AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #1 Del Skrevet 31. desember 2020 Spiser du først? I så fall hva? Jeg tenker å teste ut litt jogging om morgenen før jeg dusjer, men jeg spiser aldri frokost hjemme. Jeg spiser på vei til jobb, og vil da jogge på tom mage. Noen råd? Anonymkode: ac838...8eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #2 Del Skrevet 31. desember 2020 Løper på tom mage, spiser etterpå 😊 Anonymkode: 51d27...977 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #3 Del Skrevet 31. desember 2020 Utover en kopp sort kaffe løper jeg på tom mage. Også intervaller. Mannen tar en banan da han må ha noe i magen. Anonymkode: cb236...c35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #4 Del Skrevet 31. desember 2020 kaffe, muligens en smoothie eller et knekkebrød. å trene på mett mage er ubehagelig. Anonymkode: bcdce...062 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #5 Del Skrevet 31. desember 2020 Jeg spiser både før og etter. Hva som er best kommer vel an på treningsmengden vil jeg tro. Tirsdag morgen denne uka løp jeg drøye 21km, det er ikke noe jeg ønsker å gjøre på tom mage. Er det snakk om 5km er det en helt annen sak. Anonymkode: d00c2...8ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #6 Del Skrevet 31. desember 2020 Jeg lager meg en kaffi med litt melk/mandelmelk og en klunk kokkosolje. Er frokostmenneske og sliter med å trene på tom mage, men klarer heller ikke trene rett etter jeg har spist. Anonymkode: a76ac...6b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scoops Skrevet 31. desember 2020 #7 Del Skrevet 31. desember 2020 Løper på tom mage ,var bare en tilvenningssak for meg,ikke lett i begynnelsen men nå kan jeg løpe ca 2 mil før frokost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #8 Del Skrevet 31. desember 2020 Trener på tom mage, tar bare et glass pre-workout først. Anonymkode: ebc6c...7df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #9 Del Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg spiser både før og etter. Hva som er best kommer vel an på treningsmengden vil jeg tro. Tirsdag morgen denne uka løp jeg drøye 21km, det er ikke noe jeg ønsker å gjøre på tom mage. Er det snakk om 5km er det en helt annen sak. Anonymkode: d00c2...8ee Jeg svarte ingenting over, men glemte å spesifisere dette Jeg kan løpe 5-10km i ok tempo. Jeg kan løpe en pyramide. Jeg kan til og med løpe kortintervaller i motbakke i ca 30 minutter. Men ved langløp eller tøffere intervaller går jeg tom for næring, og det er en veldig ubehagelig følelse. Må også legge til at jeg spiser middag i 19-20 tiden, og aldri har matlyst om morgenen, så det spiller nok også inn på energinivået om morgenen. Anonymkode: cb236...c35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #10 Del Skrevet 31. desember 2020 En kopp kaffe er alt. Spiser tidligst til lunsj. Anonymkode: 4cfc9...c09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #11 Del Skrevet 31. desember 2020 spiser ingenting på forhånd, behøves ikke Anonymkode: fbca4...dc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #12 Del Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Spiser du først? I så fall hva? Jeg tenker å teste ut litt jogging om morgenen før jeg dusjer, men jeg spiser aldri frokost hjemme. Jeg spiser på vei til jobb, og vil da jogge på tom mage. Noen råd? Anonymkode: ac838...8eb Ikke spise. Da får du hold🙂 eventuelt bare en liten bit frukt. Anonymkode: 57119...b1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chili_pepper Skrevet 3. januar 2021 #13 Del Skrevet 3. januar 2021 En halv til en hel banan fungerer for meg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie33 Skrevet 3. januar 2021 #14 Del Skrevet 3. januar 2021 Spiser ikke. Løper og trener vekter. Bare en kopp kaffe først. Kroppen blir vant til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 3. januar 2021 #15 Del Skrevet 3. januar 2021 Lønner seg i spise litt karbo før man trener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #16 Del Skrevet 3. januar 2021 Scoops skrev (På 31.12.2020 den 9.44): Løper på tom mage ,var bare en tilvenningssak for meg,ikke lett i begynnelsen men nå kan jeg løpe ca 2 mil før frokost Hvor lang tid tok det? Vil så gjerne venne meg til dette også Anonymkode: 6a204...9f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scoops Skrevet 4. januar 2021 #17 Del Skrevet 4. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvor lang tid tok det? Vil så gjerne venne meg til dette også Anonymkode: 6a204...9f9 Brukte vell ca 4 måneder fra jeg startet til jeg fint kunne løpe 2 mil,. Men det kommer veldig an på når jeg starter og løpe, for etter klokken 8 er jeg veldig sulten og da er det vanskeligere syns jeg, er vant til å spise klokken 7 så klarer maks og vente til 8 visst du skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #18 Del Skrevet 4. januar 2021 Løper på tom mage, men så gikk jeg også ofte til lunsj uten å spise. Sommerstid kjører jeg intensiv intervalltrening på tom mage i helgene. Er i mitt livs form. Anonymkode: af741...8fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #19 Del Skrevet 4. januar 2021 Jeg blir uggen av å spise først, og presterer helt klart best fastende. Eneste er at dersom du skal løpe langtur (15 km +) så bør du få i deg noe karbo. Kortere turer er helt uproblematisk, glykogenlageret ditt gir deg energien. Anonymkode: d3488...9f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #20 Del Skrevet 7. januar 2021 Spiser ingenting før trening, drikker bare vann ☺️ Har aldri vært glad i mat på morgenen, så er ikke noe problem for meg. Anonymkode: 4c67d...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå