Gå til innhold

Tror dere det blir påbud om vaksine for å reise, være med på arrangementer osv?


Pingvinboogie

Anbefalte innlegg

Tunique skrev (17 minutter siden):

Skummelt dersom Norge innfører disse restriksjonene for folk uten vaksinebevis. Ikke bare konspirasjonsteoretikere som fryktet dette allerede i vår. Håper forslaga blir møtt med stor motstand dersom de blir en realitet i Norge.

Leste i forrige måned at vaksineministeren i Storbritannia var veldig klar for å innføre vaksinebevis, noe en må ha for å kunne reise, gå på kino eller gå på teater. 

Dette er ingen konspirasjonsteori lengre 😐

Det håper jeg også. Det er jo galskap å innføre dette når vaksinen er helt ny! Om den skal bli obligatorisk så må den i hvert fall ha vært blant oss i mange år først, slik som de vaksinene vi har i dag. Noen måneder er ikke nok! 

Jeg synes det er stusselig uansett å påkreve en vaksine for noe de fleste friske har en overlevelsesrate på 99% og knapt merker.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jadaneidaså skrev (5 minutter siden):

https://www.nrk.no/norge/dette-er-vaksinasjonsbeviset-du-vil-fa-1.15302795
 

Det kan se sånn ut, pilen peker i den retningen i alle fall. Og jeg syns det er helt i orden. 
 

Så får dere som ikke vil la dere vaksinere bare være hjemme i stua deres 🙂 

Bæææ og god jul til deg😉

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tunique skrev (På 23.12.2020 den 18.38):

Skummelt dersom Norge innfører disse restriksjonene for folk uten vaksinebevis. Ikke bare konspirasjonsteoretikere som fryktet dette allerede i vår. Håper forslaga blir møtt med stor motstand dersom de blir en realitet i Norge.

Leste i forrige måned at vaksineministeren i Storbritannia var veldig klar for å innføre vaksinebevis, noe en må ha for å kunne reise, gå på kino eller gå på teater. 

Dette er ingen konspirasjonsteori lengre 😐

Merkelig hvordan konspirasjonsteoriene blir sanne du.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det ville vært utrolig kjipt når den ikke er testet på langsiktig vis. Ikke er det nok vaksinedoser til alle og Norge kan ikke ta alt heller. 

 

Hva med de som ikke får vaksine fordi det ikke er nok? Skal de måtte være i karantene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...