Gå til innhold

Har du en (u)vane INGEN må få vite om?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Spiser buser, tisser i dusjen, klør meg i rumpa og lukter, tar meg mellom kjønnsleppene og lukter 😅😅😅 Hører ut som den eklingen, men er en helt vanlig dame på 26 år 😂

Anonymkode: 96a50...468

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Uffamei, nei, jeg tør ikke. Men jeg kan dele i hvert fall en merkelig vane til, når jeg tar tannpussen må jeg også pusse tunga, og når jeg gjør det, MÅ jeg ta tannbørsten så langt inn at jeg brekker meg. Hver gang, så jeg har røde øyne både morgen og kveld.

Jeg må også se i do, av en eller annen syk grunn. Se hva som har "skjedd".

En annen tullete greie, jeg må også scrolle opp for å se hvor mange likes et innlegg jeg har skrevet ev. har fått. Det er så tullete, teit og bekreftelsessøkende som det kan få blitt.

Anonymkode: bc389...c65

Du skal jo se ned i do, misfarget urin eller avføring avslører evt sykdom eller mangler samme med lukt. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Uffamei, nei, jeg tør ikke. Men jeg kan dele i hvert fall en merkelig vane til, når jeg tar tannpussen må jeg også pusse tunga, og når jeg gjør det, MÅ jeg ta tannbørsten så langt inn at jeg brekker meg. Hver gang, så jeg har røde øyne både morgen og kveld.

Jeg må også se i do, av en eller annen syk grunn. Se hva som har "skjedd".

En annen tullete greie, jeg må også scrolle opp for å se hvor mange likes et innlegg jeg har skrevet ev. har fått. Det er så tullete, teit og bekreftelsessøkende som det kan få blitt.

Anonymkode: bc389...c65

Jeg er lik som deg

Anonymkode: 4a8eb...bed

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg river tånegler i stedetfor å klippe. Ofte til blods. 

Kan også ha småsår på kroppen som stadig må kløes på. Kan holde et sår "vedlike " i ukevis..  :klaske:

Anonymkode: 260c2...9ea

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Piller nese og spiser busene. Har gjort det så lenge jeg kan huske og alltid skammet meg veldig over det. Da jeg var barn var jeg ikke så flink til å skjule det, var alltid veldig veldig skamfullt å bli ferska. Nå gjør eldste sønnen min det, og jeg vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til det. Vil ikke påføre han samme skam som jeg kjenner på, men vil samtidig ikke ar han skal ha den uvanen...

Jeg biter også tånegler i ny og ne, men de spytter jeg ut. Svetter aldri på føttene, og tenker at det egentlig er mer hygienisk enn å bite negler på fingrene 🤷🏻‍♀️😅

Anonymkode: 0a9d7...ea5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Føler jeg har verdens teiteste uvane... Når jeg skal sove MÅ jeg holde i en tanntråd. Må være sånn 3-in-1 tanntråd. Så jeg har den i hånda mi mens jeg sover, holder rundt den hele natta. Hvis jeg våkner på natta og ikke finner den må jeg skru på lyset og lete, for klarer ikke sove uten å holde i en tanntråd. Har vært sånn i flere år, vet ikke hvorfor, men får ikke ro i meg uten. Kjempevanskelig om jeg skal sove med andre. 

Anonymkode: b8fcb...47c

Unnskyld meg men nå lo jeg høyt for meg selv her. For en sjarmerende merkelig uvane:rodmer:

Anonymkode: 769a0...755

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

Piller også rur fra sår og spiser... Det beste er når man har klemt en stor kvise, og den lyse væsken som kommer ut størkner. Og så pille av og spise. 

Kviser har jeg aldri prøvd, vet ikke hvorfor, men det er en av få ting som kommer ut av meg jeg ikke har forsøkt å smake på 😂

Ruer derimot, de må jo helt klart i munnen når jeg piller de av. Buser også, men de siste årene har jeg forsøkt å skjerpe meg, så de går inn i munnen, men mest for oppbevaring til jeg spytter de ut i do eller et annet sted.

Når jeg klipper neglene (om jeg ikke biter dem), så hender det at de fyker litt ukontrollert rundt.

Anonymkode: bc389...c65

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Det siste kan jeg gjøre også, men jeg har vannet på.

Anonymkode: a3f9e...93e

Haha, ja det er mens jeg dusjer, ellers er det jo litt crazy😅

Anonymkode: e3e0c...d37

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Missk89 said:

Du skal jo se ned i do, misfarget urin eller avføring avslører evt sykdom eller mangler samme med lukt. 

Ja, jeg ser jo den fornuftige grunnen, men søkt nok så er det ikke derfor jeg kikker i do... 😂

Anonymkode: bc389...c65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kviser har jeg aldri prøvd, vet ikke hvorfor, men det er en av få ting som kommer ut av meg jeg ikke har forsøkt å smake på 😂

Ruer derimot, de må jo helt klart i munnen når jeg piller de av. Buser også, men de siste årene har jeg forsøkt å skjerpe meg, så de går inn i munnen, men mest for oppbevaring til jeg spytter de ut i do eller et annet sted.

Når jeg klipper neglene (om jeg ikke biter dem), så hender det at de fyker litt ukontrollert rundt.

Anonymkode: bc389...c65

Å ha busen lenge i munnen for å spytte ut synes jeg nesten virker eklere enn bare å svelge og være ferdig med det! 😅

Kom også på at jeg liker å bruke avbitte negler som tannpirker. 🤢

Anonymkode: 8cada...c98

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor miner denne tråden meg om "mannen min putter qtips i rompa og legger de på vasken" tråden 🤔😅

Anonymkode: 4d348...dde

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Nor said:

Jaja..... moderator  på denne tråden er kanskje en du kjenner 🙈

Nææ 😄 Og i så fall, stakkars menneske.

Anonymkode: bc389...c65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tisser i dusjen hver dag så og si (med vannet på) 

Får ofte sår/ruer i hodebunn. Jeg er ikke en av de som spiser sånt, der føler jeg min grense går, men har jeg pelt av en skorpe, må jeg dra den helt ut av håret og studere den. Samme med ørevoks (har tørr ørevoks) og hvis jeg får ut en svær en blir jeg helt fascinert og må se på den leenge! Psycho much? 
 

Spiser ikke buser heller, men om jeg mot formodning peller meg i nesa og får en buse på hånda pleier jeg å knipse den vekk eller tørke den på sofaen eller hvor enn jeg sitter (istedenfor å bare ta papir og kaste det) 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

Anonymkode: fc82a...dae

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å holde meg fra å tisse i dusjen, men bruker hånddusj og når det varme vannet kommer på brystet mitt får jeg grøsninger og jeg klarer ikke å holde meg selv om jeg har tisset før dusjen.  Skjer i starten av dusjingen da så det blir ingen lukt, syns det er ekkelt for det og er min guilty pleasure.  Tvinner også kjønnhår når jeg sitter å tisser. 😄

Anonymkode: 0f627...00a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det er uskyldig, så håper jeg virkelig at du som ikke tør å fortelle, likevel tør..Er så innmari nysgjerrig :fnise: 

Anonymkode: 260c2...9ea

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke en (u)vane, men en hemmelighet. Jeg røyker hasj sporadisk. Liker ikke alkohol, men jeg liker å ruse meg som de fleste andre. Har utviklet en slags kronisk skrivesperre, og hasj er det eneste som hjelper.

Lar hårene på brystene gro, synes det er fascinerende å se hvor sorte, stive og lange de blir.

Anonymkode: 1cc37...acf

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting til! Jeg starter hèlt automatisk en samtale om jeg møter en katt langs veien. "Hei, hvordan går det?" som om jeg forventer svar :ler:

Anonymkode: 260c2...9ea

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Så lenge det er uskyldig, så håper jeg virkelig at du som ikke tør å fortelle, likevel tør..Er så innmari nysgjerrig :fnise: 

Anonymkode: 260c2...9ea

Det er jo bare skummelt og ekkelt, stort sett, det som skjer her. Jeg deler småuvaner i stedet ;)

Og jeg må bare si, ingen av mine uvaner/sære greier går utover noen, så det er vel uskyldig nok. Kanskje. Det er noe galt med meg, så jeg gjør og liker ting "ingen andre" liker eller driver med. 

Som om ikke hasjrøyking, lukte på egen prump og navle, spise tånegler og buser, klø seg i rumpa og lukte på fingeren etterpå er nok 😂 Jeg tar ikke engang med å tisse i dusjen, fordi det er såpass normalt 😄 Stille seg i dusjen fullt påkledd for å tisse er også noe jeg kan finne på, det er noe mer sært kanskje. Og vi lar det egentlig være med det.

Uansett, artig tråd, selv om jeg er litt feig!

 

Anonymkode: bc389...c65

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en til. Noen ganger tar jeg på meg barnslige klær, setter på barnemusikk og leker med barbiedukker 😳

Anonymkode: 1cc37...acf

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...