AnonymBruker Skrevet 24. desember 2020 #1 Del Skrevet 24. desember 2020 Det sies at det ofte skal være nok å lufte ull, men det holder vel ikke om man har brukt det til trening? Selvsagt ikke høyintensiv trening der man blir gjennomsvett. Hva gjør dere? Anonymkode: 792a7...241 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2020 #2 Del Skrevet 24. desember 2020 Jeg bruker ull to ganger til trening før jeg vasker det, lufter det i mellom. Jeg trener utenførs hvor ingen lukter meg. Anonymkode: f040c...a42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2020 #3 Del Skrevet 24. desember 2020 Ull som blir svett eller sitter rett på kroppen vasker jeg hver gang det er brukt. Men for eksempel en Ulvang genser brukt som mellomlag på en gåtur henger jeg bare luftig på vaskerommet. Anonymkode: 9a9b8...913 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2020 #4 Del Skrevet 24. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ull som blir svett eller sitter rett på kroppen vasker jeg hver gang det er brukt. Men for eksempel en Ulvang genser brukt som mellomlag på en gåtur henger jeg bare luftig på vaskerommet. Anonymkode: 9a9b8...913 Samme gjør jeg. Må få fylt en vaskemaskin med klær som vaskes uten skyllemiddel en gang i uka uansett, så greit å bare vaske alt sammen. Når jeg er på fjellet, enten på fottur eller på hytta, bruker jeg det to dager. Anonymkode: 13f23...0ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå