Gjest Gjest Skrevet 9. august 2005 #1 Del Skrevet 9. august 2005 Under middagen i går holdt jeg på å knekke sammen av latter. Lillebror på 7, sitter der og studerer storesøster på snart 12..... Så kommer det: - Du har begynt å få pupper!! - Næhei!, svarer storesøster, og bøyer hodet langt ned i Donaldbladet. - Joda!, svarer lillebror, jeg kan se at du har sånne små klumper!! Jeg satte vannet i vrangstrupen, og "gubben" borte ved komfyren snudde seg fort vekk... Lillebror sitter der og gliser, tannløs og veldig fornøyd med seg selv hi hi hi....kjempemorsomt synes han..... Tror ikke det er siste gangen lillebror irriterer på seg storesøster nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 9. august 2005 #2 Del Skrevet 9. august 2005 De er søte dises små "trollene" våre - er de ikke? Flott kommentar - og som du sier, sikkert bare en av mange i årene fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 9. august 2005 #3 Del Skrevet 9. august 2005 så bra.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. august 2005 #4 Del Skrevet 9. august 2005 Jeg bare venter på å høre det samme her i huset......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kålungen Skrevet 9. august 2005 #5 Del Skrevet 9. august 2005 Morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bajas Skrevet 9. august 2005 #6 Del Skrevet 9. august 2005 Morsom kommentar fra 7-åringen. Jeg hadde ikke ventet en slik kommentar fra en 7-åring. Søstra ble nok flau hun, men tøffere får hun det på skolen når guttene "mobber" henne for det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 10. august 2005 #7 Del Skrevet 10. august 2005 Morsomt! ← Kanskje i denne sammenhengen - men sikkert ikke like morsomt om det kom i svømmehallen - hvis lillebror skulle være med inn i garderoben sammen med mor.. Så at noen 7åringer er opplagt opptatt av pupper er opplagt - selv om din ikke er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå