Gå til innhold

Har jeg blitt svindlet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig ble jeg oppringt av en telefonselger som spurte om jeg ville samle alle mine kredittkort og forbrukslån hos dem fir å få lavere rente. Men jeg har ingen forbrukslån og har aldri I mitt liv eid ett kredittkort. 

Dette skjedde noen dager før jul og jeg brydde meg ikke nevneverdig om det da. Men sitter å tenker på dette nå og har en klump i magen. Har jeg blitt svindlet? Kan noen andre ha tatt opp lån i mitt navn? I så fall hvordan finner jeg ut av det? 

Anonymkode: c1da8...0bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selgeren tok vel for gitt at du hadde kredittkort og forbrukslån og ringte deg bare ut fra en eller anne liste. Det virker hvertfall som de aller fleste nordmenn i dag har kredittkort og forbrukslån.

Anonymkode: c1514...74d

• Liker 2
Skrevet
Føsleguri skrev (4 timer siden):

Logg inn og sjekk her:

https://www.gjeldsregisteret.com/

Takk! Sjekket og ble lettet nå 😅 Takk og pris! Forbrukslån og kredittkort er som pesten for meg. Jeg hadde aldri tatt opp ett slikt lån. 

Anonymkode: c1da8...0bb

Skrevet

Jeg ble også ringt angående dette for ett og to år siden. Tror de bare går utifra at folk flest har forbrukslån idag 🙄 jeg skjønte heller ingenting da jeg hadde null i lån eller kredittgjeld. Bare svarte det så la de jo på 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...