Gå til innhold

Kan noen med evner hjelpe meg med et enkelt valg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen mener at de som tror på spåkoner og alternative ting er mindre intelligente...sånne tråder bekrefter jo bare dette..

Anonymkode: 4d90f...7ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Noen mener at de som tror på spåkoner og alternative ting er mindre intelligente...sånne tråder bekrefter jo bare dette..

Anonymkode: 4d90f...7ec

Jeg er ihvertfall ikke "mindre intelligent". Blir like dumt som å si at de som tror på Gud er mindre intelligente, for det er akkurat like overtroisk. 

Noen sier også at de som rakker ned på andre mangler empati og lojalitet. Ikke spesielt hyggelige mennesker å være med, med andre ord. Det er litt viktigere å kunne omgåes mennesker enn å være så fordømt intelligent om det skulle vært sånn, er det ikke?  -ts 

Anonymkode: 77837...279

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg er ihvertfall ikke "mindre intelligent". Blir like dumt som å si at de som tror på Gud er mindre intelligente, for det er akkurat like overtroisk. 

Noen sier også at de som rakker ned på andre mangler empati og lojalitet. Ikke spesielt hyggelige mennesker å være med, med andre ord. Det er litt viktigere å kunne omgåes mennesker enn å være så fordømt intelligent om det skulle vært sånn, er det ikke?  -ts 

Anonymkode: 77837...279

Det er dokumentert at troende er mindre intelligente  .

Kanskje det de fordi de ikke forstår basic vitenskap  og biologi .

Hva men er du med lojalitet? Lojalitet mot hva da? Det adjektivet passet liksom ikke sammen med empati .

Å joda mennesker som ikke tror på humbug er snille og empatiske de også , syns det var ganske sneversynt  å mene  til å være så " åpen"😆

 

Anonymkode: 4d90f...7ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er dokumentert at troende er mindre intelligente  .

Kanskje det de fordi de ikke forstår basic vitenskap  og biologi .

Hva men er du med lojalitet? Lojalitet mot hva da? Det adjektivet passet liksom ikke sammen med empati .

Å joda mennesker som ikke tror på humbug er snille og empatiske de også , syns det var ganske sneversynt  å mene  til å være så " åpen"😆

 

Anonymkode: 4d90f...7ec

Du skriver veldig dårlig, bare så det er sagt. Leser dårlig gjør du også, fordi jeg skrev aldri at de som ikke tror på "humbug" mangler empati, men at de som rakker ned på andre mangler det. 

Anonymkode: 77837...279

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du skriver veldig dårlig, bare så det er sagt. Leser dårlig gjør du også, fordi jeg skrev aldri at de som ikke tror på "humbug" mangler empati, men at de som rakker ned på andre mangler det. 

Anonymkode: 77837...279

Syns det var meget nedlatende tone til å være en så åpen og alternativ person.

Er det meningen  min som er dårlig eller skrivemåten min ?

Og hva mener du med lojal ? 

Anonymkode: 4d90f...7ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Syns det var meget nedlatende tone til å være en så åpen og alternativ person.

Er det meningen  min som er dårlig eller skrivemåten min ?

Og hva mener du med lojal ? 

Anonymkode: 4d90f...7ec

Det jeg mener med lojal er å  godta folk som de er. Det gjør ikke du. Du er dømmende og frekk. 

Anonymkode: 77837...279

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det jeg mener med lojal er å  godta folk som de er. Det gjør ikke du. Du er dømmende og frekk. 

Anonymkode: 77837...279

Jeg forholder meg til fakta   , det er blitt bevist at mesteparten  av de som er religiøse og tror på alternative ting  er lavt utdannet og er mindre intelligente. 

Har aldri gått til personangrep på enkeltpersoner her inne  , men der har du .

Så lite empatisk  av deg ;)

Anonymkode: 4d90f...7ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det jeg mener med lojal er å  godta folk som de er. Det gjør ikke du. Du er dømmende og frekk. 

Anonymkode: 77837...279

Og lojal er feil beskrivelse av det du mener. Det er ikke det ordet betyr 🙈

 

Anonymkode: 4d90f...7ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Og lojal er feil beskrivelse av det du mener. Det er ikke det ordet betyr 🙈

 

Anonymkode: 4d90f...7ec

Haha okei. Men du, jeg har bedre ting å gjøre enn å se på kverruleringen din. Vi legger denne død nå. 

Anonymkode: 77837...279

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Haha okei. Men du, jeg har bedre ting å gjøre enn å se på kverruleringen din. Vi legger denne død nå. 

Anonymkode: 77837...279

Får et ganske klart bilde av hvilket type menneske du er som overdramatisere og sletter folk  på sosiale medier som ikke er enig med deg ;)

Anonymkode: 4d90f...7ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Får et ganske klart bilde av hvilket type menneske du er som overdramatisere og sletter folk  på sosiale medier som ikke er enig med deg ;)

Anonymkode: 4d90f...7ec

.....Hæ? 

Anonymkode: 77837...279

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...