Gå til innhold

Jeg holder på med to kvinner samtidig.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i den situasjonen at jeg har et forhold med begge to samtidig. De er hhv. 26 og 28 år gamle, og ganske like både i utseende og personlighet, begge er veldig sosiale og utadvente, men de uttrykker og utstråler det på forskjellig måter.

De vet ikke om hverandre. Jeg har blitt litt overrasket over meg selv ved at jeg synes dette er helt greit. En person som ikke vet hva som foregår i den andre enden kan heller ikke føle sorg, sinne eller bli deprimert. Det jeg har med dem begge er genuint, ektefølt og lidenskapelig, vi er kjærester, men selvsagt ikke samboende.

Jeg lyver egentlig ikke aktivt til dem, jeg bare sier ikke noe om hvordan det egentlig henger sammen. Hvorfor er det så mange som er negative til dette? Vi har det bra sammen, og de trenger rett og slett ikke informasjon om den andre for å bli såret og lei seg. Det motiverer meg at jeg har to forhold gående samtidig og jeg føler jeg får dobbel erfaring av å holde begge ballene i luften samtidig.

Jeg har store problemer med å velge en av dem, kommer det til det punktet, vil jeg forsøke å la det ene forholdet ebbe sakte ut av seg selv. Er det egentlig så forferdelig å ha to samtidig så lenge vi alle har det bra?

Anonymkode: 90e4a...3e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke lenge til de vil møte familie, venner, ha status på FB osv. Da er det farvel til luftslottet. De færreste kvinner finner seg i å være hemmeligholdt og vil lukte lunta

Anonymkode: ab9e2...9ce

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har store problemer med å velge en av dem, kommer det til det punktet, vil jeg forsøke å la det ene forholdet ebbe sakte ut av seg selv. Er det egentlig så forferdelig å ha to samtidig så lenge vi alle har det bra?

Anonymkode: 90e4a...3e7

Hvis begge to ønsker noe seriøst kaster du vekk vekk tiden til en av dem, eventuelt begge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg er i den situasjonen at jeg har et forhold med begge to samtidig. De er hhv. 26 og 28 år gamle, og ganske like både i utseende og personlighet, begge er veldig sosiale og utadvente, men de uttrykker og utstråler det på forskjellig måter.

De vet ikke om hverandre. Jeg har blitt litt overrasket over meg selv ved at jeg synes dette er helt greit. En person som ikke vet hva som foregår i den andre enden kan heller ikke føle sorg, sinne eller bli deprimert. Det jeg har med dem begge er genuint, ektefølt og lidenskapelig, vi er kjærester, men selvsagt ikke samboende.

Jeg lyver egentlig ikke aktivt til dem, jeg bare sier ikke noe om hvordan det egentlig henger sammen. Hvorfor er det så mange som er negative til dette? Vi har det bra sammen, og de trenger rett og slett ikke informasjon om den andre for å bli såret og lei seg. Det motiverer meg at jeg har to forhold gående samtidig og jeg føler jeg får dobbel erfaring av å holde begge ballene i luften samtidig.

Jeg har store problemer med å velge en av dem, kommer det til det punktet, vil jeg forsøke å la det ene forholdet ebbe sakte ut av seg selv. Er det egentlig så forferdelig å ha to samtidig så lenge vi alle har det bra?

Anonymkode: 90e4a...3e7

Du har store problemer med og velge en av de? Ja så fade ut den ene av de når du kommer til det "punktet". Ja selve definisjonen på et komplett rasshøl vil jeg si. Slapp av du er ikke alene, det er mange av ditt kaliber om det skulle være noen trøst. For de vite om det er begge to blåst for all fremtid. Når det er sagt er nok dette grunnen til at mange kvinner også plutselig endrer interesse når man er i et tidlig forhold til de. Fy faen for en verden vi lever i.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg sammen. Du kommer til å ødlegge de begge to om de har følelser for deg. Ikke vær en sånn mann.

Anonymkode: 478c1...8fc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvsagt er det galt, det er uhygienisk og uetisk, jeg hadde ikke ønsket å ha sex og kline med en fyr som samtidig holdt på med en annen, i forhold til smitte (fortrinnsvis kjønnssykdommer, men også corona nå for tiden).

Det du beskriver er et gjennomført egoistisk, selvsentrert og ondsinnet menneske

Anonymkode: 6fb90...c02

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Er det egentlig så forferdelig å ha to samtidig så lenge vi alle har det bra?

Er det greit for deg at de gjør det samme?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er typisk atferdsmønster hos menn med narsissistisk personlighetsforstyrrelse. Bruk og kast av mennesker, alt for å få dekt egne behov og føle seg som kongen på haugen. 

Anonymkode: 12409...d48

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke genuin med noen av de og du mangler tydeligvis samvittighet så «ektefølt» er bare bullshit. 
 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg er i den situasjonen at jeg har et forhold med begge to samtidig. De er hhv. 26 og 28 år gamle, og ganske like både i utseende og personlighet, begge er veldig sosiale og utadvente, men de uttrykker og utstråler det på forskjellig måter.

De vet ikke om hverandre. Jeg har blitt litt overrasket over meg selv ved at jeg synes dette er helt greit. En person som ikke vet hva som foregår i den andre enden kan heller ikke føle sorg, sinne eller bli deprimert. Det jeg har med dem begge er genuint, ektefølt og lidenskapelig, vi er kjærester, men selvsagt ikke samboende.

Jeg lyver egentlig ikke aktivt til dem, jeg bare sier ikke noe om hvordan det egentlig henger sammen. Hvorfor er det så mange som er negative til dette? Vi har det bra sammen, og de trenger rett og slett ikke informasjon om den andre for å bli såret og lei seg. Det motiverer meg at jeg har to forhold gående samtidig og jeg føler jeg får dobbel erfaring av å holde begge ballene i luften samtidig.

Jeg har store problemer med å velge en av dem, kommer det til det punktet, vil jeg forsøke å la det ene forholdet ebbe sakte ut av seg selv. Er det egentlig så forferdelig å ha to samtidig så lenge vi alle har det bra?

Anonymkode: 90e4a...3e7

Jeg finner meg ikke i å ha ett uoffisielt forhold lenger enn max date nr 10. Ønsker han ikke introdusere meg eller gjøre forholdet offisielt etter den tid dumper jeg han på flekken. Dette har jeg ikke sagt noe til han om enda, men det gjør jeg når det kommer til stykket. 
 

Du får håpe en av de ikke har en slik regel de følger :) 

Anonymkode: b2baa...649

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minesveiper skrev (19 minutter siden):

Hvis begge to ønsker noe seriøst kaster du vekk vekk tiden til en av dem, eventuelt begge. 

Vesentlig poeng, særlig for hun som er 28. Det er en livsfase der man prøver å finne seg ett godt farsemne. Kaster hun bort for mye tid så kan den biologiske klokka tikke for langt, og en eventuell drøm om trebarnsfamilie kan gå ut på dato.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I Grosny skrev (1 minutt siden):

Vesentlig poeng, særlig for hun som er 28. Det er en livsfase der man prøver å finne seg ett godt farsemne. Kaster hun bort for mye tid så kan den biologiske klokka tikke for langt, og en eventuell drøm om trebarnsfamilie kan gå ut på dato.

Akkurat som om Ts bryr seg om det 😅.. Han eier ikke skam. 

Anonymkode: b2baa...649

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner gjør det samme, eller har en på vent.

Jeg er mann, klarer maks 1 kvinne. Er så krevende, hadde aldri orket å surre med 2 stk.

Anonymkode: 158ee...fc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Kvinner gjør det samme, eller har en på vent.

Jeg er mann, klarer maks 1 kvinne. Er så krevende, hadde aldri orket å surre med 2 stk.

Anonymkode: 158ee...fc2

Kvinner som er forelsket har ikke en på vent, nei. 

Anonymkode: ab9e2...9ce

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det kan tenkes du blir sittende igjen uten noen av dem hvis opplegget ditt havarerer. Tipper begge av dem vil føle seg lurt når hemmeligheten din blir avslørt. 

Anonymkode: 1daf0...6a2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, I Grosny said:

Vesentlig poeng, særlig for hun som er 28. Det er en livsfase der man prøver å finne seg ett godt farsemne. Kaster hun bort for mye tid så kan den biologiske klokka tikke for langt, og en eventuell drøm om trebarnsfamilie kan gå ut på dato.

Litt fordomsfullt å anse at kvinner automatisk ønsker trebarnsfamilie. Mange vil ikke ha barn.

Anonymkode: 217d3...bc5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, vi får bare håpe at han ikke gjør begge gravide ... samtidig 😬

Anonymkode: 4e063...481

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du sliter med å velge mellom dem så bør du la begge gå. For da liker du ikke noen av dem godt nok.

Om det du gjør nå er greit eller ikke kommer vel an på omstendighetene. Det er vel ikke uvanlig å date flere i dag, særlig ikke i en tidlig fase. Men jeg tror de fleste opplever at man på ett eller annet punkt pådrar seg en forpliktelse til å være eksklusiv med mindre annet er avtalt. Spørsmålet er jo om du har nådd det punktet med noen av dem.

Selv hadde jeg aldri giddet et sånt opplegg. Kan bli svett av tanken på bare EN mann, jeg 😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...