AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #1 Skrevet 27. desember 2020 Hei! Jeg bestilte en tur i februar som skulle gå i mars. Den avbestilte jeg pga corona. Jeg hadde kjøpt avbestillingsforsikring for sikkerhetsskyld. Jeg hadde også en annen flyvning denne måneden, også med avbestillingsforsikring, den har jeg fått pengene igjen for. Venter altså enda på ca 5000 for reisen i mars. Ringer jeg SAS så får jeg bare til svar om å være tålmodig. Er det noen plass jeg kan klage? Jeg ser jeg kan ta kontakt med selskapet for avbestillingsforsikring også, men jeg skal vel ikke trenge dette, siden jeg fikk den andre turen refundert. Det var en lang prosess og mye å fylle ut på den nettsiden for forsikringen, blant annet til grunn for at jeg avbestilte, føler det ikke er så greit å skrive noe her fordi ingen var syke, men jeg følte meg utrygg på å reise siden jeg skulle ha med meg spedbarn. Anonymkode: c256b...e03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå