Gå til innhold

Hva er ditt beste minne fra i år?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bare dager etter nedstengningen fikk jeg positiv graviditetstest, og for fire uker siden fødte jeg mitt første barn. 2020 har på den måten vært mitt fineste år💜

Anonymkode: e865d...2e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ligger en nydelig liten, men snart ganske stor, kattunge i mine armer. Ble bare slik

Isdronningen smelter.
 

Anonymkode: 9c70c...dd2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.12.2020 den 10.20):

Fra i sommer, da jeg falt pladask for en helt herlig mann , aldri opplevd maken. Tiden sto stille, bare sto der og så på hverandre uten å si noe lenge. Det øyeblikket er en av de fineste minnene jeg har ikke bare fra i år men i det hele tatt. Husker alt. Solen som lyste opp håret hans, solbrun hud, smilet, de fine øynene, magisk. Og dette kommer fra en som ikke regner seg som romantisk 😂 Et herlig minne fra et annerledes år . 

Anonymkode: 200c1...532

Åååå dette vil jeg høre mer om! Hvordan møttes dere? 

Jeg er ikke romantisk jeg heller, men dette traff meg. Singel er jeg også, og har underskudd på kjærlighet. 

Anonymkode: 6ae42...78b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Åååå dette vil jeg høre mer om! Hvordan møttes dere? 

Jeg er ikke romantisk jeg heller, men dette traff meg. Singel er jeg også, og har underskudd på kjærlighet. 

Anonymkode: 6ae42...78b

Det var en helt hverdagslig situasjon, jeg bruker ingen dateapper fordi det føles unaturlig for meg og har bare tenkt at jeg treffer nok på noen helt naturlig, slik som i tidligere forhold, uten å egentlig lete. Jeg skulle bare et sted og ordne noe, så sto han der og luften gikk ut av meg. Vil ikke gi noen detaljer for å ikke bli gjenkjent. Bare en helt vanlig situasjon som helt uventet ble en helt uvanlig situasjon. Det viser bare at det plutselig kan skje, helt ut av det blå. ❤️

Anonymkode: 200c1...532

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 22.12.2020 den 5.19):

Det gjorde jeg også, et av de beste valgene jeg har gjort ❤️

Anonymkode: 665dc...87d

Jaja, deg om det. 😅

Hele året har vært dritt, det eneste gode minnet jeg har fra i år var da jeg feiret bursdagen min. 

Anonymkode: 71427...732

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leeds United vant The Championship og rykket opp til Premier League.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...