Gå til innhold

Hva er ditt beste minne fra i år?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mitt beste minne er da jeg gikk på tur med broren min fra Frognerseteren til Vestli via Aker Brygge, det var litt av en tur!😊👍

Anonymkode: 2b292...9e5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sommerferien i Norge. Sørlandet, Oppdal og Ålesund. Magisk ferie. 

Anonymkode: f25c5...c5a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en flott tur! :)

Mitt beste minne fra i år var da jeg viste bestevenninna mi London i januar. Det var utrolig gøy å få lov til å vise henne byen jeg er så glad i. 

Skal sies, det føles uendelig lenge siden. Lite visste vi om hva som kom.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å ha nord-italia "for seg selv" på årets sommerferie. 

Å oppleve Lofoten i strålende solskinn.

Det å endelig få mye tid sammen som familie, og virkelig finne roen i situasjonen hjemme. 

Anonymkode: a5698...3f0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mange gode minner fra i år, men det aller beste må nok være da eldstejenta møtte lillesøster for første gang.

Det overgikk nok akkurat følelsen av å få lillesøster opp på brystet etter fødsel. 

Mange er nok svært uenig med meg når jeg sier at 2020 har vært et av de beste årene jeg kan huske. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weekend-ferien i London i februar, har ikke reist på lenge før det. Var veldig fint med den turen, spesielt etter hvordan resten av året ble 😊

Forlovelse i sommer, ble fridd til ute i nydelig norsk natur❤ 

Anonymkode: 57faa...34a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg ble fadder til en av mine beste venninner sin baby ❤️ 

Anonymkode: ac2c6...3cf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble tante til en nydelig liten gutt 🥰 Så utrolig rørende og flott å se at de ble en liten familie.

Anonymkode: 14a93...263

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra i sommer, da jeg falt pladask for en helt herlig mann , aldri opplevd maken. Tiden sto stille, bare sto der og så på hverandre uten å si noe lenge. Det øyeblikket er en av de fineste minnene jeg har ikke bare fra i år men i det hele tatt. Husker alt. Solen som lyste opp håret hans, solbrun hud, smilet, de fine øynene, magisk. Og dette kommer fra en som ikke regner seg som romantisk 😂 Et herlig minne fra et annerledes år . 

Anonymkode: 200c1...532

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ligge i armkroken til mannen min mens han leser høyt fra bøkene til Terry Pratchett, for meg🥰

Anonymkode: 734d5...a08

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Favoritt bandet mitt ga ut nytt album for første gang på 7 år. Og det er kanskje det beste albumet de har gitt ut noen gang. 

Anonymkode: 39f4c...29e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sjefen min ringte i august, etter å ha vært permittert uten lønn siden 12. mars, og fortalte at vi fikk komme tilbake til jobb, og kontraktene våre ble forlenget med 1 år. Det var bønnesvar.

Anonymkode: 9bcfe...c7e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk drømmejobb etter mange år med kun tilkalling og vasking av avføring i bemannet bolig, aldri nok jobb og hatet oppgavene. Har god utdannelse men vi er så mange om benet.

Anonymkode: 85352...476

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fant mitt livs kjærlighet og konverterte til Islam. En av de beste tingene jeg har gjort i mitt liv. Jeg har funnet min store kjærlighet og jeg er så lykkelig ❤️

Anonymkode: 665dc...87d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.12.2020 den 5.15):

Jeg konverterte til Islam 🤍

Anonymkode: 228d2...f7f

Det gjorde jeg også, et av de beste valgene jeg har gjort ❤️

Anonymkode: 665dc...87d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vi var en liten gjeng på telttur på en kjempefin øy! Solnedgang, bading, fantastisk utsikt, fiske, soling, stormkjøkken, hengekøye og bare nyte livet!

Anonymkode: 65d89...904

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...