Gå til innhold

71 grader nord - Norges tøffeste kjendis - sesong 2021 - Linær TV


Turkis Sau

Anbefalte innlegg

Gjest Trynefaktor
thinkywinky skrev (På 3.2.2021 den 21.39):

I 2021 er vel lineær litt avleggs? 

Jeg tenker at når episoden er tilgjengelig så er den faktisk tilgjengelig..?

Nei, det er ikke avleggs 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Per fremstår som en bitter, grumpy, surk*k. Med litt selvinnsikt, hadde han takket nei til å delta. 

Anonymkode: d3d46...3a3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående PEr. Det er forskjell på å være uvant med turer og ville utfordre seg, men da burde forutsetningen i det minste at man har selvinnsikt til å møte opp i relativt bra fysisk form for å kompensere for egne svakheter, men når man ikke kan bidra med NOE annet enn å ødelegge for andre som har forutsetninger til å få med seg det fine turterrenget, så er det bare patetisk.  Merket på det laget som var kvitt Isabel hvor mye mer harmonisk det er når de stiller med likere forutsetninger.     
 

Synes Steffen har vist fantastisk tålmodighet og ikke klaget. Alt fokuset på sutrete Per har gjort at Steffen og andre i laget har måtte legge så sterke bånd på seg selv og hvorfor skal 4 stk gå og bite kjeven i stykker av irritasjon for at EN person totalt mangler selvinnsikt.  Satser på at lagene stiller likere neste uke, slik at det blir mer fair og ikke bare walk-over. 

 

 

Anonymkode: 00c29...59c

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.2.2021 den 9.44):

Jeg synes det er synd at Per trakk seg. For det første er han en av de jeg liker best (bortsett fra Fay og Victor), og han har jo jaggu meg stått på. Det er jo ikke VM. Man skal jo utfordre seg med tanke på sine forutsetninger. Og man skal jobbe sammen som et lag. Han ble jo shamet gang på gang. Med sånn nedlatende «kom igjen, Per. Dette greier du. Såååå braaaa»-greier hele tida. Det er muligens mye man ikke ser på TV, men dette med at han skal være så forbanna takknemlig? Hvis folk ikke surna sånn, er jeg sikker på at han hadde hatt mer fighting spirit. Jeg synes 71 grader nord burde fokusert litt mer på dette med lagånd. Den ble jo rævva. Og da er det ikke den ene som går litt saktere enn resten sin feil. De var veldig nære på mange ganger. De tapte heller ikke alle gangene. Jeg har i alle fall mistet sansen for Astrid, hvor konkurranseinstinktet overtar fullstendig, og hun ikke ser selv at det blir direkte utfrysing av et lagmedlem.

Anonymkode: 5ce8c...8fe

Totalt enig! Litt sånn småkvalm oppførsel. Jeg hadde takla dårlig å være på lag med henne, men så eier jeg ikke konkurranseinstinkt heller, da 😅 Tror ikke jeg hadde taklet å være på lag med Adrian heller, b.la pga hvordan han snakket om Per på til kamera. Han kalte han b.la hjelpesløs. Greit, han var i dårligere form enn de fleste, men de vet jo av erfaring fra andre sesonger at det alltid er med noen som stiller litt dårligere fysisk enn resten. Man trenger ikke shame eller være ufine mot dem for det..

Anonymkode: a02d9...919

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var ikke Per bare LITT dårligere form, men NULL form og uten evne til å fokusere på annet enn å gå - sakte, enten var det høyder eller underlaget var feil. Astrid og Steffen bar alt det tunge i sekken hans så fysisk tærer det på de også, etter såå mange dager med det tærer det på.    Han meldte seg jo også ut av gruppa ved å sove ute mens de andre sov i teltet.  Ikke rart andre klaget litt på Per - når de ble spurt- når bidraget hans til gruppa var lik null.   For meg virket det som andre sier er shaming med at de sier til han- kom igjen, dette klarer du. Skulle de bare holdt kjeft og latt han være helt i fred, virket heller som alle måtte gå som på nåler rundt han når han ikke klarte noe. 

Anonymkode: 00c29...59c

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Nå var den største reaksjonen i gruppen til Per den totale mangelen på selvinnsikt og at han ikke brydde seg med å si takk. Noe han svarte på ved å si "skal jeg gå rundt og si takk hele tiden"? Da har du ikke skjønt hva det er snakk om. 

Han påstod at han trakk seg fordi han ønsket å vise de andre den savnede takknemligheten. Vel, det kan jo være en bieffekt. Men sannheten er at han visste han kom til å tape for han hadde ingen forutsetninger for å klare den oppgaven.

Så utrolig det enn høres ut er det mange - inkludert blant deltakerne - som aldri har sett 71 grader nord. Dvs. at de ikke aner hva de sier ja til. Jeg må også si at de har valgt å gå steinhardt ut med veldig lange etapper fra dag en og det betyr jo at deltakerne ikke får noen som helst form for tilvenning til dette. Kanskje de gjør det for å luke ut de svakeste med en gang, men det betyr jo også at de tar bort noe av underholdningsverdien som noen av disse står for tidlig.

Jeg må si at jeg liker Vår, Henrik, Adrian og Victor best av de gjenværende deltakerne. De er overveiende positive - tenk å gå med tung sekk og synge Ivar Medaas "ver du glad i den nasen du har"! :). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 hours ago, Blondie65 said:

Nå var den største reaksjonen i gruppen til Per den totale mangelen på selvinnsikt og at han ikke brydde seg med å si takk. Noe han svarte på ved å si "skal jeg gå rundt og si takk hele tiden"? Da har du ikke skjønt hva det er snakk om. 

Han påstod at han trakk seg fordi han ønsket å vise de andre den savnede takknemligheten. Vel, det kan jo være en bieffekt. Men sannheten er at han visste han kom til å tape for han hadde ingen forutsetninger for å klare den oppgaven.

Så utrolig det enn høres ut er det mange - inkludert blant deltakerne - som aldri har sett 71 grader nord. Dvs. at de ikke aner hva de sier ja til. Jeg må også si at de har valgt å gå steinhardt ut med veldig lange etapper fra dag en og det betyr jo at deltakerne ikke får noen som helst form for tilvenning til dette. Kanskje de gjør det for å luke ut de svakeste med en gang, men det betyr jo også at de tar bort noe av underholdningsverdien som noen av disse står for tidlig.

Jeg må si at jeg liker Vår, Henrik, Adrian og Victor best av de gjenværende deltakerne. De er overveiende positive - tenk å gå med tung sekk og synge Ivar Medaas "ver du glad i den nasen du har"! :). 

Fay er jo også alltid positiv på tur. 

Jeg syntes også det hadde vært kjekkere om de hadde litt hyggeligere startetappe for å ikke demotivere deltakerne helt, det er jo heller ikke gøy å se på  

 

Anonymkode: 573e7...550

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Fay er jo også alltid positiv på tur. 

Anonymkode: 573e7...550

Jeg glemte henne - jeg liker også henne veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Så måtte Steffen trekke seg i neste episode på grunn av ryggen 😢 Og da forsvant all min interesse for denne sesongen.

 

Anonymkode: b7967...62f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Er det noe på gang mellom Fay og Astrid eller?👀

Anonymkode: 96fa1...40f

Tenkte det samme i dag 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neon_sun skrev (13 minutter siden):

Tenkte det samme i dag 🥰

Ja, synes ihvertfall det er mye varme og omtanke i blikkene de sender hverandre, litt mer enn bare vennskapelig? Hyggelig uansett da, om det er det ene eller andre😄

Anonymkode: 96fa1...40f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det noe på gang mellom Fay og Astrid eller?👀

Anonymkode: 96fa1...40f

Vet ikke om Fay og Silje fortsatt er sammen enda jeg, men Astrid har vel (mannlig) kjæreste?

Anonymkode: c343b...ad6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Er det noe på gang mellom Fay og Astrid eller?👀

Anonymkode: 96fa1...40f

Sikre kilder sier så... Vi får se hva fremtiden bringer...

Anonymkode: 35f18...edf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vet ikke om Fay og Silje fortsatt er sammen enda jeg, men Astrid har vel (mannlig) kjæreste?

Anonymkode: c343b...ad6

Har hun? Fay og Silje har ihvertfall slått opp for en god stund tilbake leste jeg...

Anonymkode: 96fa1...40f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Ja, synes ihvertfall det er mye varme og omtanke i blikkene de sender hverandre, litt mer enn bare vennskapelig? Hyggelig uansett da, om det er det ene eller andre😄

Anonymkode: 96fa1...40f

Veldig hyggelig (om det ikke stemmer at Astrid har kjæreste da). Syns Fay er helt nydelig, selv om hun er litt i overkant positiv til tider 🤭

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

neon_sun skrev (7 minutter siden):

Veldig hyggelig (om det ikke stemmer at Astrid har kjæreste da). Syns Fay er helt nydelig, selv om hun er litt i overkant positiv til tider 🤭

Så bare bilder av hund på instagrammen hennes, ingen mann🤷‍♀️ Jeg lever i håpet ihvertfall, synes de virker som et skikkelig bra radarpar🤩

Anonymkode: 96fa1...40f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Så bare bilder av hund på instagrammen hennes, ingen mann🤷‍♀️ Jeg lever i håpet ihvertfall, synes de virker som et skikkelig bra radarpar🤩

Anonymkode: 96fa1...40f

I den ene episoden hvor Adrian har fanget en frosk og det er snakk om å kysse frem en prins, så nevner Astrid at hun har kjæreste (at hun allerede har en prins, eller noe sånt noe) 

Anonymkode: 4879b...bd3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

I den ene episoden hvor Adrian har fanget en frosk og det er snakk om å kysse frem en prins, så nevner Astrid at hun har kjæreste (at hun allerede har en prins, eller noe sånt noe) 

Anonymkode: 4879b...bd3

Oh nooo😆

Anonymkode: 96fa1...40f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...