Gå til innhold

Kan noen med evner hjelpe meg med et enkelt valg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om jeg bør legge han til på snapchat e.l? 

Jeg slettet han over alt... men angrer litt på det. Kommer han til å godta? Driter jeg meg ut ved å gjøre det? Eller blir han glad for det? Hva skal jeg gjøre ? 

Jeg føler meg dårlig nå, men kommer til å føle meg mye værre om han avviser det. Derfor sitter jeg litt i klemma nå og prøver dette her. 

Anonymkode: 77837...279

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dævendøtte

 Valget er enkelt, ikke legg han til. Er en grunn til at du har slettet ham overalt, fortsett sånn.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dævendøtte skrev (Akkurat nå):

 Valget er enkelt, ikke legg han til. Er en grunn til at du har slettet ham overalt, fortsett sånn.

 

Grunnen er ganske tynn. Og svaret ditt virker ikke til å komme fra noe "klarsyn"? 

Anonymkode: 77837...279

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Grunnen er ganske tynn. Og svaret ditt virker ikke til å komme fra noe "klarsyn"? 

Anonymkode: 77837...279

Joda, fornuftens klarsyn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg lurer på om jeg bør legge han til på snapchat e.l? 

Jeg slettet han over alt... men angrer litt på det. Kommer han til å godta? Driter jeg meg ut ved å gjøre det? Eller blir han glad for det? Hva skal jeg gjøre ? 

Jeg føler meg dårlig nå, men kommer til å føle meg mye værre om han avviser det. Derfor sitter jeg litt i klemma nå og prøver dette her. 

Anonymkode: 77837...279

Du virker ganske ung? 

Her er et råd: ingen kan fortelle deg hva du skal gjøre. Du må begynne å stole på deg selv 

Anonymkode: 6c9f4...32b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dævendøtte skrev (2 minutter siden):

Joda, fornuftens klarsyn. 

Ja, men så var det ikke det jeg ba om. Da hadde jeg lagt spørsmålet i et annet underforum. 

Anonymkode: 77837...279

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du virker ganske ung? 

Her er et råd: ingen kan fortelle deg hva du skal gjøre. Du må begynne å stole på deg selv 

Anonymkode: 6c9f4...32b

Ja jeg er ung. Jeg er 29 år. 

Anonymkode: 77837...279

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, men så var det ikke det jeg ba om. Da hadde jeg lagt spørsmålet i et annet underforum. 

Anonymkode: 77837...279

Det så jeg ikke, beklager. 

Endret av Dævendøtte
skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gnikket på krystallkula: Ikke gjør det.

Anonymkode: 805e2...8ca

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har gnikket på krystallkula: Ikke gjør det.

Anonymkode: 805e2...8ca

Det er så unødvendig å være så useriøs... men hva sier denne "krystallkula" di om årsaken til at jeg ikke skal gjøre det da ? ;)

Anonymkode: 77837...279

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk opp et klart NEI før jeg i det hele tatt gikk inn på tråden. Samtidig kan det være greit at du gjør det, for å få et klar svar på at han ikke er den rette. Da vet du at du prøvde, og slipper å lure. Men vær forberedt på at han sårer deg igjen. Lykke til ❤️

Anonymkode: 71d6a...c7b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg fikk opp et klart NEI før jeg i det hele tatt gikk inn på tråden. Samtidig kan det være greit at du gjør det, for å få et klar svar på at han ikke er den rette. Da vet du at du prøvde, og slipper å lure. Men vær forberedt på at han sårer deg igjen. Lykke til ❤️

Anonymkode: 71d6a...c7b

Men... jeg er ikke forelska i han.. han er en venn. 

Anonymkode: 77837...279

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ville du slette han over alt? Og hvorfor tviler du?

Passer det ikke? Har dere glidd fra hverandre?

Hvis du var helt 100 % sikker i din sak så ville vi ikke hatt denne diskusjonen. 

Anonymkode: 62a2d...d02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor ville du slette han over alt? Og hvorfor tviler du?

Passer det ikke? Har dere glidd fra hverandre?

Hvis du var helt 100 % sikker i din sak så ville vi ikke hatt denne diskusjonen. 

Anonymkode: 62a2d...d02

Fordi han virket sur på meg og gir ikke noe grunn. Og gjort sånn flere ganger. Denne gangen gadd jeg ikke engang å spørre, jeg bare slettet han. 

Anonymkode: 77837...279

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Fordi han virket sur på meg og gir ikke noe grunn. Og gjort sånn flere ganger. Denne gangen gadd jeg ikke engang å spørre, jeg bare slettet han. 

Anonymkode: 77837...279

Hva gjorde dere forut de gangene? Noen ganger når folk har det vanskelig så kan man ta det ut på feil folk, kanskje han sliter med noe.

Eller.

Minner meg om en episode jeg hadde, jeg er mann forresten, hadde drevet og pleid omgang i det lange og det brede med ei jeg var interessert i, men ingen lykke der, gikk derifra lyn forbanna.

Anonymkode: 62a2d...d02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva gjorde dere forut de gangene? Noen ganger når folk har det vanskelig så kan man ta det ut på feil folk, kanskje han sliter med noe.

Eller.

Minner meg om en episode jeg hadde, jeg er mann forresten, hadde drevet og pleid omgang i det lange og det brede med ei jeg var interessert i, men ingen lykke der, gikk derifra lyn forbanna.

Anonymkode: 62a2d...d02

Vi har liksom flørta litt og sånt da, og hatt sex... sist gang hadde vi litt klein sex for å si det mildt... etter vi dro fra hverandre så sendte jeg noen helt vanlige snaps, fikk bare sånne sure/care svar som om han svarte for å være høfflig/avvise meg. Redd jeg ga inntrykk for at jeg hadde følelser for han eller noe den kvelden og skremte han vekk, men det har jeg absolutt ikke. Men jeg skjønner ikke. Han har gjort sånn før. Ingen av oss har noe følelser, er bare for gøy og ganske nytt men kjent hverandre en stund. Og for min del... det er korona, drit kjedelig å være så alene uten å ha noen på den måten... kjenner ingen andre jeg ville prøvd med og tinder er ikke noe for meg, ikke akkurat så bra å drive å prøve seg rundt med flere nå heller. 

Anonymkode: 77837...279

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

vih555555 skrev (17 minutter siden):

Ikke gjør det.

Men hvorfor? 

Anonymkode: 77837...279

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Men hvorfor? 

Anonymkode: 77837...279

Dette er uansett ikke fyren for deg, selv om du sier dere bare er venner. Du kan faktisk utvikle følelser, er det jeg ser, og det er neppe lurt ovenfor denne fyren. Og mest av alt handler det om selvrespekt. Å jakte etter ham vil ta noe fra deg når det kommer til hvordan du føler deg/selvverdi, og det vil uansett ikke ende slik du vil. Det er mitt råd, ment godt :) 

Endret av vih555555
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vih555555 skrev (13 minutter siden):

Dette er uansett ikke fyren for deg, selv om du sier dere bare er venner. Du kan faktisk utvikle følelser, er det jeg ser, og det er neppe lurt ovenfor denne fyren. Og mest av alt handler det om selvrespekt. Å jakte etter ham vil ta noe fra deg når det kommer til hvordan du føler deg/selvverdi, og det vil uansett ikke ende slik du vil. Det er mitt råd, ment godt :) 

Nei, jeg kan ikke utvikle følelser for den fyren. Han er ikke noe forholdsmateriale for meg i det heletatt. For sutrete og selvgod til å kunne leve med. Så at han ikke er fyren for meg er jeg glad for. Men jeg savner å ha det litt gøy lengere enn 2 minutter....har det jo gøy med han i doser. Så hva du mener med ende slik du vil vet jeg ikke, for jeg vil bare "henge" med han til jeg eventuelt finner noe som er interessant forholdsmessig. 

Men det jeg lurer på da? Avviser han meg om jeg legger han til igjen? Eller godtar han. 

Anonymkode: 77837...279

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...