AnonymBruker Skrevet 24. desember 2020 #1 Skrevet 24. desember 2020 Hei! Jeg har klart å ødelegge Nintendo switch dockingen min, og jeg brukte jo bare switchen på tven min. Har kjøpt en lader i tillegg, men den blir ikke brukt overhode! Tenkte å eventuelt selge den, men da kommer spørsmålet: Er det noe vits å selge den? Hvor mye kunne jeg eventuelt tatt for bare selve konsollen (m/fjernkontroll) og en lader ved siden av? Er det i det hele tatt noen som ville kjøpt den? Anonymkode: 38b18...37f
Doge Skrevet 24. desember 2020 #2 Skrevet 24. desember 2020 Det er alltid noen som vil kjøpe det man legger ut på Finn.no. Bare vær ærlig om at dockingen ikke følger med, ta bilder av alt som følger med. Ville sjekket Finn.no og sett hva andre skal ha for den uten docking. Og dersom du kun finner annonser med docking så ta den prisen og trekk fra nypris for docking.
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2020 #3 Skrevet 24. desember 2020 Kan godt finnes noen der ute som har ødelagt konsollen, men har docking. Kan sikkert også finne noen som selger docking for seg selv, slik at du kunne fått erstattet den du ødela. Prøv lykken på Finn 🙂 Anonymkode: 04879...20e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå