Gå til innhold

Har du en (u)vane INGEN må få vite om?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tar meg på tissen hele tiden omtrent. Hånda må liksom ned i trusa 😅 dette skal visstnok være uvanlig at kvinner gjør, men jeg gjør det hele tiden (alene selvfølgelig), selv når jeg har mensen. 

Anonymkode: d6d2d...85a

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tar meg på tissen hele tiden omtrent. Hånda må liksom ned i trusa 😅 dette skal visstnok være uvanlig at kvinner gjør, men jeg gjør det hele tiden (alene selvfølgelig), selv når jeg har mensen. 

Anonymkode: d6d2d...85a

Vasker du deg etterpå da?

Anonymkode: 54a28...834

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg og! Jeg gjør det for å slappe av liksom. Eller når jeg slapper av. Har adhd så føler det henger sammens. Det er jo egentlig en fin ting. Andre røyker. Aldri røyka jeg!

Anonymkode: 10486...52b

Jeg også tenker at "jeg røyker i allefall ikke", men måtte jeg velge mellom de to, tror jeg å lære seg å røyke hadde gjort meg mindre skamfull :flau:

Det var nesten godt å ikke være alene :cry3: :hjerte:

Anonymkode: 260c2...9ea

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vasker du deg etterpå da?

Anonymkode: 54a28...834

Som oftest ikke, nei. Men jeg bor alene da. Vasker selvfølgelig hendene før jeg går ut. 

Anonymkode: d6d2d...85a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Tråd om uvaner :Knegg:

Anonymkode: 260c2...9ea

Ja, jeg har opp til flere, men som i overskriften; det er noe ingen må få vite om.

Anonymkode: bc389...c65

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg er ufrivillig barnløs, og har fått meg en dukke som jeg steller med i ny og ne. Kjøper fine nye babyklær nesten hver mnd, har også bleier til dukka. 

Anonymkode: cea98...3ad

❤️❤️

Anonymkode: 75ce3...35b

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uvaner hmm .. Jeg liker å klø meg i rompa. Gjør det som regel rett før jeg skal dusje og når jeg sitter på do hjemme. Syntes det er avslappende .. 

Anonymkode: c5f17...03a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser tåneglene mine,biter de av og gomler 😱

Anonymkode: ace74...96c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg røyker en joint hver dag på vei til jobb. Er ansett som en av de beste på arbeidsplassen, så jeg ser ikke problemet, men det hadde nok skapt litt problemer for meg om folk fant ut av det.

Anonymkode: ade9e...cd0

Hadde ikke tenkt å avsløre så mye om meg her, egentlig, men kan si at du ikke er alene.

Jeg er den med mest erfaring, lengst ansiennitet, best betalt og som jobber mest på arbeidsplassen, tror de fleste hadde fått sjokk når de tenker på hva de normalt assosierer med å røyke en liten en. Det samme gjorde jeg da jeg studerte, og jeg var den idioten som "alltid" fikk A.

Anonymkode: bc389...c65

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikker fingeren i navelen og lukter.

Det var flaut å skrive😂

Anonymkode: 2e4bd...02b

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden vi er inne på uvaner. Busene må ut, så kjenner meg igjen der. Det hender fremdeles de går i munnen, men mest for å spytte de ut. Klø meg i rumpa gjør jeg rett som det er, og noen ganger fører det til at jeg må finne en vask så raskt som mulig.

Har et par andre ting og, men de tåler virkelig ikke dagens lys, uansett om man er aldri så mye AB.

Anonymkode: bc389...c65

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg er ufrivillig barnløs, og har fått meg en dukke som jeg steller med i ny og ne. Kjøper fine nye babyklær nesten hver mnd, har også bleier til dukka. 

Anonymkode: cea98...3ad

Det er faktisk søtt ❤️

Anonymkode: 1cee3...f25

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, en liten ting - om jeg rumper under dyna, løfter jeg på den for å lukte hvor ille det er. Aner ikke hvorfor, jeg gjør det selv når jeg er alene.

Anonymkode: bc389...c65

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Stikker fingeren i navelen og lukter.

Det var flaut å skrive😂

Anonymkode: 2e4bd...02b

Haha, det gjør jeg og! Måtte flire over denne, hadde i grunn ikke tenkt på det som en uvane. Man må jo sjekke?! 😂

Anonymkode: bc389...c65

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

 

Har et par andre ting og, men de tåler virkelig ikke dagens lys, uansett om man er aldri så mye AB.

Anonymkode: bc389...c65

Kom med det!

Anonymkode: 8cada...c98

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har den ekle uvanen som ingen absolutt må vite om: At jeg liker å sniffe brukte truser til svigerfaren min.

(Ja, jeg ville ha ligget med ham om jeg hadde fått mulighet)

Anonymkode: 95900...6f3

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Haha, det gjør jeg og! Måtte flire over denne, hadde i grunn ikke tenkt på det som en uvane. Man må jo sjekke?! 😂

Anonymkode: bc389...c65

Hadde jeg sett noen gjort det ute blant folk hadde jeg tenkt æsj, så da tenker jeg det er en uvane😅

Ja man må jo sjekke!😂 Jeg løfter også på dyna som du gjør. Prøv å dra fingeren bak øret og lukt da. Mye drøye lukter som utsondres fra kroppen. Litt fascinerende også🤓

Anonymkode: 2e4bd...02b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røyker en joint på kvelden et par ganger i måneden. Lever et veldig streit liv, og har aldri prøvd noe sterkere, men folk flest ville vel fått sjokk uansett. 

Tisser av og til i dusjen.. 🤢

Anonymkode: e3e0c...d37

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...