Gå til innhold

Brukt barneutstyr

AUF

Anbefalte innlegg

Jeg har to traller, den ene veldig godt brukt, og den andre (en liten tralle) veldig lite brukt. Og så har jeg en reiseseng.

Og hva med alle lekene!!???

Hva gjorde dere/ har dere tenkt å gjøre med slike tinger?

Klærne går nå til Fretex, det vennene mine ikke vil ha. Har ikke plass til å lagre sånt. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har solgt både klær og utstyr på Finn. Halv pris og under, pengene går til nytt utstyr til barnet eller på kontoen hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klær, leker, vippestol og lignende gir vi bort til venner. Men de store tingene, som for eksempel vognene, kommer vi til å prøve å selge når vi er ferdig med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig har jeg det meste liggende. Vi er ikke ferdig med babylaging, så det kan jo hende vi får bruk for det igjen. Men etter det kan det hende vi prøver å selge det, eller gi det bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satte inn annonse på Finn. GIS BORT skrev jeg. Er egentlig ikke interessert i å få betalt, hadde gått til Fretex uansett, mest sansynlig. Jeg må kvitte meg med samlemanien min ;) Den annonsen satte jeg inn i DAG!

Resultatet er: så godt som alt er borte!!!! :D Bare litt jobb for meg å pakke og sende. Gleder meg til å kunne ha klær i skapene, og å kunne gå i bua uten å måtte gå ut for å tenke meg om!

Noe leker/bøker tar jeg med meg på jobb, der trengs det nok.

Tusen takk for tips folkens!

Endret av AUF
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...