Pingvinsukker Skrevet 17. desember 2020 #1 Del Skrevet 17. desember 2020 Hei! Skal kjøpe meg en tredemølle til hjemmebruk og lurer på om noen kan anbefale meg en? Hva bør man tenke på når man skal velge? Viktig at den er stabil og bred nok, og kan komme opp i god fart (helst over 20 km/t). Pris: tenker max 20.000,- men alle anbefalinger er av interesse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #2 Del Skrevet 18. desember 2020 Jeg har Sole F85, og er strålende fornøyd. Kjøpte den eldre modellen uten Bluetooth, men den selger de ikke lengre. Hadde jeg kjøpt i dag lett kjøpt samme modell med Bluetooth, grunnet enkelt oppkobling mot Zwift. https://treningspartner.no/sole/tredemolle-sole-f85 Testet også Sole f63 som virket veldig bra https://treningspartner.no/sole/tredemolle-sole-f63 Anonymkode: dfa6d...214 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #3 Del Skrevet 18. desember 2020 Har også Sole, men «bare» F63. Mer enn godt nok. Men hva skal du med fart på over 20 km/t, TS. Jeg løper 5 km på 18 minutter og har aldri brukt så høy hastighet som 20 km/t på møllen, ikke i nærheten. Anonymkode: d80a8...8d9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinsukker Skrevet 18. desember 2020 Forfatter #4 Del Skrevet 18. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har også Sole, men «bare» F63. Mer enn godt nok. Men hva skal du med fart på over 20 km/t, TS. Jeg løper 5 km på 18 minutter og har aldri brukt så høy hastighet som 20 km/t på møllen, ikke i nærheten. Anonymkode: d80a8...8d9 Takk for svar! Det med høy fart er ikke til meg, men til mannen. Han løper fort 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #5 Del Skrevet 18. desember 2020 Pingvinsukker skrev (47 minutter siden): Takk for svar! Det med høy fart er ikke til meg, men til mannen. Han løper fort 😊 Driver han med sprint? Eller er på landslagsnivå? Anonymkode: d80a8...8d9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #6 Del Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Har også Sole, men «bare» F63. Mer enn godt nok. Men hva skal du med fart på over 20 km/t, TS. Jeg løper 5 km på 18 minutter og har aldri brukt så høy hastighet som 20 km/t på møllen, ikke i nærheten. Anonymkode: d80a8...8d9 5 km på 18 minutter tilsvarer vel en fart på nesten 17 km/t? Da høres det rart ut om du "aldri har brukt så høy hastighet som 20 km/t på møllen, ikke i nærheten" 🤔 Anonymkode: 566f7...c17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #7 Del Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (11 timer siden): 5 km på 18 minutter tilsvarer vel en fart på nesten 17 km/t? Da høres det rart ut om du "aldri har brukt så høy hastighet som 20 km/t på møllen, ikke i nærheten" 🤔 Anonymkode: 566f7...c17 Mulig det høres rart ut, men tror ikke jeg har hatt behov for noe mer enn rundt 15 km/t som hastighet på mølla. Men jeg pleier å ha 1 % oppoverbakke, det spiller selvsagt inn, i tillegg til at «fart» på mølla ikke alltid gjenspeiler virkeligheten. Nå er det ellers terskelintervaller jeg trener i all hovedsak, da ligger man under 5k-fart. Anonymkode: d80a8...8d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå