Gå til innhold

Hvor mye penger går med til julegaver ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Foreldrepar (1100kr)

Svigerforeldre par (1100kr)

Pappa (500kr)

Besteforeldre par (500kr)

Bestemor enslig (250kr)

Storebror (250kr)

Lillesøster (270kr)

Svigerbror (400kr)

Svigerbror (400kr)

Tantebarn (180kr)

Mannen min og jeg brukte 4950kr på julegaver, mer enn jeg trodde egentlig. Vi kjøper ikke julegave til hverandre fordi det er så mye utgifter i desember og vi vil heller kjøpe de tingene som familien vår ønsker seg eller trenger. Er heller ikke så nøye med å gjøre det helt likt, varierer litt fra år til år hvem som får  gaver av høyere pris, ut fra hva de ønsker seg. Tantebarnet mitt fikk 100 pokemonkort som vi fant på salg og det var en av de mest populære gavene han åpnet, så pris er heldigvis ikke alt. Var heldigvis ferdighandlet i november så budsjettet var ikke så presset i desember i år som det har vært tidligere.

Anonymkode: 9cd10...08c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vi kjøper ikke julegave til hverandre fordi det er så mye utgifter i desember og vi vil heller kjøpe de tingene som familien vår ønsker seg eller trenger.

Anonymkode: 9cd10...08c

Her er da flere logiske brister: Hvorfor kjøpe julegaver i desember? Jeg noterer hva folk ønsker seg når de snakker om behov ila. året, og kjøper når disse tingene kommer på tilbud; f.eks. Single's Day, Black Friday osv. På mange sider for prissammenlikning kan du slå på varsel på epost. Gaver jeg kan lage selv - ofte de som settes mest pris på - lager jeg i alle fall ikke i desember. Det slår ofte til godt med gaver som folk har selv tenkt at "det hadde vært kjekt å ha", og siden glemt igjen.

Skrevet

Jeg brukte noen tusen men handlet gjennom året til jul. Og nå er jeg i god fart til å handle neste års julegaver på salg som er overalt. Kjøper ting folk har brukt for og trenger.

Anonymkode: e3264...d2d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...