Gå til innhold

Kos...


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Min kjære sambo kommer hjem fra nok en arbeidsreise i morra og ønsket seg stearinlys pluss ymse annet kunne jeg lese mellom linjene. :P

-Javel, tenkte jeg, hva mer kan jeg gjøre utav dette og overraske ham?? Har dermed gått til innkjøp av oljer ++ og tenkte aromaterapi. Men greia her er ... er ikke så god på dette her. Er det noen som har noen tips om hvordan jeg tilrettelegger det?? :oops:

Håper på litt hjelp, men gleder meg uansett! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynner bli noen dager siden dette innlegget her, men jeg regner med at opplegget ditt ble bra?

Selv digger jeg å bare bli stullet og dullet med. Hodebunnsmassasje og leking med håret er f.eks. digg! Vet jo ikke helt lengden på manken til din mann, så det er vel ikke sikkert dette kan overføres ved neste anledning du har til å stelle godt med han :ler:

Og en middag av det ikke altfor tunge slaget, kombinert med musikk vi har felles opplevelser rundt og levende lys...sånt liker jeg

For ikke å snakke om sjampis, deilig såpeskum og et langt, varmt bad sammen - der vi bare fjaser og småpludrer.

Eller et varmt rom, en myk seng og dus belysning - og så bare la fingrene fare lett over kroppen til den andre.

Jeg synes det bare er deilig å tilbringe tid sammen igjen, jeg, etter å ha vært langt vekke fra hverandre en tid. Lese et blad sammen, spille et spill og drikke vin og bare prate, prate, prate og kose, kose, kose.

Hånni'en kommer på mandag, hurra!

hjerter_rundt.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er nå at typen kommer med forslag selv. Jeg har klart å love ut en 3 retters middag til sambissen jeg. Den skulle visstnok foregå på onsdag og i dag er det lørdag og middagen har glimra med sitt fravær.

Det er jeg som sliter her asså :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thea:

Du kan jo diske opp med noe du ikke trenger å lage på samme dag som middagen skal gå av stabelen. Og/eller sånt som er kjapt og greit å mekke istand.

Til forrett kan du jo ta halve avocado'er fylt med reker, løk og rømme, salt og pepper på toppen. Laget på no time!

Til hoverett kan du langsteke hvitløksspettet lammelår med fløtegratinerte poteter til. Saus og grønnsaker kan man ha til etter smak og behag. Det er faktisk ganske enkelt å lage og du får tid til å gjøre masse annet (dekke bord, kutte opp poteter, lage dessert) mens maten lager seg selv på kjøkkenet. Og det er dø-godt!

Dessert kan gjøres veldig enkelt med sjokolade-mousse (settes kaldt - og kan gjerne stå natten over for å godgjøre seg), eller vaniljeis (sånn fra Mövenpick) med varm boysenbærsaus over og en dæsj eggelikør for den som liker det.

Flere av ingrediensene du trenger til denne middagen får du i halvfabrikata.

Litt planlegging, litt leting i butikkene etter hva som er laget halvferdig på forhånd - pluss kanskje litt hjelp fra kjæresten!

Og voilá; du er en mesterkokk!

Dessuten er kokken litt av en delikatesse i seg selv - ikke glem det da! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...