holder rundt den hele natta. Hvis jeg våkner på natta og ikke finner den må jeg skru på lyset og lete, for klarer ikke sove uten å holde i en tanntråd. Har vært sånn i flere år, vet ikke hvorfor, men får ikke ro i meg uten. Kjempevanskelig om jeg skal sove med andre. 

Anonymkode: b8fcb...47c

Jeg syns du skal bruke tanntråden når du sover med andre også. Det høres ut som en pussig uvane, men ikke negativt på noen som helst måte.  Det er ikke verre enn de som f.eks. må ha «sov i ro» i ørene eller øyemaske. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper sjokolade på coop etter jobb, stort sett daglig 

Anonymkode: bd1b3...b59

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for innlegg med for lavt matinntak, avsporinger og svar til dette.

- Matas, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

Stikker tannbørsten bak i halsen så jeg brekker meg, det er skikkelig ubehagelig, men må gjøre det.

Har en bjelke i taket, hver gang jeg går under må jeg opp med handa, strekke meg opp og slå i den. 

Skittentøy kaster jeg  mot skittentøysdunken og bryr meg lite om jeg treffer eller om det havner på gulvet.

 

Endret av Daryl Dixon
Skrivefeil.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (37 minutter siden):

Jeg syns du skal bruke tanntråden når du sover med andre også. Det høres ut som en pussig uvane, men ikke negativt på noen som helst måte.  Det er ikke verre enn de som f.eks. må ha «sov i ro» i ørene eller øyemaske. 

Enig i dette. Jeg hadde sikkert syntes det var litt rart først, men hadde nok fort blitt vant til at en partner sov med tanntråd i hånda. Litt søtt egentlig 😅🥰

Anonymkode: 0a9d7...ea5

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peller buser (men spiser ikke da)

Klør meg i hodebunnen og kloer av skorper/nupper, og lukter på det haha

Må sove med varmepute om natten, selv om jeg ikke er kald - må spoone varmeputa haha

MÅ sprite mobilen flere ganger for dagen, samme med kontaktpunkter hjemme, ellers blir jeg sprø og stressa 🙈

Anonymkode: 31e6d...5e8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser såpe og rengjøringsmidler, og er bare et par spesifikke jeg kan ha i hus som smaker for ille til at jeg klarer å spise dem.

Har slitt med dette siden jeg var barn, vet ikke hvorfor, men er litt for flau til å ta det opp med lege. Hadde samboer for noen år siden, som kom overraskende inn på badet imens jeg drakk balsam rett ut av en flaske. Fikk svelget det ned og sagt "Uhm.. Jeg kan forklare."

Må fremdeles le hver gang jeg tenker på det ansiktsuttrykket.

Anonymkode: 1725d...094

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg er godt voksen, oppegående på alle måter og godt likt. Men ingen vet at jeg er tommelsuger. Skjulte det for kjæresten i 15år. Når jeg skal sove eller se en serie. Føler meg naturligvis hèlt for jævlig grunnet dette. En tung skam. :kvalm:

Anonymkode: 260c2...9ea

Nja, hvordan skal det på noen måte skade noen ? Om det ikke er noen andre sin tott du sutter på.

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg spiser såpe og rengjøringsmidler, og er bare et par spesifikke jeg kan ha i hus som smaker for ille til at jeg klarer å spise dem.

Har slitt med dette siden jeg var barn, vet ikke hvorfor, men er litt for flau til å ta det opp med lege. Hadde samboer for noen år siden, som kom overraskende inn på badet imens jeg drakk balsam rett ut av en flaske. Fikk svelget det ned og sagt "Uhm.. Jeg kan forklare."

Må fremdeles le hver gang jeg tenker på det ansiktsuttrykket.

Anonymkode: 1725d...094

Prøver å se for meg hvordan jeg hadde reagert om jeg åpnet døren til badet og så noen stå der å drikke balsam😂😂 Hvordan blir du egentlig i magen av å spise såpe?

Anonymkode: 2e4bd...02b

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Prøver å se for meg hvordan jeg hadde reagert om jeg åpnet døren til badet og så noen stå der å drikke balsam😂😂 Hvordan blir du egentlig i magen av å spise såpe?

Anonymkode: 2e4bd...02b

Min eks-samboer tok det heldigvis ganske pent, holdt på å le seg halvt ihjel etterpå. Helt urelatert til hvorfor det ble slutt noen år senere.

Spiser jo bare små mengder såpe, men blir som regel ganske dårlig i magen, spesielt av de som er sterkere. Balsam og hårkurer pleier å gå greiest.

Alt fra lush er livsfarlig, for det kan jeg spise store mengder av.

Anonymkode: 1725d...094

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lengtet sånn etter kjæresten min, at jeg sniffet lukten av han i sofaen en uke etter besøket😁

Jeg onaner og ser på bilde av kjæresten min.

 

 

Anonymkode: 076bc...d0d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må vaske henda tusen ganger før jeg legger meg.

Anonymkode: 592de...2ef

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, VOX said:

Nja, hvordan skal det på noen måte skade noen ? Om det ikke er noen andre sin tott du sutter på.

 

Kun egen :Knegg: . Men det er likevel ikke greit :flau:

Anonymkode: 260c2...9ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en skade i fingeren fra barndommen. Og den er fortsatt øm, og det pleier å føles mindre øm om jeg fukter den, så føler jeg hele tiden må fukte den. Synes det er så sykt flaut og unormalt. De fleste vet om det, men jeg synes det er så flaut siden jeg noen ganger må ta den i munn. 

Skulle ønske jeg hadde dratt til legen med den da det skjedde. Sykt ubehagelig 

Anonymkode: 4b18b...86e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...