Gå til innhold

Hvordan skal man reagere når en fremmed dame kommer bort til deg på gata


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har det noe med stilen din å gjøre da?

 

Jeg har en helt ordinær klesstil (kvinne 40+) og har det siste halve året blitt stoppet en gang av en mann inne på Kiwi som kunne fortelle at Jesus elsker meg, og av to ulike damer i sentrum.

 

Tenker det er noe vervegreier? 

Anonymkode: bdf99...3cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Har det noe med stilen din å gjøre da?

 

Jeg har en helt ordinær klesstil (kvinne 40+) og har det siste halve året blitt stoppet en gang av en mann inne på Kiwi som kunne fortelle at Jesus elsker meg, og av to ulike damer i sentrum.

 

Tenker det er noe vervegreier? 

Anonymkode: bdf99...3cd

Noen tenker nok at det er et slags kall de har å spre ordet osv.. 

Anonymkode: 1e13b...f50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i Oslo sentrum, og det står stadig folk på gatehjørnene her og roper "Jesus loves you" til forbipasserende. 

Anonymkode: 184c6...083

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk høre at han hatet meg og det var derfor jeg satt i rullestol. Det var etter at jeg hadde takket nei til å bli med fyren på helbredelsesmøte. Satan hadde blendet mitt syn, så da kunne jeg ha det så godt. Synes hele seansen var ganske vittig 😄

Anonymkode: 79038...eac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Etter litt "erfaring" (diverse opphold og møter med psykisk syke) er det ofte, dog ikke alltid, mennesker med stemmer i hodet og lignende forstyrrelser som gjerne har et behov eller "har blitt fortalt" at de skal gå bort til nettopp deg og si disse tingene. Dette er som regel ikke vanlige, oppegående mennesker 9/10 ganger. Håper du ikke tar deg nær; det er ikke noe galt med deg.

 

Anonymkode: fbf52...228

Kanskje en dropper siste setning og bør svare dette? 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg fikk høre at han hatet meg og det var derfor jeg satt i rullestol. Det var etter at jeg hadde takket nei til å bli med fyren på helbredelsesmøte. Satan hadde blendet mitt syn, så da kunne jeg ha det så godt. Synes hele seansen var ganske vittig 😄

Anonymkode: 79038...eac

Godt du ser med humor på det. Jeg ser også humoren, men det hadde nok snappet for meg om jeg hadde blitt fortalt det, eller overhørt en som sa slikt. Jeg syns det er motbydelig at folk kan si sånt til andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville svart noe sånt som "og Humlesnurr elsker DEG!", tatt en piruett og gått videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...