AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #1 Del Skrevet 23. desember 2020 Jeg er vel ikke den eneste som ikke finner det ene spesielle navnet som føles sååå riktig? Tips til fine guttenavn? Gjerne litt originale , ikke topp 10 lista i Norge 😃 Tipper vi er flere som ønsker dette Anonymkode: 3a5cc...9a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #2 Del Skrevet 23. desember 2020 Håkon, Daniel, Iver, Alexander, Mattias Anonymkode: ec396...f60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KjellYngvar Skrevet 23. desember 2020 #3 Del Skrevet 23. desember 2020 Kjell Yngvar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 23. desember 2020 #4 Del Skrevet 23. desember 2020 Benjamin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #5 Del Skrevet 23. desember 2020 Jeg liker veldig godt Jeppe, Ask og Olai. Men det er jo smak og behag. Vi er tospråklige så de ble ikke aktuelle hos oss. Vi fant aldri et navn som vi elsket så vi tok bare et vi likte godt nok. Jeg angret en del første året, men nå har jeg begynt å like det flesteparten av dagene 😅 håper dere finner et navn som gir godfølelsen, det er ikke veldig gøy når du bare må ta et (selv om man jo også overlever det)! Anonymkode: 21689...04b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillfrid Skrevet 24. desember 2020 #6 Del Skrevet 24. desember 2020 (endret) . Endret 7. september 2021 av Lillfrid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2020 #7 Del Skrevet 24. desember 2020 Timian, Nicholas, Jonathan, Levi, Aslak, Joakim, Adam, Ulrik, Roland, Matteus, Georg, Ravn, Hauk, Sigurd, Allan, Samuel, Julian, Conrad, Peter, Even, Adrian, Morten, Amund, Alfred Anonymkode: d0b3b...113 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2020 #8 Del Skrevet 24. desember 2020 Jeg synes Lars er så fint! Solid, enkelt (ikke noe pjatt/ fancy staving/ vanskelig å vite hvordan det skal uttales osv.) og nydelig😍 Anonymkode: 1a34f...60f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2020 #9 Del Skrevet 24. desember 2020 Martin. Kort, stødig, enkelt. Brukt lenge i Norge. Anonymkode: 8d41b...5d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå