Gå til innhold

Hvordan skal man reagere når en fremmed dame kommer bort til deg på gata


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

og sier «Jesus elsker deg» bare fordi jeg har en alternativ stil..?

Anonymkode: 22338...1e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

og sier «Jesus elsker deg» bare fordi jeg har en alternativ stil..?

Anonymkode: 22338...1e0

Du er objektet så de kan ytre det høyt. Tenker jeg da. Når folk sier ting out of the Blue. De scanner området og ser etter avvik og må handle på alle avvikene de ser. De må påpeke problemet. Det er faktisk folk som går rundt og føler seg flinke pga slikt. Tror jeg da. Jeg har blitt etterfulgt av ansatt på butikk en gang jeg var på butikken etter kl 10 på kvelden pga ville være i fred. Liksom bevisst venter til det blir sent så man slipper trøkket. Men da bruker bare noen roen din da til å liksom peke deg ut og være flink basert på deg. Det er så enkle de er. Hun dama sine øyne var fullstendig tilbakestående. Sorry. Hun fikk sparken heldigvis. Men de var det. Det er enkle folk som bruker folk med høyere bevissthet enn dem selv.

Hun tror jo at hun har spredt lys og glede til livet ditt og du er en av hennes gode gjerninger. Det er derfor jeg hater tilfeldig kontakt på gata. Hva er oddsen for at den andre personen er BRA? Den er så og si nesten ikke-eksisterende. Hvis det hun sa til deg var så mye verdt, hvorfor vil hun ikke sitte der og ruge på det selv da? Hvorfor deler hun det med deg om det er så precious og sier det til tilfeldige på gata. Slike gjør det så slitsomt å i det hele tatt ha en funksjon. For de har jo en jobb og agenda i hodet de må fullføre, og gudene vet hvor mange de trenger inn på 'laboratoriet' sitt før de blir fornøyde. Skjer aldri. 

 

Anonymkode: e9bb9...d0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smil overbærende og fortsett dagen din 

Anonymkode: ceb4c...78c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier rett ut at jeg trur ikke på tull.

Anonymkode: 1ef12...e11

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert fra en sekt eller noe som forsøkte å rekruttere nye medlemmer. Jeg ville svart "jeg har ikke bedt deg snakke til meg". 

Anonymkode: b1217...7f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter litt "erfaring" (diverse opphold og møter med psykisk syke) er det ofte, dog ikke alltid, mennesker med stemmer i hodet og lignende forstyrrelser som gjerne har et behov eller "har blitt fortalt" at de skal gå bort til nettopp deg og si disse tingene. Dette er som regel ikke vanlige, oppegående mennesker 9/10 ganger. Håper du ikke tar deg nær; det er ikke noe galt med deg.

 

Anonymkode: fbf52...228

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da smiler man og går videre, glad for at det finnes verre tullinger enn deg selv her i verden. 

Anonymkode: 906d5...231

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tatt tak nederst i genseren og spurt om det var puppa han ville se?

Anonymkode: 5653e...f85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, i like måte, svarer jeg. 

De gidder sjeldent fortsette hvis de tror jeg allerede er troende. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si at du er homofil, da viker hun fort unna. 

Anonymkode: 34dcf...be7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke bare å smile og si takk?

Anonymkode: ee50f...bbe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Du er objektet så de kan ytre det høyt. Tenker jeg da. Når folk sier ting out of the Blue. De scanner området og ser etter avvik og må handle på alle avvikene de ser. De må påpeke problemet. Det er faktisk folk som går rundt og føler seg flinke pga slikt. Tror jeg da. Jeg har blitt etterfulgt av ansatt på butikk en gang jeg var på butikken etter kl 10 på kvelden pga ville være i fred. Liksom bevisst venter til det blir sent så man slipper trøkket. Men da bruker bare noen roen din da til å liksom peke deg ut og være flink basert på deg. Det er så enkle de er. Hun dama sine øyne var fullstendig tilbakestående. Sorry. Hun fikk sparken heldigvis. Men de var det. Det er enkle folk som bruker folk med høyere bevissthet enn dem selv.

Hun tror jo at hun har spredt lys og glede til livet ditt og du er en av hennes gode gjerninger. Det er derfor jeg hater tilfeldig kontakt på gata. Hva er oddsen for at den andre personen er BRA? Den er så og si nesten ikke-eksisterende. Hvis det hun sa til deg var så mye verdt, hvorfor vil hun ikke sitte der og ruge på det selv da? Hvorfor deler hun det med deg om det er så precious og sier det til tilfeldige på gata. Slike gjør det så slitsomt å i det hele tatt ha en funksjon. For de har jo en jobb og agenda i hodet de må fullføre, og gudene vet hvor mange de trenger inn på 'laboratoriet' sitt før de blir fornøyde. Skjer aldri. 

 

Anonymkode: e9bb9...d0c

Du skal ikke undervurdere tilfeldige på gaten. Snakker de om Jesus så utgår samtale med skyhøye kneløft, men svært mange har feks hund og da blir hundene kilde til samtale om hunder opp og ned i mente.  Når min mor hadde hund så møtte hun masse mennesker på tur som ville snakke enten de hadde hund selv eller ikke, men etter hunden døde av alderdom var det ikke lenger sånn. Mor sa da:"  så rart. Etter hunden døde så virker det som om turveiene og skogen er tomme for folk. " for uten hund er det "rart" å ta kontakt. 

Anonymkode: 45870...54e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg liker ikke å bli stoppet av noen fremmede på gata uansett og har forskjellige måter jeg svarer på. I dette tilfellet smiler jeg og sier "Jeg vet det, velsigne deg og ha en fin dag videre".

Anonymkode: 91e81...a70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun er deilig kan hun gjøre hva hun vil, Ville tatt det som et kompliment.

Anonymkode: 3c200...665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det samme opplevde jeg for en stund siden. Hun stoppet meg på gata og sa Jesus elsker deg, jeg sa takk og gikk videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...