Gå til innhold

Hvilke blomster egner seg til pynting til dåpen?

Jens

Anbefalte innlegg

Sønnen vår skal døpes på søndag, og jeg vil gjerne pynte lokalet vi har leid med blomster. Er det noen spesielle blomster som egner seg til dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blå blomster kanskje :) Ellers valgte vi blomster som vi liker til sønnen vår sin dåp, vi tenkte ikke på hva som passet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Gå til blomsterbutikken og spør om råd, du. Du bør ikke bestemme deg før du har sett utvalget som finnes nå, i hvert fall... Det er ikke alt som er å få tak i til enhver tid, vettu. For eksempel er det nok ikke så mye blå blomster om dagen - men det er det jo forsåvidt sjelden.

Hvis du har lyst til å bruke blått, så kan du jo også bruke hvite blomster og sette i en blå sløyfe el. l. - da får du jo med fargen du vil ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til pynting på bordene er det kanskje fint med blått og hvitt? Enig med de andre her: Hør med blomsterbutikken, så får du sikkert gode tips av dem.

Til pynt i lokalet, dvs litt større buketter som skal gjøre litt ut av seg ville jeg valgt gladioler. De er ikke så dyre, og gjør mye ut av seg i en "gulv-vase" synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest April ikke innl.

Vi brukte offwhite roser i dåpen til Victoria og så pyntet vi de med rosa sommerfugler og en ståltråd med rosa perler og små rosa blomster på. Synes det ble veldig fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...