Gå til innhold

Har du en (u)vane INGEN må få vite om?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg prøver klær på klesbutikkene helt naken. Selv om det står at man skal ha på undertøy, så faller jeg for fristelsen å ta av alt før jeg prøver plagg. Er vel både den deilige følelsen av helt nye plagg, samt den lille spenningen med et ulåst prøverom som fører til at jeg gjør slikt. Har dessverre blitt ferska helt naken av andre kunder 3-4 ganger, og da kledd på meg i full fart og forlatt butikken før det har kommet betjening, men likevel så gjør jeg dette fortsatt... Holder nok på til jeg en gang blir konfrontert av betjeninga...

Anonymkode: 4f7bc...201

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg prøver klær på klesbutikkene helt naken. Selv om det står at man skal ha på undertøy, så faller jeg for fristelsen å ta av alt før jeg prøver plagg. Er vel både den deilige følelsen av helt nye plagg, samt den lille spenningen med et ulåst prøverom som fører til at jeg gjør slikt. Har dessverre blitt ferska helt naken av andre kunder 3-4 ganger, og da kledd på meg i full fart og forlatt butikken før det har kommet betjening, men likevel så gjør jeg dette fortsatt... Holder nok på til jeg en gang blir konfrontert av betjeninga...

Anonymkode: 4f7bc...201

Utrolig ekkelt at du bevisst kliner kjønnsafter og analbakterier på klær du prøver.  Du kan ikke være helt riktig i hodet. 

Endret av Peonjenta
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg prøver klær på klesbutikkene helt naken. Selv om det står at man skal ha på undertøy, så faller jeg for fristelsen å ta av alt før jeg prøver plagg. Er vel både den deilige følelsen av helt nye plagg, samt den lille spenningen med et ulåst prøverom som fører til at jeg gjør slikt. Har dessverre blitt ferska helt naken av andre kunder 3-4 ganger, og da kledd på meg i full fart og forlatt butikken før det har kommet betjening, men likevel så gjør jeg dette fortsatt... Holder nok på til jeg en gang blir konfrontert av betjeninga...

Anonymkode: 4f7bc...201

Dette er ikke en uvane. Det er en påtrengende atferd på andre som du bør ta tak i. Du er rett og slett som en blotter. 

Anonymkode: c600c...5ca

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne sitter langt inne *flau*
jeg liker å se på at dyr parrer seg på YouTube(hester, katter osv) da jeg blir kåt av å se på det :rodme:

jeg føler IKKE noe seksuell tiltrekking til dyr, jeg føler ikke trang til å gjøre noe med dyr. Jeg blir bare kåt av å se de parre.

kvinne

Anonymkode: c2e33...ead

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått en veldig dum uvane med å lukte på fingrene mine, sånn ta baksiden av fingrene mot nesen og lukte. Har prøvd å slutte mange ganger, men har gjort det i flere år nå. Har også presset nesen ene veien med fingrene (altså utenpå nesen) når jeg har gjort dette, så jeg har faktisk fått skjev nese. Eller jeg tror hvertfall det er derfor. Og likevel klarer jeg ikke å slutte. 🙃

Anonymkode: 07e32...ac1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (1 time siden):

Utrolig ekkelt at du bevisst kliner kjønnsafter og analbakterier på klær du prøver.  Du kan ikke være helt riktig i hodet. 

Du kan ikke være helt riktig i hodet selv, slik du svarer andre!

TROLL!! 

Anonymkode: 4f7bc...201

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Du kan ikke være helt riktig i hodet selv, slik du svarer andre!

TROLL!! 

Anonymkode: 4f7bc...201

Slik adferd er syk. Når du MÅ skitne til ting du vet andre skal prøve så er det ikke normal adferd. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser løs hud under føttene

jeg spiser snør fra nesa mi

Og jeg spiser det hvite belegget som legger seg mellom kjønnsleppene 

Jeg klarer ikke å spise ørevoks... 

Anonymkode: 39d5e...1f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å legge til at jeg at jeg liker å lukte på kjønnet mitt og i rompa. Om jeg tørker meg i nedentil eller i rompa for å lukte hvordan det lukter. Lukter rompesvette. 

Jeg liker ikke å lukte på bæsj og tiss, og jeg liker ikke å lukte svette under armene mine, og ikke dårlig kroppslukt. 

Jeg har OCD så er veldig renslig med lukter. 

Anonymkode: 39d5e...1f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.1.2021 den 16.14):

Jeg røyker selv om jeg er gravid.

Anonymkode: 43cf1...891

Det er ikke en uvane, men et stort svik som mor allerede før barnet har kommet til verden. 

Anonymkode: a3de4...c07

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også å lukte på forsvetten mellom tærne, så gnir jeg fingeren med en finger mellom tærne så det faller av løs hud, så lukter jeg på fingeren... Mmmm, på tide å vaske tærne.

Jeg har god hygiene og går regelmessig i dusjen, så det er sagt. Det er bare alle disse kroppsluktene som er så rare og fascinerende. 

Anonymkode: 39d5e...1f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (5 timer siden):

Utrolig ekkelt at du bevisst kliner kjønnsafter og analbakterier på klær du prøver.  Du kan ikke være helt riktig i hodet. 

 

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du kan ikke være helt riktig i hodet selv, slik du svarer andre!

TROLL!! 

Anonymkode: 4f7bc...201

Hun har jo helt rett. Når du prøver klær naken, så kliner du kjønnssafter og analbakterier i klær som andre skal prøve etter deg. Det er jo derfor det er forbudt å prøve klær uten undertøy. 

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er hel pakke: peller buser og spiser dem innimellom. Peller på hodebunnen til jeg blir sår i hele hodet! Biter hud rundt neglene (helt til jeg blør liksom...), liker å småjuge en del også. Sånn typ: morsom historie i hode som jeg kan fremstille som faktum i virkeligheten (ikke store greier, men småting). Drikker av toppen på flasker og katonger, bruker Qtips og legger dem igjen ved vasken. Peller meg i navlen og lukter på lukta (Æsj, ikkesant?!). Kan bruke samme strømpepar i flere dager osv. 

Dette er bare "on the top of my head". Joda, jeg bruker også pinsett på nesehår. Det er helt forferdelig, men jeg liker å gjøre det. Kom også på at jeg slår meg selv i ansiktet med flat hånd og snakker hardt til meg selv om jeg blir frustrert. 

Hilsen Wierdo! 

Anonymkode: 7fbc5...748

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg bruker for mye tid på å skrive geniale men totalt bortkastede kommentarer på kvinneguiden.no. Perler for svin.

Anonymkode: 9bb3b...52d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En forumtråd jeg har lest i fascinasjon og litt sånn "😲😳". Men nå tror jeg at jeg rett og slett må avfølge, da enkelte ting som nevnes her er så ufattelig at magen min vrenger seg og matlysten fordufter 😅

Farvel

Anonymkode: 8a369...793

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 hours ago, AnonymBruker said:

En forumtråd jeg har lest i fascinasjon og litt sånn "😲😳". Men nå tror jeg at jeg rett og slett må avfølge, da enkelte ting som nevnes her er så ufattelig at magen min vrenger seg og matlysten fordufter 😅

Farvel

Anonymkode: 8a369...793

Takk for følget! Velkommen tilbake om du skulle savne oss og uvanene våre :Knegg: 

Dere er modige som forteller, folkens! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 1.6.2021 den 5.51):

Min uvane er at jeg elsker å spise med hendene. Maten smaker liksom bedre.

Så når jeg er alene hjemme, trekker jeg sammen gardinene for å hindre innsyn. Og virkelig koser meg med maten. 
 

Jeg er en typisk vestkantfrue og skal liksom oppføre meg så dannet, men naboer og venner hadde nok fått sjokk om de hadde sett og hørt meg spise. Jeg ble fersket av min kjære én gang, for han hørte noe rare lyder fra spisestuen. Det hørtes ut som en zombie/villdyr og så fikk han se meg spise. Dessverre for han var jeg ekstra sulten den gangen.

 

 

 

Anonymkode: aaead...e7b

Dette er jo bare så awesome 😁 Kult når "fisefine" dannede damer gjør ting som folk ikke tror om dem 👍

Anonymkode: d6d2d...85a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser ekstremt stygt når jeg er alene. Slurper og ser sikkert ut som et villdyr som ikke har spist på flere dager🤣 verst er det når jeg spiser taco

Anonymkode: a4cad...a61

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...